Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Minulla on huomenna tilinpäivä, sen kunniaksi ostan valmiiksi pestyä jauhenlihaa. Teen pizzaa, valkonsipulilla. Naminnam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna mieheni, toimitusjohtaja, hakee kaupasta premium-luokan esipestyä jauhenlihaa.
Esipestynä se maksaa hieman enemmän, mutta meillä on varaa.
Teen perheelle smash burgereita, maukasta
Jauhenliha on yleisenminkin parenman väen ravintoa. Naapurinme, erikoisenasijantuntija, on ostanut ja näytti vakuuminpakettia. Huomenna mieheni, ylintä johtoa, menee ostamaan isonman paketin.
Tokihan naapurien välillä on kisa, kuka enenmän ostaa...
Herranjumala multa jäi jauhenliha ostamatta!
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala multa jäi jauhenliha ostamatta!
Pärjäätkö huomniseen? Voit toki mennä kahvinkupin kanssa naapurista lainaamnaan...
Laulatteko samalla kun pesette jauhenlihaa. Minulla on tällainen jauhenlihan pesunlaulu:
Jauhenlihaa pesen, lalan laa
Kohta siten kuivaan, lalan laa
On ihanhaa, lalan laa
kun jauhenlihaa syödä saa, lalan laa
Vierailija kirjoitti:
Laulatteko samalla kun pesette jauhenlihaa. Minulla on tällainen jauhenlihan pesunlaulu:
On ihanhaa, lalan laa
TARKISTUTA LÄÄKITYKSESI, IDIOOTTI.
Vierailija kirjoitti:
On ihanhaa, lalan laa
Miksi sun pitää nostaa päivästä toiseen tämä sama typerä ketju yhä uudelleen ja uudelleen? Käy välillä ulkona ja jätä kaljat ottamatta.
Voi kunpa ihmiset ymmärtäisivät, että jauhenlihanpesu on taidetta!!
Jauhenlihanpesusta tehdään ooppera, kuulin luotettavalta taholta.
Ehkä joku atomiase on ainut vaihtoehto hävittämään tämän debiilin kansan
Vierailija kirjoitti:
On ihanhaa, lalan laa
Ihana laulu
Alan tästä lähin lausumaan runona tätä, katsos kun en osaa laulaa.
Kunmallista, että nuo herjaajat vaivautuu moittimaan ketjua, itse en mene 'tyhmiin' kommentoimaan, miksi ihmeessä niin tyhmästi tekisin??? Huoh...
Ja luulevat vielä, että yksin joku tätä perinneketjua ylläpitää... meitä on tuhansia ja lisääntyy🤔
Nytten lämmitän pyhänruoaksi pakastimesta herneenkeittoa, jauhenlihalla tietysti.
Hitsaajanmieheni tulee lounaalle golf-kentältä klo 12.00, kelpon vaimo laittaa ruoan valmiiksi, sukkaa kutoen keiton kuumetessa
Vierailija kirjoitti:
Jauhenlihanpesusta tehdään ooppera, kuulin luotettavalta taholta.
Oioi, eihän orpon hallitus vie taidentukia juuri tältä oopperalta, eihän?
Kalenvauva onneksi jo taltioi oman biisinsä
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet atominasetta? Se suorastaan räjäyttää lian pois jauhenlihasta. Tosi tehokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanet atominasetta? Se suorastaan räjäyttää lian pois jauhenlihasta. Tosi tehokas.
Ehei. Andy räjäynttää...
On meillä pizzanpäivä tänään. Pakastenpizzat uuniin naminam. Ja jälkilämpöön jauhenlihanmakaroninlaatikkoa, riittää perheelle pitkästi...
Jännän juttun, miten joillain meneen tunteisiin tämän ketjun, huutavatten, haukkuvatten ja kiroovatten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna mieheni, toimitusjohtaja, hakee kaupasta premium-luokan esipestyä jauhenlihaa.
Esipestynä se maksaa hieman enemmän, mutta meillä on varaa.
Teen perheelle smash burgereita, maukasta
Jauhenliha on yleisenminkin parenman väen ravintoa. Naapurinme, erikoisenasijantuntija, on ostanut ja näytti vakuuminpakettia. Huomenna mieheni, ylintä johtoa, menee ostamaan isonman paketin.
Tokihan naapurien välillä on kisa, kuka enenmän ostaa...
Meillä on naapurin kanssa kisa, mikä aina päättyy sopuisasti: minä yritä ostaa kaikkein halvimmalla, naapuri kaikkein kalleimmalla, jauhenlihan siis
Win Win situatsion
Vierailija kirjoitti:
On ihanhaa, lalan laa
Voisotko ystävällisesti laittaa nuotit mukaan, olen yksin kotona, voisin tänään harjoitella...
Onko linkkiä me tubeen tai toktikkiin?
Huomenna tulee suoraan lihatilalta jauhelihaa. Pitää laittaa 90 ohjelmalla esipesuineen pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tulee suoraan lihatilalta jauhelihaa. Pitää laittaa 90 ohjelmalla esipesuineen pyörimään.
Tarkoititko oikeasti jauhelihaa? Oot siis väärässä ketjussa... uskon kuitenkin näppivirheeseen, vai???