Pesetkö jauhenlihan ennen kypsennystä?
Eli pesettekö jauhenlihan ennen kuin kypsennätte?
Kommentit (3424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta pakko ihmetellä, miten oikeasti voi olla olemassa aikuisia ihmisiä, jotka eivät ollenkaan tajua tämän ketjun ideaa. Huumorintaju ja perusälykkyys nollassa. :D
Se siitä, nyt jauhenlihaa pesemään!
Päin vastoin. Tämä paskaa vähä-älyisten av-lehmien huumoria. Pieruhuumori-osastoa.
Haa. Tämä ketju on naurattanut minua tähän päivään asti ei naurata enää😠
Toimitusmiesjohtajani toi äsken jauhenlihaa, riisui sen kääreestä ja pani astianpesukonetta. Meni itse koneen sisälle jauhenlihan perässä ja viimeiseksi kurkotti laittamaan koneen päälle. Hmmm. Unohti pesutabletin... no, tässä minä odotan 2h13min, säästöohjelma näet. Ohjelmaa ei saa keskeyttää, luin ohjekrjsta.
No ei muuten mitn, mutta liha oli jo p e s t y ä.
Onko Kelleen Ikinä Sattunut Tämmöistä?
A p u a
Sri krijvhreet... oon blondie
Sri noi tplat, kaksoissiskoni krjoitti tn toise
Blondie
Pitihän tässä olla vastaukset ilman ilkeilyä? Ja ei, jauhelihaa ei pestä.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän tässä olla vastaukset ilman ilkeilyä? Ja ei, jauhelihaa ei pestä.
väärä ketju, kirjoitat j a u h e lihasta
tämä ketju on osoitettu JAUHENLIHALLE
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan paketissa suoraan astianpesukoneeseen pitkään pesuohjelmaan, jonka jälkeen onkin mukavasti ruskistunut syömäkelpoiseksi.
Näin juuri, mutta unohdit mainita, että koneen vesihana pitää sulkea, ei se muuten ruskistu.
Vierailija kirjoitti:
Jauhi on siisti eläin, ei tarvii lihoja erikseen pestä.
Tästä on kyllä pakko olla eri mieltä. Kyllä Jauhi on sentään tavallisen sotkuinen otus. Sikaakin sanotaan sotkuiseksi mutta se on itse asiassa siisti, joutuu vain hankkimaan syötävät maan alta tonkimalla ja selvähän se että siinä ryvettyy. Jauhi taas narskuttelee siististi ruohoa, lehtiä ja sen sellaista eikä sen olisi mikään pakko liata itseään. SIlti se syötyään lähtee outo virne naamallaan rypemään mutalätäköissä, tunkioissa ja vastaavissa. Mitä iljettävämpi paikka, sen tyytyväisempi on jauhi.
Peskää vain jauhenlihat huolellisesti ohjeita onkin jo hyvä joukko.
Joko olet kypsentänyt jauhenlihan ja tuliko hyvää?
Joo, pesukoneessa 60 asteessa.
Hyväosaisen naisen mähmä on arvo
Jos pesettä pesukoneessa, niin muistakaa käyttää pesupussia.
Nimimerkillä kantapään kautta oppinut.
Kellä on aikaa tälläseen *askaan?? Menkää töihin !!
t. random selailija
Vierailija kirjoitti:
Kellä on aikaa tälläseen *askaan?? Menkää töihin !!
t. random selailija
Mitä sä täällä selailet?! Mene töihin !!
On siinäkin tavan hurskastelija. ):
Tämä on erittäin tärkeä ja filosofinen ketju
Liki kymmeneen vuoteen ei olla saatu täysin yhtäpitävää vastausta tähän maailmankaikkeuden tärkeimpään kysymykseen...
... ja sitten toiset kehtaa v ä h e k s y ä😠
Jauhelihaa ei pestä, huuhdella eikä lingota. Paketista pannulle, rasvat voit valuttaa paistamisen jälkeen pois. Sitten vaan miettimään mitä ruokaa siitä teet🤓. Huumori kukkinut kunnolla ihmisten vastauksissa😂.
Vierailija kirjoitti:
Jauhelihaa ei pestä, huuhdella eikä lingota. Paketista pannulle, rasvat voit valuttaa paistamisen jälkeen pois. Sitten vaan miettimään mitä ruokaa siitä teet🤓. Huumori kukkinut kunnolla ihmisten vastauksissa😂.
O l e t VÄÄRÄSSÄ KETJUSSA, tämä on JAUHENLIHAKETJU, ei j a u h e l i h a
*** kuiskaa: Mistä näitä törppöjä sikiää?
Aloitus kopioitu toisesta ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kopioitu toisesta ketjusta.
Niin?
Kannattaako pestä tehopesulla, jos jauhenliha on kovinkin likaantunut ja tahrainen?
Entä jos ostaa vahingossa jouhenlihaa?
Haa. Minua nauratti tämä ketju tähän päivään asti.
Nyyh, kyynel🤧
Toimitusjohtajamieheni toi just kaupasta jauhenlihaa, mitään sanomatta riisui sen kääreestä, työnsi sen astianpesukoneeseen, meni itse perässä ja viimeisenä kurkotti laittamaan ohjelman päälle...
No, ohjelmaa ei saa keskeyttää, luin ohjekirjasta. Odotan 2h13min. Säästöohjelma, näet.
Kaikki ok m u u t e n, mutta näin kääreestä, että jauhenliha o l i jo p e s t y ä
Apua, onko Koskaan Kelleen käynyt näin?