Miksi miehet ei halua musta mitään vakavaa?
Olen jo kaksi kertaa joutunut pettymään tosi pahasti kun lupaavan tapailun jälkeen huomaankin ettei mies halua musta muuta kuin seksiä. Pitävät kyllä tiiviisti muhun yhteyttä mutta todellakin vain seksi mielessä. Eikä nää miehet ole mitään isämmaam pillumiehiä vaan ihan fiksuja koulutettuja ihmisiä. Tosin mua hieman vanhempia, mutta luulis että miehet haluaakin nuoremman naisen..
Lisäksi olen itsekin siis akateeminen nainen, keksivertoa selkeästi kauniimpi yms. Ja mulla on myös korkea taso siinä millaisen miehen haluan. Oikeasti harmittaa kun en ymmärrä miksi mun tapailusuhteet muuttuu aina seksisuhteiksi :(
Oisko kellään mitää vinkkejä mulle?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut seksiin. Miksi et ensin kato onko mies tosissaan kanssasi. Se vanha sanonta. Miksi maksaa kun saa ilmankin. Sopii tilanteeseesi.
Tervetuloa nykyaikaan, mulle seksi on tärkeää enkä halua odotella ja ihastua mieheen ja pettyä sitten myöhemmin kun miehellä onkin pieni muna/huono seksissä.
Ei toi seksi sikäli ole se ongelma vaan se että mikä ihme mussa voi olla sellaista etten kelpaa muuhun
Käsi sydämellä, ovatko nuo miehet oikeasti olleet sellaisia, jotka olet tuntenut niin hyvin, että varmuudella tietäisit haluavasi heidän kanssaan vakavan suhteen? Ovatko teidän arvot yhteensopivia, samanlaiset tulevaisuudenhaaveet, kuinka hyvin olette tunteneet toisenne, jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suostut seksiin. Miksi et ensin kato onko mies tosissaan kanssasi. Se vanha sanonta. Miksi maksaa kun saa ilmankin. Sopii tilanteeseesi.
Tervetuloa nykyaikaan, mulle seksi on tärkeää enkä halua odotella ja ihastua mieheen ja pettyä sitten myöhemmin kun miehellä onkin pieni muna/huono seksissä.
Ei toi seksi sikäli ole se ongelma vaan se että mikä ihme mussa voi olla sellaista etten kelpaa muuhun
Tässä on se syy miksi kokemattomilla on niin kovat paineet ja pienet mahdollisuudet saada toimivaa suhdetta, juurikaan kukaan ei jaksa odottaa tai opettaa kun heti pitäisi olla mestari seksissä. Kaikki tapahtuu seksi edellä. Perkele minä tuikkaan ihan varmasti sitten pippelini naisen perseeseen jos ensimmäinen kerta joskus kohdalleni sattuu, en tosin vielä tiedä teenkö sen ihan ilkeyttäni vai vahingossa. Matti Nykäsen sanoin se on ihan 50/60.
Terveisin Naispelko22
Se nyt on vaan niin, et monia niitä "kivannäkösiä" miehiä ei kiinnosta kun seksi mahdollisimman monen kanssa. Siitä on kiva kertoa kavereille yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi sydämellä, ovatko nuo miehet oikeasti olleet sellaisia, jotka olet tuntenut niin hyvin, että varmuudella tietäisit haluavasi heidän kanssaan vakavan suhteen? Ovatko teidän arvot yhteensopivia, samanlaiset tulevaisuudenhaaveet, kuinka hyvin olette tunteneet toisenne, jne?
Voin rehellisesti sanoa etten ole tuntenut kumpaakaan niin syvällisesti kuin olisin halunnut, aloituksessanikin Puhuin nimenomaan tapailusta. Mutta kun harvoin löydän kiinnostavan miehen ja joudun pettymään kun mies ei haluakaan musta muuta niin kyllä silloin on analysoinnin paikka
Kelpaat varmasti, oikea ei vaan ole kohdalle sattunut, usko minua, fiksua miestä ;)
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vaan niin, et monia niitä "kivannäkösiä" miehiä ei kiinnosta kun seksi mahdollisimman monen kanssa. Siitä on kiva kertoa kavereille yms.
Kivannäköisillä miehillä on vara panna useita naisia, kun seuraa riittää, mutta tavismies ei saa ja jos saa ei siitä kannata päästää irti.
Mäkin haluaisin tähän vastauksen huoh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivannäköisillä miehillä on vara panna useita naisia, kun seuraa riittää, mutta tavismies ei saa ja jos saa ei siitä kannata päästää irti.
Nii ja kun kivannäköinen mies tarkoittaa nykyään Bile-Dania niin turha miettiä miksi nuo miehet haluais mitään vakavampaa. Naiset vaihtuu joka viikko ja elämä on jännää
Vierailija kirjoitti:
Näin se onkin. Muuten täydellinen, mutta antoi ihan liian helposti, joten meidän juttu on tässä -> yhdenkään miehen päättely ei ole ikinä mennyt noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin rehellisesti sanoa etten ole tuntenut kumpaakaan niin syvällisesti kuin olisin halunnut, aloituksessanikin Puhuin nimenomaan tapailusta. Mutta kun harvoin löydän kiinnostavan miehen ja joudun pettymään kun mies ei haluakaan musta muuta niin kyllä silloin on analysoinnin paikka
Siinä tapauksessa korjaisin kaksi asiaa: mieti aina uuden miehen kohdalla, että onko hän varmasti etsimässä suhdetta. Osa miehistä ei aktiivisesti etsi, vaan kiva ajanvietto kauniin naisen kanssa ILMAN sitoutumista on heille aivan mahtava tilanne. Esim. vaikka mies olisi eronnut vuosi sitten, voi ero exän kanssa silti kummitella mielessä. Näitä ei voi ikävä kyllä tietää varmuudella, mutta älä sekoita miehen kyvyttömyyttä uuteen parisuhteeseen sinun viaksesi.
Toisena seikkana (ja aika luonnollinen jatkumo edellä olevaan): tapailun tulee olla juuri selvittelyä siitä, että sopisitteko yhteen. Haluaako mies nähdä kodin ulkopuolella? Millaisia treffit ovat? Mistä te puhutte? Haluaako mies tuntea sinut naisena ja ihmisenä syvällisesti, ei vain saada sänkyseuraksi? Tällöinkin seksi voi olla kuvioissa, mutta sen lisäksi tulee olla jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tavismies saa - ja tiedän mistä puhun - vaikka kuinka paljon, mutta ei sanattomana, tumput suorina, silmät pyöreinä, ilman että on mistään mitään mielipidettä ja ilman että on yhtään samalla aaltopituudella edes hetkittäin potentiaalin naisen kaa!
Osaatko ap seurustelusuhdetaidot, että osaatko rakentaa intiimiä suhdetta? Teetkö tekoja, ilmaiset toiveita jne., jotka johtavat kohti vakavaa seurusteulua? Sitten sun pitäisi oletusheterona ymmärtää, miten miehet toimivat sitten tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko ap seurustelusuhdetaidot, että osaatko rakentaa intiimiä suhdetta? Teetkö tekoja, ilmaiset toiveita jne., jotka johtavat kohti vakavaa seurusteulua? Sitten sun pitäisi oletusheterona ymmärtää, miten miehet toimivat sitten tässä suhteessa.
Miten miehet sitten toimivat tässä suhteessa? ei ap.
Menee pikku hiljaa puuta heinää -linjalle täällä nämä jutut, ehdokkaat eivät yksinkertaisesti olleet sinulle sopivia (no matching), mutta odotahan kun se oikea tulee, se on menoa sitten. Silloin vinkuu muukin kuin vinyyli!
Mua ei myöskään huoli kukaan mies parisuhteeseen. No okei, kerran olisi huolinut, mutta se olikin täysi mielenterveyspotilas jolle kelpasi kuka vaan, vaikka puliakka puistonpenkiltä. Mutta olenkin jo niin lyöty, että en jaksa enää edes yrittää, en edes haihatella mitään ajatuksia parisuhteesta. Itseasiassa se on aika vapauttavaa. N25
Vierailija kirjoitti:
Menee pikku hiljaa puuta heinää -linjalle täällä nämä jutut, ehdokkaat eivät yksinkertaisesti olleet sinulle sopivia (no matching), mutta odotahan kun se oikea tulee, se on menoa sitten. Silloin vinkuu muukin kuin vinyyli!
Hyvin naiivi näkemys ihmissuhteista.
Jos monta kertaa omalle kohdalle osuu joku sama tietty ongelma niin on luonnollista miettiä missä vika on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se auta vaikka osaisin mitä kun ne miehet ei tee samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin naiivi näkemys ihmissuhteista.
Jos monta kertaa omalle kohdalle osuu joku sama tietty ongelma niin on luonnollista miettiä missä vika on.
Siinäpähän mietitte, mutta kovin laihoilta vaikuttavat pohdinnan tulokset :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se auta vaikka osaisin mitä kun ne miehet ei tee samoin!
Sitten ne miehet EI ole etsimässä suhdetta! Väärä valinta jo alunperin.
Miehet tietävät mitä tulee tehdä sen eteen että saa haluamansa naisen, jos tapailu muuttuu seksisuhteen tyyppiseksi mies on hyvin tietoinen missä ollaan menossa.
Ootko tsekannut, onkohan sulla kuule poikittain?