Mitä ihmettä, joko parhaimmat joulukalenterit jo hamstrattu kaupoista??

Vierailija

Minna Kuukka kertoi Novalla, miten etsinyt tyttärelleen haluamaansa kalenteria mutta useammassa paikassa jo myyty loppuun.
Onko tosiaan näin???Eli joulukalenterit jo myyty näin paljon ja vasta marraskuun alkua????

Kommentit (8)

Vierailija

Minun kalenterissani ollaan marraskuun puolivälissä eikä ostaminen ole hamstraamista. Ostin toivekalenterit yli viikko sitten, koska ne sattuivat kauppareissulla löytymään.

Vierailija

Mä ostin ainakin heti kun ekan keran näin toivotun kalenterin. Eipähän käy kuten aiemmin että jäädään ilman. Tuolla yläkaapissa ne säilyy hyvin joulukuun alkuun.

Vierailija

Mitkä on niitä parhaita? Ostin glitterin ja frozenin siksi kun sattui silmään osumaan jo pari viikkoa sitten. Onpahan mieluisat ainakin.

Vierailija

Minä ostin ensimmäisen kerran kalenterit jo marraskuun alussa. Yleensä on käynyt niin, että kun olen ollut ostoaikeissa marraskuun viimeisellä viikolla, on kalenterihyllyt huutaneet tyhjyyttään...

Vierailija

Eilen just katsoin, että lähimmästä kaupasta oli kaikki lego-kalenterit ostettu loppuun, eli oli onni että ne on ostettu meille ajoissa. Kun on kerran elämässään etsinyt sitä lapsen toivomaa kalenteria viime tipassa ja sitä ei ole löytynyt, alkaa ostamaan ne toivotut kalenterit heti kun niitä kaupassa näkee. Joulu tulee joka vuosi kuitenkin, kalenteri maksaa ihan saman verran marraskuun alussa kuin marraskuun lopussa, ja kalenteri on lapselle tärkeä. 

Vierailija

Mä jouduin viime vuonna ostaan kalliit haribo kalenterit marraskuun viimeinen päivä, kun kaikki suklaakalenterit oli myyty loppuun. Nyt tultiin kaupasta viisastuneena euron suklaakalenterin kanssa :)

Vierailija

7; just noin siinä käy, että jos ei ole ajoissa sen kalenterin kanssa, tai ostaa jonkun muun kuin lapsen toivoman kalenterin, niin joutuu sitten ostamaan jokun megakalliin kalenterin. Meidän lapset toivoivat viime vuonna sitä euron kalenteria jossa on joulupukin kuva. Menin ja ostin Transformers - kalenterit, ajattelin yllättää. Joulukuun ekana päivänä mulla on sitten kaksi vollottavaa pikkumiestä, kun ei niillä ollut niitä egen kalentereita, ei ollut kuvaa jossa oli joulupukki ja joku talitintti ja mitä niissä nyt olikaan, joista nämä olivat haaveilleet ja keskenään puhuneet. Oli vaan tyhmät robottikalenterit joista eivät edes suostuneet itkultaan niitä luukkuja avaamaan. Ja arvaa oliko niitä  euron kalentereita vaikea löytää enää siinä vaiheessa. Onneksi löytyivät.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat