Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskustelevatko kaikki ihmiset päänsä sisällä toisten kanssa?

Vierailija

Mä aika usein selitän jotain juttua toiselle mielessäni, mulla on mielikuvituskeskustelu. Onko tämä yleistä?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kaikenlaisia tarinoita. Tänään autoin koditonta lämpimään. 5 - 10 minuuttia saattaa tarina kestää, kuin kirjaa lukisi.

Vierailija

On. Kukaan ei pysty olemaan koko ajan niin intensiivisesti hetkessä kiinni, etteikö näitä keskusteluja syntyisi. Eli juttelet niitä, mitä menneisyydessä on tapahtunut tai tulevaisuudessa tulee tapahtumaan.

Vierailija

Harrastan autolla ajaessa yksinkeskustelua ja mielikuvitus-sanailua, Joskus jopa riitaannun itseni kanssa. Sitten murjotan ja mökötän.

Vierailija

Joo. Kerkesin hetken sunkin kanssa jo keskustella ennen kuin avasin ketjun. Pitääks mun toistaa kaikki nyt? Puhuin vain siitä että eihän mulla oikeita keskustelukumppaneita olekaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo. Kerkesin hetken sunkin kanssa jo keskustella ennen kuin avasin ketjun. Pitääks mun toistaa kaikki nyt? Puhuin vain siitä että eihän mulla oikeita keskustelukumppaneita olekaan.

:D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On. Kukaan ei pysty olemaan koko ajan niin intensiivisesti hetkessä kiinni, etteikö näitä keskusteluja syntyisi. Eli juttelet niitä, mitä menneisyydessä on tapahtunut tai tulevaisuudessa tulee tapahtumaan.

En mä ainakaan haluis olla hetkessä kiinni koko ajan, kun on hauskoja tarinoita. Lukeehan ihmiset kirjojakin ja katselee elokuvia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin. Mieheni väittää että hän ei.

Onkohan tässä muuten jotain selvää eroa miesten ja naisten välillä? Itse olen nainen ja kaikenlaista dialogia tulee päänsisäisesti käytyä. Joskus hiljennän itseni, kun alkaa tuntua liian harkitulta. Haluan pystyä myös spontaaniin keskusteluun.

Vierailija

Minä joudun rikoksen uhriksi viime kesänä ja siitä asti olen oikeastaan huutanut pääni sisällä suuni puhtaaksi niin näille rikoksen tekijöille kuin tapausta tarkastelleelle poliisillekin. Kiva olisi päästä oikeasti avautumaan aiheesta, mutta en tiedä minne avautuisin, joten meuhkaan sitten päässäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ollaamme oikeita.

Lihvakoff
Seuraa 
Liittynyt15.10.2015

Enhän mä muuta teekään. Enkä mä ole edes ihminen, joka miettii ennenkuin puhuu.

Vaan nää jupinat on ihan jotain muuta. Jos ei dialogia muiden kanssa, niin monologia sitten tai aivan mielikuvitus pölinöitä. Mä toisinaan kiivaasti keskustelen myös julkkisten kanssa ja vähän muutakin... ups.

Vierailija

Asuin maalla lapsena ja kerran lenkillä pölisin omiani ääneen. Siellä metsätiellä ei koskaan ollut ketään, mutta just silloin yksi mies naureskellen ohitti mut polkupyörällä :(

Vierailija

En puhu pään sisällä toisille useinkaan. Jos olen menossa työhaastatteluun, saatan koko päivän miettiä, mitä vastaan kysymyksiin, joita saattaa tulla. Nuorempana keskustelin enemmän itsekseni. Yksin asuessani erityisesti mietin tilanteita, joita voisi olla ja joskus olin näyttelijä tai laulaja. Meillä on nyt 5 henkeä perheessä ja puhun työssäni paljon, joten puhetta kuuluu ja tulee suusta jatkuvasti. Ei sillä tavalla ehdi eikä jaksa puhua päässään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat