Onko erikoista jo lapselle ei pidetä syntymäpäiväkutsuja ?

Vierailija

Lapsi täyttää pian kolme vuotta ja mietimme nyt että onko välttämätöntä pitää mitään "kutsuja" jos ei tee mieli. Tehdään sen sijaan jotain mistä lapsi pitää, esim. hoplop, snadistadi tms. , syödään kakkua ja herkkuja sekä availlaan lahjoja perheen kesken, ilman vieraita. Eri asia sitten myöhemmin kun lapsella on enemmän ikää ja jos sattuu ilmoittamaan että haluaisi järjestettävän synttärit. Kysymys kuuluukin: onko outoa jos lapselle ei järjestetä syntymäpäiväkutsuja jossei hän itse semmoisia pyydä? Pitääkö kaikki muut?

Kommentit (7)

Vierailija

Ei me olla koskaan pidetty. Ollaan erakkoja introvertteja, niin lapset kuin vanhemmat. Synttärit lapsille on vain perheen kesken.

Vierailija

Minulle ei pidetty lapsena kuin kerran kaverisynttärit. 3-vuotias ei osaa olla vailla synttäreitä, jos niistä ei tee itse numeroa.

Vierailija

Meidän nuorimmaisen kohdalla luovuttiin, kun 31.5.  syntyneen lapsen synttäreille ei kukaan oikein päässyt eikä onnistunut arkeana, ei edellisenä eikä seuraavana viikonloppuna. Itse halusi, että pidetään oman perheen kesken niin ei tarvitse pettyä, kun vain yksi tai kaksi pääsee. Kavereita kuitenkin oli. 

mari

Meillä 12vee poika ei halunnut kutsua kavereita synttäreille,ja sukulaisia ei juuri ole.Niin vietetriin sitten perheen kesken pienet juhlat.Haluisin itse järjestää isot synttäribileet pojalle,mut enhän mä väkisin voi kun ei halua.Ihan minun mielestä kyl jokaisessa perheessä omalla tavalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat