Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin nolo moka

Vierailija
12.11.2015 |

Olin siis yliopiston ruokalassa opiskelijakaverini kanssa ja tämä väitti ihan suoralla naamalla ja selvästi väitteeseensä uskoen, että maaseudullakin suurin osa ihmisistä osaa lukea ja kirjoittaa!

Ja siis onhan kyseessä nyt ainakin suhteellisen älykäs ihminen, kun kerran on yliopistoon päässyt opiskelemaan. Ei kuitenkaan suostunut myöntämään virhettään tässä. Miten tämän nyt saisu huomaamaan virheensä ilman reissua tuonne maaseudulle?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kerran väitti ihan pokkana että jotkut kanta suomalaisetkin asuu kerrostalossa xD

Vierailija
2/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tosiaan tuota tiedä, ihmettelen täällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-.-

Vierailija
4/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva, vähän noloa! Eihän kaikki maalaiset osaa edes puhua!!!

Vierailija
5/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän siitä saa, kun eristää lapset elämään pk-seudun paremmissa piireissä hyvillä asuinalueilla, hyvissä kouluissa, ei kosketusta muuhun väestöön. Tätähän me kaikki yritämmekin.

Vierailija
6/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuttavan mies ei uskonut, että Helsinki on täynnä lehmiä, no reissu tehtiin, pakko oli uskoa!

Vierailija
7/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri väitti kerran nähneensä mamun töissä :------------D

Vierailija
8/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri väitti kerran nähneensä mamun töissä :------------D

No sitä ei kannata uskoa :DD

Vierailija
9/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kehtasi väittää että Helsingissä asutaan myös omakotitaloissa eikä pelkästään betonilähiöissä kerrostaloissa.

Vierailija
10/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri sanoi käyneensä Suomessa Walmartissa.

Vierailija
11/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on suora naama?

Vierailija
12/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kehtasi väittää että Helsingissä asutaan myös omakotitaloissa eikä pelkästään betonilähiöissä kerrostaloissa.

Mitä nyt provoilet, onhan täällä monia maineikkaita omakotitalo-alueita.

Miksi ihmeessä olen saanut niin monta alapeukkua?

Vierailija
13/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän siitä saa, kun eristää lapset elämään pk-seudun paremmissa piireissä hyvillä asuinalueilla, hyvissä kouluissa, ei kosketusta muuhun väestöön. Tätähän me kaikki yritämmekin.

Ja mitähän ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Ei tuo kaverini nyt erityisen hyvän alueen kasvatti ole. Toki parempaan lukioon aikanaan pääsi.

-ap

Vierailija
14/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kumpuaa se uskomus että ihminen olisi älykäs "kun on ihan yliopistoon asti päässyt"?

Vierailija
15/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehä kolmosen ulkopuolella asuu vain juntteja joten tässä mielessä ap:n kuvaama tilanne on varsin ymmärrettävä.

Vierailija
16/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiva, vähän noloa! Eihän kaikki maalaiset osaa edes puhua!!!

Niin eikä meillä ole edes vessaa tä juoksevaa vettä. Se on aina noloa kun ihmiset tulee tänne vuokramökkeihin ja huomaa ettei ole vessaa ei juoksevaa vettä.

Vierailija
17/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilanne on sellainen että maahan lappaa väkeä joka osaa vain ampua kahlasnikovilla ja paimentaa vuohia, niin on varmasti pakko tinkiä. Omien vastaavien alueiden ylläöidosta.

Voi jonkinlaisgta aseellusta kapinaa tulla koska kehien toisella puolella on kaikilla aseet ja jos heidän elätystään leikataan niin että jotain pitäisi itsekin tehdä. Niin kapinaa on odotettavissa mutta jos tulee 50 000 uutta ihmistä joidta ei ole kuin velvetillinen haitta yhteiskunnalle, niin enisten 50 000 elätin pitää laskea elintasoaan ja jos maataloustukirahat jaetaan tasan böndepoikien ja tulokkaiden kesken, se ei olisi reilua, koska kaikki saisivat 30 000 euroa tyhjästä.

Tavallinen ihminen juoutuu tdekjemään kovasti työtä tuommlisiin ansioihin puhumattakaan maajussin nykyisestä 60 000 eurton keskimääräisestä avustuksesta jonka saa keskimäärin nlin parikymmentä hakemusta tekemällä, ja noille lukutaidottomille hakemuksetkin täytetään valmiiksi.

Mutta eihän ne itse tajua, saavat tuhansia euroja rahaa kun eivät kippaa paskaa järveen, mutta kippaavat silti.

Olispa mukava kun lopetettaisiin tuottamattomien alueiden tukeminen, montakohan päivää pärjäisivät jos kehä kolmolmosen taakse rahan lapioiminen lopetetettaisiin

Vierailija
18/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri kerran väitti ihan pokkana että jotkut kanta suomalaisetkin asuu kerrostalossa xD

Kantasuomalainen on HS:n keksimä epäsana. Tarkoittaa samaa kuin suomalainen.

Vierailija
19/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantasuomalainen on HS:n keksimä epäsana. Tarkoittaa samaa kuin suomalainen.

Ohis: Ei rasistia kiinnosta. Pakko tehä tälläinenkin erottelu.

Vierailija
20/31 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhuoltoalalla työksentelevä työkaveri oli vakaasti sitä mieltä, että Australian alkuperäisasukkaat ovat maailman ainoita vaihtolämpöisiä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä