Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Suhautin painepesurilla jauhelihaa, mutta ne lensi siitä pannulta seinille ja kattoon ja nyt niitä lihanpaloja tippuu vähitellen niskaan sieltä, että kiitos vaan ideasta.
Vierailija kirjoitti:
Suhautin painepesurilla jauhelihaa, mutta ne lensi siitä pannulta seinille ja kattoon ja nyt niitä lihanpaloja tippuu vähitellen niskaan sieltä, että kiitos vaan ideasta.
Kuka ei tosiaan erota jauhelihaa ja jauhenlihaa toisistaan??? Täällä sotketaan tavan takaa ja kaiken aikaa...😠😠😠
Minkähänlaista ruokaa tulis, jos nää oikeasti sekoitettas keskenään???
Lihan voi halutessaan pestä ennen lihan jauhamista, mutta ei sen jälkeen.
En pesu mutta olen nähnyt aidanraosta kun naapuri pesee
Idioottiakat puhuu jauhenlihasta....
Vierailija kirjoitti:
Idioottiakat puhuu jauhenlihasta....
Ja idioottiukot ei voi pysyä pois ketjusta???
Olen lukenut ketjun pari vuotta sitten läpi, mutta en nyt muista, että löytyykö jo vastaus tähän: kumpi on parempi pesuaine ekologiseen jauhelihan pesuun, mäntysuopa vai tolu? En myöskään halua, että jos jokin sivumaku...
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ketjun pari vuotta sitten läpi, mutta en nyt muista, että löytyykö jo vastaus tähän: kumpi on parempi pesuaine ekologiseen jauhelihan pesuun, mäntysuopa vai tolu? En myöskään halua, että jos jokin sivumaku...
Tarkoitin siis JAUHENLIHAN pesuun... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin siis JAUHENLIHAN pesuun... :D
Suosimme mäntysuopaa. Toki tolukin käy. Fairystä jää merkillinen väri. Ehkä myös makuvivahde, käyttäisin sitä ennemmin drinkkeihin sateenvarjon kanssa.
Tietysti se on pakko huuhdella vedellä koska nykyään ei paljon löydä lihaa mistä veri on laskettu pois kuten kuuluu.
No suomeksi JAUHETTU LIHA on JAUHElihaa.
Vierailija kirjoitti:
No suomeksi JAUHETTU LIHA on JAUHElihaa.
B o r i n g🥱
No hyvänen aika sentään, ettäs voi taivahantalikynttilät...
Ukkeli lupazi äidien päivän gunniagsi laittaa meille juhlaqurmeen: h a h
Kaupassa ei olluggaa pestyä jauhenlihaa. Ja mitä tekee tämä?
Ei osaa itse pestä. Mögötän.
Vierailija kirjoitti:
No hyvänen aika sentään, ettäs voi taivahantalikynttilät...
Ukkeli lupazi äidien päivän gunniagsi laittaa meille juhlaqurmeen: h a h
Kaupassa ei olluggaa pestyä jauhenlihaa. Ja mitä tekee tämä?
Ei osaa itse pestä. Mögötän.
Kuule hei, opeta ukkelille kädestä pitäen miten jauhenliha pitää pestä. Eipähän tarvitse seuraavalla kerralla mögöttää!
Keitetään 10 litrassa vettä se 400 g ja siivilöidään. Voi keittää muutaman minuutin tai tunnin, miten on aikaa ja miltä tuntuu. Sitten siivilään ja onpas puhdasta jauhelihaa. Keitinvedet voi sitten vaikka heittää saunan kiukaille. On tuoksua ja tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Keitetään 10 litrassa vettä se 400 g ja siivilöidään. Voi keittää muutaman minuutin tai tunnin, miten on aikaa ja miltä tuntuu. Sitten siivilään ja onpas puhdasta jauhelihaa. Keitinvedet voi sitten vaikka heittää saunan kiukaille. On tuoksua ja tunnelmaa.
Kirjoitit jauhelihasta, väärä ketju, sori
Lapsen asteelle jääneiden idioottien ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit jauhelihasta, väärä ketju, sori
Lässyn, lässyn, olet imbesilli.
Niin voi hyvin tehdä