Uusin Seiska: Karalahden salalapsen äiti näkee nälkää, Nanna vaati
katkaisemaan välit. " -Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos, Karalahden eksä Oksana lataa". -- Jere ei välitä tyttärestään tippaakaan. Häntä ei kiinnosta onko Stellalla ruokaa tai katto päänsä päällä".
Aiemmin Jere oli luvannut huolehtia lapsesta taloudellisesti. Uuden liiton myötä asiat muuttuivat, Jere ei vastannut enää puheluihin ja eristi Oksanan sosiaalisesta mediassa. Yhtäkkiä Nanna soitti Oksanalle takaisin, ja ilmoitti ettei hänen miehensä halua olla enää ikinä missään tekemisissä. "Nannan mukaan se, että luotin Jereen, oli oma syyni".
Aika rajua.
Ja tuohon kuvioon nyt uusi lapsi Nannukan kanssa.
Kommentit (553)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte vähän miettiä mitä kirjottelette, netti ei oo mikään vastuusta vapauttava ihmejuttu!!
Ensinnäkin Oksana on patologinen valehtelia ja on piinannut Jereä/yrittänyt näyttää että olisivat yhdessä tms.mikä ei pidä paikkaansa. Nanna yritti puollustaa perhettään, on raskaana ja kaipaa rauhallista odotusaikaa, ei mitään golddiggereitä jotka yrittävät sabotoida muodeb elämän..
Kannattaa miettiä onko kaikki totta mitä luette, katsokaa mielummin Fitnesspäiväkirjoja/kuunnelkaa muiden mielipiteitä Nannasta ennenkuin haukutte viatonta ihmistä.
Nanna on todella kaunis ja aito verrattuna valkovenäläiseen naiseen, ja oon ihan varma ettei oo mikän harvinainen mielipide.. Surround yourself with love & positivity and love will surround you, ihan näin vinkkinä räksyttävät ylipainoset akat.
Miltä teistä tuntuis lukee tällästä itsestänne? Entä raskauden hormonihuuruissa?
Kateus on ruma sairaus, mutta on ymmärrettävää, että komea ja rikas mies ja mun ulkonäkö aiheuttaa katkeruutta..
Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.Moi nanna. Mokasit ja kirjoitit "mun ulkonäkö".
Hahhah, en todellakaan oo Nanna! Ihan kun Nannalla ei ois parempaa ja kehittävämpää tekemistä kuin roikkua jossain läskien yh-luusereiden räksytyspalstoilla. Piti kirjoittaa sen ulkonäkö, mutta kännykkä korjas automaattisesti. Olet säälittävä.
No ei näemmä ole. Kummallisen hyvin tiedät itsellesi tuntemattoman henkilön ajatukset. Eiku... hupsistasaatana!
Huvittaa, että nuo itseään täällä puolustelevat henkilöt (et Nanna ole ensimmäinen etkä viimeinen) kuvittelevat, että täällä menee läpi että joku "täysin ulkopuolinen" loukkaantuu sydänjuuriaan myöten jonkun itselleen vieraan ihmisen takia. Newsflash: ei loukkaannu. Eikä puolustele noin ärhäkkäästi itselleen vierasta ihmistä.
Newsflash itsellesi, ne sydänjuuriaan myöten "loukkaantuneet" ovat niitä trolleja.
Newsflash: trollit ja nuo tosissaan kirjoittelijat erottaa kyllä otsaluullaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma syynsä kyllä jos hän tai lapsensa näkee nälkää. Toki Jerellä on myös velvollisuutensa mutta ei ne vähennä äidin velvollisuuksia.
Äitihän on sanonut, ettei halua itselleen mitään, mutta lapselle kuuluvat elatusmaksut on maksettava. Ei lapsen elatus ole ainoastaan äidin velvollisuus.
Tässä puhuttiin ruoattomuudesta. Jos äiti ei kykene lastaan ruokkimaan olisi syytä antaa lapsi pois, sen verran isosta asiasta kyse. Otsikossa kuitenkin sanotaan vain äidin näkevän nälkää joka on ihan puhtaasti oma vika. Olen ollut monta kertaa elämässäni puhtaasti sosiaalitukien varassa ja nälkää ei ole kukaan taloudessani koskaan nähnyt. Ja ihan normi summat olen saanut, en mitään ekstraa.
Mikähän mahtaa olla Valko-venäjän sosiaaliturva...
Jotenkin ei kuitenkaan tunnu kaikki faktat olevan ihan kohdallaan. Instassa pelkkiä kuvia arjen luksuksesta ja ulkomaanmatkoilta. Olen kyllä sitä mieltä, että elatusmaksut on maksettava, mutta ihmetyttää toinenkin osapuoli, että onko noin kurjasti asiat. Asioidenhan ei tarvitse olla kurjasti, etteikö olisi oikeutettu elatusmaksuihin.
Voi elämä, kellä nyt on instassa se kaikista aidoin ja oikein elämä? Eiköhän siellä suurin osa näytä vain parhaat palat, joten instasta on turha vetää mitään johtopäätöksiä (ellei sitten ole oikeasti monimiljonäärijulkimo). Niin tai näin, niin kyllähän Karalahman tulisi lapsensa elatuksen hoitaa. Alinta sakkaa tuollaiset tyypit, jotka laittavat uuden naisensa laittamaan välit poikki exän ja lasten kanssa. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma syynsä kyllä jos hän tai lapsensa näkee nälkää. Toki Jerellä on myös velvollisuutensa mutta ei ne vähennä äidin velvollisuuksia.
Äitihän on sanonut, ettei halua itselleen mitään, mutta lapselle kuuluvat elatusmaksut on maksettava. Ei lapsen elatus ole ainoastaan äidin velvollisuus.
Tässä puhuttiin ruoattomuudesta. Jos äiti ei kykene lastaan ruokkimaan olisi syytä antaa lapsi pois, sen verran isosta asiasta kyse. Otsikossa kuitenkin sanotaan vain äidin näkevän nälkää joka on ihan puhtaasti oma vika. Olen ollut monta kertaa elämässäni puhtaasti sosiaalitukien varassa ja nälkää ei ole kukaan taloudessani koskaan nähnyt. Ja ihan normi summat olen saanut, en mitään ekstraa.
Mikähän mahtaa olla Valko-venäjän sosiaaliturva...
Jotenkin ei kuitenkaan tunnu kaikki faktat olevan ihan kohdallaan. Instassa pelkkiä kuvia arjen luksuksesta ja ulkomaanmatkoilta. Olen kyllä sitä mieltä, että elatusmaksut on maksettava, mutta ihmetyttää toinenkin osapuoli, että onko noin kurjasti asiat. Asioidenhan ei tarvitse olla kurjasti, etteikö olisi oikeutettu elatusmaksuihin.
Voi elämä, kellä nyt on instassa se kaikista aidoin ja oikein elämä? Eiköhän siellä suurin osa näytä vain parhaat palat, joten instasta on turha vetää mitään johtopäätöksiä (ellei sitten ole oikeasti monimiljonäärijulkimo). Niin tai näin, niin kyllähän Karalahman tulisi lapsensa elatuksen hoitaa. Alinta sakkaa tuollaiset tyypit, jotka laittavat uuden naisensa laittamaan välit poikki exän ja lasten kanssa. Huh.
No niin tai näin, niin ihan tuoreita matkakuvia palmurannoilta. Nuorimman lapsen koostahan sen pystyy toteamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en maksaisi penniäkään, jos lapseni äiti alkaisi revitteleemään julkisuudessa ja haukkumaan minua negatiivisesti. Oksanahan on alkanut panettelemaan jereä jo lähes puoli vuotta (?) sitten ja uskon että Jere on on kyllästynyt koko naiseen ja ei halua antaa rehaa ihan periaatteestakaan. Todella valitettava tilanne. Oksana raukka ollut lovena ja yrittänyt vauvalla kahlita miehen, muttei ole onnistunut. Toisaalta ihan inhimillistäkin. Uskon, uskon että on O. on himpan myös ansainnut kakkaa niskaansa koska ollut salasuhteessa ja käyttäytynyt huonosti Jeren aviovaimoa kohtaan. Tottakai ihmisen googlettaa, varsinkin julkkismiehen ketä tapailee. Netissä on tietoa että Jere ollut naimisissa ja paljon kuvia Susannasta Jeren kanssa. Sitä saa mitä tilaa voisi kuvata tätä tilannetta!
Oksanan Seiska jutussa oli myös paljon ristariitaisuuksia; esim. että Jere vaatinut Oksanaa luopumaan työssäkäynnistä. Suomalainen mies ei pyydä naista jäämään pois töistä. Tämä on joku itäblokin katsantokanta ja ehkä valehtee asiasta. Toisekseen väittää että Jere nimesi lapsen Stellaksi - Suomalainen mies ehdottaa Stella-nimeä lapselle.
Onkohan vähän luikuria lasketellut tämä nainen. Toivottavasti Seiskaa maksaa hyvin haastattelusta ja saa sillä katon päänsä päälle.
Minä tunnen erään perushämäläisen miljonäärin joka on todellakin pyytänyt vaimoaan jäämään kotiin hoitamaan lapsia. Ja Stella, miksi ei? Kansainväliselle lapselleko pitäisi antaa nimeksi Kaisa-Marjatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en maksaisi penniäkään, jos lapseni äiti alkaisi revitteleemään julkisuudessa ja haukkumaan minua negatiivisesti. Oksanahan on alkanut panettelemaan jereä jo lähes puoli vuotta (?) sitten ja uskon että Jere on on kyllästynyt koko naiseen ja ei halua antaa rehaa ihan periaatteestakaan. Todella valitettava tilanne. Oksana raukka ollut lovena ja yrittänyt vauvalla kahlita miehen, muttei ole onnistunut. Toisaalta ihan inhimillistäkin. Uskon, uskon että on O. on himpan myös ansainnut kakkaa niskaansa koska ollut salasuhteessa ja käyttäytynyt huonosti Jeren aviovaimoa kohtaan. Tottakai ihmisen googlettaa, varsinkin julkkismiehen ketä tapailee. Netissä on tietoa että Jere ollut naimisissa ja paljon kuvia Susannasta Jeren kanssa. Sitä saa mitä tilaa voisi kuvata tätä tilannetta!
Oksanan Seiska jutussa oli myös paljon ristariitaisuuksia; esim. että Jere vaatinut Oksanaa luopumaan työssäkäynnistä. Suomalainen mies ei pyydä naista jäämään pois töistä. Tämä on joku itäblokin katsantokanta ja ehkä valehtee asiasta. Toisekseen väittää että Jere nimesi lapsen Stellaksi - Suomalainen mies ehdottaa Stella-nimeä lapselle.
Onkohan vähän luikuria lasketellut tämä nainen. Toivottavasti Seiskaa maksaa hyvin haastattelusta ja saa sillä katon päänsä päälle.
Minä tunnen erään perushämäläisen miljonäärin joka on todellakin pyytänyt vaimoaan jäämään kotiin hoitamaan lapsia. Ja Stella, miksi ei? Kansainväliselle lapselleko pitäisi antaa nimeksi Kaisa-Marjatta?
Öö, siis suomalainen mies ei pyydä lapsensa äiti jäämään kotiin? No minkä takia Jeren ex-vaimo Susanna sitten kertoo juuri näin olleen heidänkin liitossaan? Jere halusi hänen olevan kotona.
Lainaus osui väärään viestiin. Tarkoitus oli kommentoida sille, jonka mielestä itäblokin naisen väite siitä, että Jere halusi hänen jäävän kotiin, olisi epäuskottava koska suomalainen mies ei koskaan sellaista pyydä. T: 329
Vierailija kirjoitti:
Opettele Nanna edes kirjoittamaan. Silloin nuo hellyttävät ja lapselliset puuskasi voisi aikuinen ihminen / lukija ottaa ehkä edes hivenen enemmän tosissaan. Ehkä. Kun sulla on selkeästi ongelmia tiettyjen sanojen kanssa (tsemppaa/keskity niihin):
paranoija kirjoitit, ei, vaan paranoia
valehtelia kirjoitit, ei vaan valehtelija
puollustaa kirjoitit, ei vaan puolustaa
... ja paljon, paljon muuta. Kysy, jos mieltä painaa vielä, neuvon mielelläni.
Aikuinen ihminen on selkeästi enemmän vakavasti otettava silloin, kun hän osaa kirjoittaa paremmin kuin alakoululainen. Tsemiä :)
Nyt täytyy kyllä tunnustaa, että paranoia-typo on minun, enkä ole Nanna. Mutta jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Jerehän voi aidosti rakastaa Nannaa ja tulevaa lasta. Jokaisesta suhteesta syntyneet lapset eivät vaan ole yhtä rakkaita vaikka palstalaiset ei sitä hyväksykkään.
olettaisi lapset olevan yhtä rakkaita vaikka olisi eri äiti tai isä. Itsellä yksi lapsi joten en voi verrata mutta olen ihan varma että jos olisi toinenkin lapsi eri miehen kanssa niin olisivat yhtä rakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitte vähän miettiä mitä kirjottelette, netti ei oo mikään vastuusta vapauttava ihmejuttu!!
Ensinnäkin Oksana on patologinen valehtelia ja on piinannut Jereä/yrittänyt näyttää että olisivat yhdessä tms.mikä ei pidä paikkaansa. Nanna yritti puollustaa perhettään, on raskaana ja kaipaa rauhallista odotusaikaa, ei mitään golddiggereitä jotka yrittävät sabotoida muodeb elämän..
Kannattaa miettiä onko kaikki totta mitä luette, katsokaa mielummin Fitnesspäiväkirjoja/kuunnelkaa muiden mielipiteitä Nannasta ennenkuin haukutte viatonta ihmistä.
Nanna on todella kaunis ja aito verrattuna valkovenäläiseen naiseen, ja oon ihan varma ettei oo mikän harvinainen mielipide.. Surround yourself with love & positivity and love will surround you, ihan näin vinkkinä räksyttävät ylipainoset akat.
Miltä teistä tuntuis lukee tällästä itsestänne? Entä raskauden hormonihuuruissa?
Kateus on ruma sairaus, mutta on ymmärrettävää, että komea ja rikas mies ja mun ulkonäkö aiheuttaa katkeruutta..
Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.Moi nanna. Mokasit ja kirjoitit "mun ulkonäkö".
Hahhah, en todellakaan oo Nanna! Ihan kun Nannalla ei ois parempaa ja kehittävämpää tekemistä kuin roikkua jossain läskien yh-luusereiden räksytyspalstoilla. Piti kirjoittaa sen ulkonäkö, mutta kännykkä korjas automaattisesti. Olet säälittävä.
No ei näemmä ole. Kummallisen hyvin tiedät itsellesi tuntemattoman henkilön ajatukset. Eiku... hupsistasaatana!
Huvittaa, että nuo itseään täällä puolustelevat henkilöt (et Nanna ole ensimmäinen etkä viimeinen) kuvittelevat, että täällä menee läpi että joku "täysin ulkopuolinen" loukkaantuu sydänjuuriaan myöten jonkun itselleen vieraan ihmisen takia. Newsflash: ei loukkaannu. Eikä puolustele noin ärhäkkäästi itselleen vierasta ihmistä.
Newsflash itsellesi, ne sydänjuuriaan myöten "loukkaantuneet" ovat niitä trolleja.
Newsflash: trollit ja nuo tosissaan kirjoittelijat erottaa kyllä otsaluullaankin.
Joku erottaa, joku ei. Näköjään.
sen ukko on RUMA! Häijjyys ottaa veronsa! Alkaa kuspiäisyys näkyä naamassa!! hih! Pahalla on paha palkka.
Siis uskotteko te oikeesti että Nanna pyöris täällä odottamassa, milloin te keksitte jotain kritiikkiä häntä kohtaan ja hyökkää samantien puolustamaan itseään? Herätys.
Hmm. Totuus on tuolla välissä. En jaksa uskoa hetkeäkään, että Karalahti olisi sen vauvan halunnut ja tietysti tämä venakko, nätti ja hyväkroppainen, näki pääsylippunsa länteen ja lompakolle, kun teki toiselle "väkisin" lapsen. Karalahtihan oli silloin lähdössä Minskistä pois ja kappas, tuli vahinko. Mutta, mutta... se ei edelleenkään poista sitä, että Karalahdella on vastuu tästä lapsesta ja pieni tyttö ei ole syyllinen siihen, miten on alkunsa sitten saanutkin.
Nannan käytös julkisuudessa, Jeren maksamattomat elarit siitä isommasta lapsesta, kääntää väkisinkin sympatiat tuon Oksanan puolelle. Nanna shoppailee laukkuja, tissejä jne. Mitäs jos laittaisi PIENEN OSAN niistä rahoista elareihin? Sitäkään en tajua, miksi tässä Nannankin kuvittelee, että tälläi tässä elellään. Karalahti ryssi NHL-uransa ja on ymmärtääkseni aikalailla käyttänyt kaikki rahansa sitä myöten kuin tienasi. Pian, hyvin pian, ura on ohi ja mistäs sitten tulee rahaa? Viisas mies olisi tuolla uralla saanut sen verran sivuun, että löytyy mukavasti sijoituksia, joista tulevista tuloista nautiskella loppuelämä. Karalahti on ymmärtääkseni käyttänyt kaiken sitä myöten ja nytkin ne menee Nannan laukkuihin. Eikö Nanna yhtään halua varautua aikaan, kun Jerpan tilipussi onkin paljon ohuempi kuin nyt?
Jos tuosta mun -sanan jälkeen jäi joku xxxx sana pois....ja tämä se virhe. Ja boikottiin koko tv-ohjelma, en aio missään nimessä katsoa.
En jaksa lukea koko ketjua, varmaan tästä onkin jo ollut keskustelua, mutta olen vaan miettinyt jo ennen kuin tämä uusin nuorikko tiineytyi, että mitäköhän ajattelee tuosta pienestä lapsiraukasta sillä hetkellä kun saa oman lapsensa syliin. Siitä että on mahdollisesti kieltänyt pieneltä lapselta isän ja jopa mahdollisuuden saada ruokaa ja muun elintärkeän hoivan. Luulisi että paatuneinkin tajuaa sen sitten kun on oma lapsi huolehdittavana. Saattaa muutama kyynel vierähtää
Olen ihan järkyttynyt tästä tapauksesta. Miten joku voi vielä mennä kannustamaan. Ruotsalaiset ovat myös tarkkoja tällaisista asioista. Ei katsota hyvällä.
Ennen kaikkea tajuaako Nanna että Stella on hänen tulevansa lapsen isosisko? Vaikka Nanna haluaiskin erottaa oman lapsensa ja Jeren Stellasta niin entä sitten kun tämä kolmas lapsi on aikuinen ja haluaa tutustua Stellaan?
Onhan noita naisia jotka haluaa savustaa miehensä lapset ulos miehen elämästä.
Ei terve. Katoin Stellan instagramia. Oksana on ostanu lapselle paidan,jossa lukee " i love my daddy". Jerehän jätti " perheen" kun Stella oli 1kk. (Ja jos ois saanu lahjaks tommosen paidan niin luulis,et Oksana olis heittänyt roskikseen paidan, ite olisin ainaki tehny noin!)
Jos panet. niin kanna seuraukset.
Kondomit on keksitty.
Älä Nanna selitä. Ymmärretään, että sua vituttaa, kun ukon lapsen äiti avautuu seiskassa paljastaen kaikki teidän nolot ilkeydet häntä/lasta kohtaan. Varmasti on kiusallista. Mietipä kuitenkin, itse tulevana äitinä, tuota pientä Stella-tyttöä edes hetki, jolta te olette riistäneet oikeuden isään, ja jopa elatuksen, joka on vähintä, mitä lapsi voi saada. Millainen nainen voi ajatella tätä kuviota, ja samalla kuvitella olevansa hyväkin äiti omalle mahassa muhivalle kersalleen? Oletko sä Nanna oikeasti ihan paska? Niin paska, kuin lehdet väittää? Vaikka oisit miten mustis lapsen sua kiistatta kauniimmalle äidille, se ei ole lapsen vika. Mieti asiaa. Ja mietikin tosissaan.