Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei halua musta mitään vakavaa?

162838
11.11.2015 |

Olen jo kaksi kertaa joutunut pettymään tosi pahasti kun lupaavan tapailun jälkeen huomaankin ettei mies halua musta muuta kuin seksiä. Pitävät kyllä tiiviisti muhun yhteyttä mutta todellakin vain seksi mielessä. Eikä nää miehet ole mitään isämmaam pillumiehiä vaan ihan fiksuja koulutettuja ihmisiä. Tosin mua hieman vanhempia, mutta luulis että miehet haluaakin nuoremman naisen..

Lisäksi olen itsekin siis akateeminen nainen, keksivertoa selkeästi kauniimpi yms. Ja mulla on myös korkea taso siinä millaisen miehen haluan. Oikeasti harmittaa kun en ymmärrä miksi mun tapailusuhteet muuttuu aina seksisuhteiksi :(

Oisko kellään mitää vinkkejä mulle?

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo kaksi kertaa joutunut pettymään tosi pahasti kun lupaavan tapailun jälkeen huomaankin ettei mies halua musta muuta kuin seksiä. Pitävät kyllä tiiviisti muhun yhteyttä mutta todellakin vain seksi mielessä. Eikä nää miehet ole mitään isämmaam pillumiehiä vaan ihan fiksuja koulutettuja ihmisiä. Tosin mua hieman vanhempia, mutta luulis että miehet haluaakin nuoremman naisen..

Lisäksi olen itsekin siis akateeminen nainen, keksivertoa selkeästi kauniimpi yms. Ja mulla on myös korkea taso siinä millaisen miehen haluan. Oikeasti harmittaa kun en ymmärrä miksi mun tapailusuhteet muuttuu aina seksisuhteiksi :(

Kyse on kognitiivisesta vinoumasta: meille miehille on opetettu, että kaunis nainen on pantava, ei kumppani. Kokeile pukeutua tahallasi "tavikseksi" ja katso, millaiset tulokset siitä tulee.

Vierailija
62/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli vain vaihe, että en halunut sitoutua, ei se sitä tarkoittanut että naisissa olisi ollut jotain vikaa. Joskus sitä haluaa olla sinkku, eikä jatkuvasti etsiä elämänsä rakkautta. Parisuhteissa on oma hässäkkänsä, aina ei ole kiire siihen ryhtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli vain vaihe, että en halunut sitoutua, ei se sitä tarkoittanut että naisissa olisi ollut jotain vikaa. Joskus sitä haluaa olla sinkku, eikä jatkuvasti etsiä elämänsä rakkautta. Parisuhteissa on oma hässäkkänsä, aina ei ole kiire siihen ryhtyä.

Mikäs neropatti sinä olet, että tapailet sitten naisia ja tiedät niiden etsivän suhdetta, vaikka oikeasti tiesit ettet haluaisi edes sitoutua?

Vierailija
64/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa? Vain 2 kertaa? Älä muru vielä masennu :D

Vika tuskin on sinussa. Se voi olla siinä, etteivät nuo miehet halua/uskalla/kykene, mikä syy nyt kelläkin on, ns. sitoutumaan keneenkään siinä elämäntilanteessa.

Pillun pihtaaminen on naurettavaa. Miksi kummankaan pitäisi tuhlata aikaa treffailuun ja ajanviettoon ja sitten "soveliaiden" parin- kolmen kuukauden jälkeen, kun viimein on menty sänkyyn huomata, että kiva tyyppi mutta seksipuoli ei mätsää ollenkaan? Pankaa ihmiset vaikka ekoilla treffeillä, jos siltä tuntuu! Jos kerran ootte hakemassa parisuhdetta ettekä kaveria.

Vierailija
65/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs neropatti sinä olet, että tapailet sitten naisia ja tiedät niiden etsivän suhdetta, vaikka oikeasti tiesit ettet haluaisi edes sitoutua?

En minä heidän motiivejaan tiennyt, kunhan pidettiin hauskaa ja ei se minullakaan mitenkään kiveen kirjoitettu ollut, että en olisi sopivan tullessa voinut jotain vakavaa harkita. Yleisfiilis vain, että pidetään hauskaa.

Vierailija
66/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset (mm itse ennen) mahdollistaa tämän näin: "Dear Eki.Mies sanoi ettei halua mitään vakavaa. Harrastamme kuitenkin seksiä kun tapaamme. Miksi mies laittaa viestejä? Onko hänellä sittenkin tunteita minua kohtaan? Jos harrastan tarpeeksi kauan seksiä enkä pelästytä miestä pois puhumalla tunteistani niin tajuaakohan hän että rakastaa minua? Olen niin hämmentynyt."

Vierailija
67/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa? Vain 2 kertaa? Älä muru vielä masennu :D

Vika tuskin on sinussa. Se voi olla siinä, etteivät nuo miehet halua/uskalla/kykene, mikä syy nyt kelläkin on, ns. sitoutumaan keneenkään siinä elämäntilanteessa.

Pillun pihtaaminen on naurettavaa. Miksi kummankaan pitäisi tuhlata aikaa treffailuun ja ajanviettoon ja sitten "soveliaiden" parin- kolmen kuukauden jälkeen, kun viimein on menty sänkyyn huomata, että kiva tyyppi mutta seksipuoli ei mätsää ollenkaan? Pankaa ihmiset vaikka ekoilla treffeillä, jos siltä tuntuu! Jos kerran ootte hakemassa parisuhdetta ettekä kaveria.

Pillun pihtaaminen lapsiaikuisten naurettavaa pelleilyä.

Vierailija
68/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset (mm itse ennen) mahdollistaa tämän näin: "Dear Eki.Mies sanoi ettei halua mitään vakavaa. Harrastamme kuitenkin seksiä kun tapaamme. Miksi mies laittaa viestejä? Onko hänellä sittenkin tunteita minua kohtaan? Jos harrastan tarpeeksi kauan seksiä enkä pelästytä miestä pois puhumalla tunteistani niin tajuaakohan hän että rakastaa minua? Olen niin hämmentynyt."

Niin, sillehän ei mitään voi että osa naisista on typeriä ja naiiveja.

Osa naisista tekee miehelle selväksi, että etsii suhdetta eikä "pidä vaan hauskaa".

Vierailija
69/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai edes kerroit naiselle/naisille missä mennään. Että sinä et tahdo Hässäköitä häiritsemään sinun kiireitäsi, mutta ilmaista seksiä ilman tunteita olet vailla. Olisi reilua kertoa se heti alkuunsa, koska noihinkin puuhiin on halukkaita löydettävissä jopa varatuista naisista.

Taisit valehdella että olet aloittamassasi suhteessa tosissasi? Kukaan nainenhan ei taatusti suostu aloittamaan suhdetta kanssasi, jos olisit rehellinen.

Vierailija
70/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyl omituinen mies. Mä en ees suostuis seksiin ekalla tai tokalla tapaamiskerralla. Kolmaskin vois tehdä tiukkaa. Ehkä joku kuukauden tapailu vois olla ok.

Vierailija
71/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis+akateeminen = no juuri siksi! minä oon ei-niin-kaunis ja ei-akateeminen, eli jos joku multa jotain haluaa niin sen on pakko olla tosissaan ! :D  ihmetyttää toi "kaunis ja akateeminen olis niin ku täydellinen"... nehän on vain ulkoisia asioita...

Vierailija
72/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, kuinka olisikaan kiva tavata sinut, ap ihan IRL. Olen vastakohtasi ja usko tai älä: Tämäkin on ongelma! Haluaisin edes kerran tuntea olevani vain seksuaalisessa mielessä haluttu, mutta ei sitten millään...Miehet ihastuvat minuun joko platonisella ystävätasolla, yliromanttisen syvällisesti tai kaavailevat heti avioliittoa tai perheen perustamista kanssani.

Olen myös keskivertoa kauniimpi, hyväkroppainen ja ihan fiksukin, mutta ikinä kukaan mies ei ole ns. "iskenyt silmiään p...seeseeni" :-)

Vierailija
73/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä? Kananaivo? Tylsää seuraa? Nalkutatko? Ripustudutko? Oletko vailla luonnetta tai mielipiteitä? Annatko helposti? Puhutko heti lapsista tai avioliitosta? Niuhotatko pikkuasioistaö? Oletko "tulinen" eli tyhjänräyhääjä tai heittelehtivätkö mielialasi?Näin alkuun...

Vierailija
74/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat ymmärtää olevasi vain seksin perässä? Kyllähän aika moni mies siihen tarttuu, jos tarjolla on kaunis nainen ja seksiä. Muuta toimintaasi ja tapaile miehiä jutellen, teatterissa, harrastuksissa ja missä tahansa muualla kuin petipuuhissa. Seksiä ehtii kyllä harrastaa myöhemminkin.

Vierailija
75/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostut seksiin. Miksi et ensin kato onko mies tosissaan kanssasi. Se vanha sanonta. Miksi maksaa kun saa ilmankin. Sopii tilanteeseesi.

Näin se onkin. Muuten täydellinen, mutta antoi ihan liian helposti, joten meidän juttu on tässä -> yhdenkään miehen päättely ei ole ikinä mennyt noin!

Huoh! Tuolla heti antamattomuudella karsitaan ne pillun perässä olijat.

Ei karsita. Mikään ei estä miestä odottamasta pillua 2 kk ja kun seksi tulee kehiin, muuttuu tapailu kokonaan seksisuhteeksi.

Kun se "pillun perässä oleminen" ei tosiaan ole sitä, että kerran saatuaan miehestä ei kuulu enää mitään, vaan miestä kiinnostaa sen jälkeen vain ja ainoastaan seksi naisen kanssa.

Kuka helvetti jaksaa odottaa pillua 2kk. Sitä saa parilla sadalla huorista.

No aika moni tavismies jaksaa odottaa pillua yllättävänkin kauan :D

Ihanko totta? Kyllä miehet on säälittäviä.

Jos mies ei ole alunperinkään saanut vuoteen pillua, niin kuulemma jaksaa odottaa yllättävänkin kauan jos on mahdollisuus tiedossa. Näin minulle kerrottua...

Juupa juu, minä en jotain lapsellista pelleilyä katselisi vaikka en olisi saanut pillua 10 vuoteen.

No sittenhän tuo taktiikka toimii niin kuin pitääkin: Nainen on saanut karistettua pelkkää pillua vonkaavan häntäheikin kintereiltään. Jos naisessa kiinnostaa muukin kuin pillu, kyllä sen seuraa luulisi jaksavan pari kuukautta, pidempäänkin. Jos se pillu on ykkösprioriteetti, joudatkin mennä.

Vierailija
76/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja mulla on myös korkea taso siinä millaisen miehen haluan"

Tuossa syy. Yrität miehiä joille et tarjoa mitään erikoista, miehiä joille riittää sinunlaisia seksiseuraksi. Joko koita selvittää miten voit parantaa parisuhde-tasoasi, ei siihen riitä kauneus, tai valitse erilaisia miehiä. 

Niin ja täältä et tule löytämään keinoja.

Vierailija
77/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia naisia huolita parisuhteeseen, se on vain fakta.

Olen nätti, korkeakoulutettu ja muutenkin kuulemma mukava nainen (myös torjuneiden miesten taholta sanottuna) ja yksikään mies ei ole koskaan halunnut minua parisuhteeseen. Korkeintaan seksisuhde on tullut tapailun seurauksena. Huom. ilman omaa aloitteellisuuttani ei olisi noitakaan juttuja ollut...

Niin kauan kun hyvien puolien listallasi on tuo koulutus, etenkin jos se edustaa kolmasosaa listasta eli tärkeimpiä etuja, katsot tilannetta naisen silmillä, kuten hakisit naista etkä miestä. 

Kyllä se on hyvä olla ja se puuttuminen voi heikentää onneasi halutumpien miesten saalistamisessa, mutta ei se todellakaan ole mikään valtti. Muutaman päivän olen nyt selaillut AVtä, ja olen hämmästynyt kuinka se koulutus aina tuodaan esille parisuhdeasioissa, siis naisen koulutus. Miehen koulutus ja status tietysti ovat tärkeitä, koska naiset antaa niille suurta painoarvoa.

Vierailija
78/81 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ilkeämpää olla kuin se, että käyttää hyväkseen toisen ihmisen rakastumista? Näitä auervaaroja on aina ollut. Täytyy olla jotenkin häiriintynyt luonne, joka ei tiedä mitä elämässään tahtoo. Älä luovuta. Kyllä se oikea vielä löytyy sinullekin. Ei sinussa itsessäsi ole mitään vikaa vaan noissa miehissä. Olenpa sitäkin nähnyt, että tällainen mies sitten lopulta haluaa vakavan suhteen ja kapsahtaa avioliittoon, jossa selvästi kärsii. Tyhmyydestä sakotetaan.

Vierailija
79/81 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nätti, korkeakoulutettu ja muutenkin kuulemma mukava nainen (myös torjuneiden miesten taholta sanottuna) ja yksikään mies ei ole koskaan halunnut minua parisuhteeseen. Korkeintaan seksisuhde on tullut tapailun seurauksena. Huom. ilman omaa aloitteellisuuttani ei olisi noitakaan juttuja ollut...

Niin kauan kun hyvien puolien listallasi on tuo koulutus, etenkin jos se edustaa kolmasosaa listasta eli tärkeimpiä etuja, katsot tilannetta naisen silmillä, kuten hakisit naista etkä miestä. 

Kyllä se on hyvä olla ja se puuttuminen voi heikentää onneasi halutumpien miesten saalistamisessa, mutta ei se todellakaan ole mikään valtti. Muutaman päivän olen nyt selaillut AVtä, ja olen hämmästynyt kuinka se koulutus aina tuodaan esille parisuhdeasioissa, siis naisen koulutus. Miehen koulutus ja status tietysti ovat tärkeitä, koska naiset antaa niille suurta painoarvoa.

Kuten viestistäni kykenit lukemaan, korkeakoulutus on vain minua luonnehtiva piirre ja IMO usein mainitsemisen arvoinen.

Aiemmin av:lle kirjoittaessani ja jättäessäni koulutukseni mainitsematta (vain persoonani, harrastukseni ja ulkonäköni), on tullut vastauksia, joissa oletetaan että minulla ei olisi henkisesti mitään tarjottavaa miehille, vain ulkonäköni.

Ei täällä yksinkertaisesti voi voittaa, kuten ei oikeassakaan elämässä miesten kanssa :)

Vierailija
80/81 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten viestistäni kykenit lukemaan, korkeakoulutus on vain minua luonnehtiva piirre ja IMO usein mainitsemisen arvoinen.

Aiemmin av:lle kirjoittaessani ja jättäessäni koulutukseni mainitsematta (vain persoonani, harrastukseni ja ulkonäköni), on tullut vastauksia, joissa oletetaan että minulla ei olisi henkisesti mitään tarjottavaa miehille, vain ulkonäköni.

Ei täällä yksinkertaisesti voi voittaa, kuten ei oikeassakaan elämässä miesten kanssa :)

Ne vastaajat ovat luultavasti olleet sitten naisia.

Minä tapasin ennen nykyistä miestäni paljon ihan vakavissaan olevia miehiä, eikä minun  koulutuksestani  koskaan kukaan mies ollut kiinnostunut. Ei  tullut edes puheeksi. Olin kaunis, mukava, savuton, viinaton ja lapseton. Työpaikka löytyi (silloin niitä vielä oli) eli olin normaali järkevä ihminen. Hätäiset vipeltäjät karsiutuivat sillä, että olin pihtari. Ihan vain siksi, että halusin ensin tutustua kunnolla eikä minua mikään sääliantaminen kiinnostanut.

Vielä nytkään, 20 vuotta myöhemmin, minun akateemiselle miehelleni ei ole mitään merkitystä sillä, että olen käynyt vain peruskoulun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä