Kerronko miehelleni lipsahduksesta?

pikkujoulut

Eli olemme olleet mieheni kanssa yhdessä nyt 3vuotta.
Kerran olen aiemmin humalassa suudellut kännissä toista miestä ja kerroin siitä hänelle. Riitahan siitä syntyi ja luottamas pula.

Nyt pari vuotta myöhemmin humalassa otin baarissa toista miestä alapäästä kiinni ja suutelin. Mietin tässä että kerronko vai en koska jos kerron niin varmasti haluaisi erota kun kuitenkin tämä on jo toinen kerta? Kuitenki rakastan miestäni enkä haluaisi erota.

Kommentit (4)

Vierailija

Ongelmasi ei näytä olevan vain tämä nykyinen tapaus. Ongelma on se, että humalassa ollessasi teet vääriä valintoja ja päädyt näihin tilanteisiin. 

Ehdotus: Lopetat juomisen tilanteissa, joissa tälläinen voisi toistua. Kerrot miehellesi, että viimeksi kännissä ollessasi toimit väärin ja että sen vuoksi et enää jatkossa aio olla kännissä tuollaisissa tilanteissa. Ja tuon kerrottuasi pidät huolen siitä, että noudatat päätöstä.

Vierailija

Et kerro, mutta jatkossa yrität pysyä poissa vastaavanlaisista tilanteista. Mun mielestä on turha loukata toista, jos välillänne on aitoa rakkautta. Toisaalta oma käytöksesi voi kieliä siitä, ettet välttämättä edes halua jatkaa hänen kanssaan.

Mä en halua tietää, jos mieheni pettää, mutta en myöskään kerro omia mokiani hänelle. Niin kauan kun tapahtumat eivät vaikuta ihmeemmin meidän elämäämme, niin miksi ihmeessä sotkea koko perheen elämä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat