Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin Seiska: Karalahden salalapsen äiti näkee nälkää, Nanna vaati

Vierailija
12.11.2015 |

katkaisemaan välit. " -Jere hylkäsi lapsensa kuin olisi vienyt roskat ulos, Karalahden eksä Oksana lataa". -- Jere ei välitä tyttärestään tippaakaan. Häntä ei kiinnosta onko Stellalla ruokaa tai katto päänsä päällä".
Aiemmin Jere oli luvannut huolehtia lapsesta taloudellisesti. Uuden liiton myötä asiat muuttuivat, Jere ei vastannut enää puheluihin ja eristi Oksanan sosiaalisesta mediassa. Yhtäkkiä Nanna soitti Oksanalle takaisin, ja ilmoitti ettei hänen miehensä halua olla enää ikinä missään tekemisissä. "Nannan mukaan se, että luotin Jereen, oli oma syyni".

Aika rajua.
Ja tuohon kuvioon nyt uusi lapsi Nannukan kanssa.

Kommentit (553)

Vierailija
301/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mennään. Tää ei olis todellakaan itselle enää täysin fine. Toivottavasti trollaajat ja nää haukkujat saadaan oikeesti vastuuteen, ei tää netti oo mikään toisten mustamaalaamis paikka. Fobbbaaa!

Täällä ei ole tästä paskaparista sanottu mitään pahempaa, mitä kateellinen ja epävarma eukko itse oksanasta. Mitäs kautta meinaat hakea kirjoittajat "vastuuseen"? varmaan yhtä tehokkaasti, kun jere on saatu "vastuuseen" rakkaudenhedelmiensä elatuksesta. Eikö oikeasti ole mitään rajaa, ei mitään häveliäisyyttä näillä ihmisillä? Soittakaa Fobballe, oon varma, että sillä tulee olemaan tosi hauskaa tän ketjun parissa :)

Vierailija
302/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin huono provo voi mennä täällä läpi. Räksyttävät ylipainoiset akat, eihän sitä ilmausta käytä kuin vakiotrollaajat (oliks toi yhdyssana?).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mennään. Tää ei olis todellakaan itselle enää täysin fine. Toivottavasti trollaajat ja nää haukkujat saadaan oikeesti vastuuteen, ei tää netti oo mikään toisten mustamaalaamis paikka. Fobbbaaa!

Täällä ei ole tästä paskaparista sanottu mitään pahempaa, mitä kateellinen ja epävarma eukko itse oksanasta. Mitäs kautta meinaat hakea kirjoittajat "vastuuseen"? varmaan yhtä tehokkaasti, kun jere on saatu "vastuuseen" rakkaudenhedelmiensä elatuksesta. Eikö oikeasti ole mitään rajaa, ei mitään häveliäisyyttä näillä ihmisillä? Soittakaa Fobballe, oon varma, että sillä tulee olemaan tosi hauskaa tän ketjun parissa :)

Koeta nyt jotenkin päästää irti tuosta tuntemattomille raivoamisesta. Hyvää viikonloppua, toivottavasti se tuo sinulle jotain positiivista ja kivaa.

Vierailija
304/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noin huono provo voi mennä täällä läpi. Räksyttävät ylipainoiset akat, eihän sitä ilmausta käytä kuin vakiotrollaajat (oliks toi yhdyssana?).

Nanna näköjään käyttää. Kun Nannan mielestä kaikki me ollaan kateellisia hänen ulkonäöstään(kröhömmm)  ja hänen komeasta ja rikkaasta miehestään (kröhöhöhöhöömmmm..)

:DD

Vierailija
305/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nanna näköjään käyttää. Kun Nannan mielestä kaikki me ollaan kateellisia hänen ulkonäöstään(kröhömmm)  ja hänen komeasta ja rikkaasta miehestään (kröhöhöhöhöömmmm..)

No et kai oikeasti usko, että on Nanna täällä vauva-av:lla kirjoittelemassa tuollaisia. Vai oletko itse Nannana trollaaja, joka koettaa vakuutella epäuskoisia.

Vierailija
306/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koeta nyt jotenkin päästää irti tuosta tuntemattomille raivoamisesta. Hyvää viikonloppua, toivottavasti se tuo sinulle jotain positiivista ja kivaa.

Ja vieläkö sä nanna täällä roikut?

tiiätkö, sulle ei varmasti pitkässä juoksussa tuo mitään "positiivista ja kivaa" se, että olet pienelle lapselle niin katkera ja kateellinen, että painostat/tuet ukkoas olemasta häneen missään yhteydessä. Vaikka (syystäkin) kokisit vaikka mitä alemmuutta lapsen seksikästä ja hottia äitiä, ukkosi suurta rakkautta kohtaan.

Vierailija
307/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihi, uppos ku kuuma veitsi voihin!

T. "mun" ulkonäöstä kehuskellut Nanna

Vierailija
308/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kai oikeasti usko, että on Nanna täällä vauva-av:lla kirjoittelemassa tuollaisia. Vai oletko itse Nannana trollaaja, joka koettaa vakuutella epäuskoisia.

Kenenkään ei tarvinnu edes yirttää trollata, kun neiti Fitness mokasi koko homman, ja hyvin alkeellisesti mokasikin :DD Harvoin näkee niin puhdasta typeryyttä ja mokaa av-palstalla. Mikään selittely ei sitä enää paikkaa. Sori, Nanna (sinäjollahirveestikehittävämpäätekemistakuinollatäällä)

Opettele nauramaan itsellesi, se vois olla jo jotain. Sä mokasit, hyväksy ja myönnä se. Maailma ei kaadu :)

Vierailija
309/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole Nanna, enkä perustanut uutta ketjua hupsuilujani varten. Hyvää perjantaita!

Vierailija
310/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vieläkö sä nanna täällä roikut?

tiiätkö, sulle ei varmasti pitkässä juoksussa tuo mitään "positiivista ja kivaa" se, että olet pienelle lapselle niin katkera ja kateellinen, että painostat/tuet ukkoas olemasta häneen missään yhteydessä. Vaikka (syystäkin) kokisit vaikka mitä alemmuutta lapsen seksikästä ja hottia äitiä, ukkosi suurta rakkautta kohtaan.

Olishan se erilaista olla hetken aikaa vaikka leikisti Nanna. Mutta olen oikeesti ihan tavallinen toimistotäti (vela), joka lähtee kohta töistä kotiin.

Vierailija
311/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei, en ole Nanna, enkä perustanut uutta ketjua hupsuilujani varten. Hyvää perjantaita!

Trollit ei ikinä myönnä näin pian "sopankeitto"-kirjoituksen jälkeen pilailleensa, sanonpa vaan :)

Vierailija
312/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai suurimmalle osalle on selvää, että et ollut Nanna. Tai siis se "mun ulkonäkö" kirjoittaja ei ollut. Oikeasti. Perjantaiprovot kyllä piristää aina.

Vierailija
313/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Nanna nyt vaan tullut keskenmeno siitä säikähdyksestä, kun tajusit miten pahasti mokasit??

Sinä, joka et av:ta lue saati tänne kirjoita ;)

Lukekaa oikeesti kaikki nuo pari sivua taaksepäin.. Mä en suoraan sanoen uskonut, että nanna vajoaisi noin alas. Ei voi kovin hyvin mennä.

Vierailija
315/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
316/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitte vähän miettiä mitä kirjottelette, netti ei oo mikään vastuusta vapauttava ihmejuttu!!

Ensinnäkin Oksana on patologinen valehtelia ja on piinannut Jereä/yrittänyt näyttää että olisivat yhdessä tms.mikä ei pidä paikkaansa. Nanna yritti puollustaa perhettään, on raskaana ja kaipaa rauhallista odotusaikaa, ei mitään golddiggereitä jotka yrittävät sabotoida muodeb elämän..

Kannattaa miettiä onko kaikki totta mitä luette, katsokaa mielummin Fitnesspäiväkirjoja/kuunnelkaa muiden mielipiteitä Nannasta ennenkuin haukutte viatonta ihmistä.

Nanna on todella kaunis ja aito verrattuna valkovenäläiseen naiseen, ja oon ihan varma ettei oo mikän harvinainen mielipide.. Surround yourself with love & positivity and love will surround you, ihan näin vinkkinä räksyttävät ylipainoset akat.

Miltä teistä tuntuis lukee tällästä itsestänne? Entä raskauden hormonihuuruissa?

Kateus on ruma sairaus, mutta on ymmärrettävää, että komea ja rikas mies ja mun ulkonäkö aiheuttaa katkeruutta..

Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.

Moi nanna. Mokasit ja kirjoitit "mun ulkonäkö".

Hahhah, en todellakaan oo Nanna! Ihan kun Nannalla ei ois parempaa ja kehittävämpää tekemistä kuin roikkua jossain läskien yh-luusereiden räksytyspalstoilla. Piti kirjoittaa sen ulkonäkö, mutta kännykkä korjas automaattisesti. Olet säälittävä.

No ei näemmä ole. Kummallisen hyvin tiedät itsellesi tuntemattoman henkilön ajatukset. Eiku... hupsistasaatana!

Huvittaa, että nuo itseään täällä puolustelevat henkilöt (et Nanna ole ensimmäinen etkä viimeinen) kuvittelevat, että täällä menee läpi että joku "täysin ulkopuolinen" loukkaantuu sydänjuuriaan myöten jonkun itselleen vieraan ihmisen takia. Newsflash: ei loukkaannu. Eikä puolustele noin ärhäkkäästi itselleen vierasta ihmistä.

Vierailija
317/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitte vähän miettiä mitä kirjottelette, netti ei oo mikään vastuusta vapauttava ihmejuttu!!

Ensinnäkin Oksana on patologinen valehtelia ja on piinannut Jereä/yrittänyt näyttää että olisivat yhdessä tms.mikä ei pidä paikkaansa. Nanna yritti puollustaa perhettään, on raskaana ja kaipaa rauhallista odotusaikaa, ei mitään golddiggereitä jotka yrittävät sabotoida muodeb elämän..

Kannattaa miettiä onko kaikki totta mitä luette, katsokaa mielummin Fitnesspäiväkirjoja/kuunnelkaa muiden mielipiteitä Nannasta ennenkuin haukutte viatonta ihmistä.

Nanna on todella kaunis ja aito verrattuna valkovenäläiseen naiseen, ja oon ihan varma ettei oo mikän harvinainen mielipide.. Surround yourself with love & positivity and love will surround you, ihan näin vinkkinä räksyttävät ylipainoset akat.

Miltä teistä tuntuis lukee tällästä itsestänne? Entä raskauden hormonihuuruissa?

Kateus on ruma sairaus, mutta on ymmärrettävää, että komea ja rikas mies ja mun ulkonäkö aiheuttaa katkeruutta..

Miettikää itteenne. Silti toivon kaikille pelkkää hyvää.

Moi nanna. Mokasit ja kirjoitit "mun ulkonäkö".

Hahhah, en todellakaan oo Nanna! Ihan kun Nannalla ei ois parempaa ja kehittävämpää tekemistä kuin roikkua jossain läskien yh-luusereiden räksytyspalstoilla. Piti kirjoittaa sen ulkonäkö, mutta kännykkä korjas automaattisesti. Olet säälittävä.

No ei näemmä ole. Kummallisen hyvin tiedät itsellesi tuntemattoman henkilön ajatukset. Eiku... hupsistasaatana!

Huvittaa, että nuo itseään täällä puolustelevat henkilöt (et Nanna ole ensimmäinen etkä viimeinen) kuvittelevat, että täällä menee läpi että joku "täysin ulkopuolinen" loukkaantuu sydänjuuriaan myöten jonkun itselleen vieraan ihmisen takia. Newsflash: ei loukkaannu. Eikä puolustele noin ärhäkkäästi itselleen vierasta ihmistä.

Newsflash itsellesi, ne sydänjuuriaan myöten "loukkaantuneet" ovat niitä trolleja.

Vierailija
318/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis auts tätä ketjua. :DDD

Vierailija
319/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista näissä ö-luokan "julkkiksissa" on se, miten ne valjastaa omat lapsetkin julkisuuspelin alttarille. Mitähän tämäkin kyseinen nälkää näkevä lapsi ajattelee nuorena aikuisena isästään ja äidistään..

Jos ihmisillä ei ole sen vertaa järkeä että osaisivat ajatella lastensa parasta, niin heillä ei tarvitsisi olla kykyä lisääntyä (ei naisilla eikä miehillä).

Tämä on siis niin totta. Maailma ei ole oikeudenmukainen paikka. Ja ihan oikeasti jos on maailmaan lapsia saattanut, tulisi niistä huolehtia.

Vierailija
320/553 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele Nanna edes kirjoittamaan. Silloin nuo hellyttävät ja lapselliset puuskasi voisi aikuinen ihminen / lukija ottaa ehkä edes hivenen enemmän tosissaan. Ehkä. Kun sulla on selkeästi ongelmia tiettyjen sanojen kanssa (tsemppaa/keskity niihin):

paranoija kirjoitit, ei, vaan paranoia

valehtelia kirjoitit, ei vaan valehtelija

puollustaa kirjoitit, ei vaan puolustaa

... ja paljon, paljon muuta. Kysy, jos mieltä painaa vielä, neuvon mielelläni.

Aikuinen ihminen on selkeästi enemmän vakavasti otettava silloin, kun hän osaa kirjoittaa paremmin kuin alakoululainen. Tsemiä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän