Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhemmat miehet kehuvat?

Vierailija

Olen 24-vuotias nainen. Kun olin teini-ikäinen, ei minusta ollut kiinnostunut kuin yksi poika, ja hän oli itseasiassa pari vuotta nuorempi. Sitten suunnilleen 18 vuodesta eteenpäin minua on lähestyneet huomattavasti vanhemmat miehet (yli 30-vuotiaat). Oman ikäisiäni en tunnu kiinnostavan yhtään, muuta kuin kaverina. Eipä sillä, en kyllä itsekään ole itseni ikäisistä ole tainnut olla koskaan kiinnostunut.
Vanhemmat miehet kehuvat minua kauniiksi, jos mies on joku tuttu, vertaa minua äitiini, olemme kuulema kauneimmat naiset mitä ovat tavanneet. Nämä miehet eivät ole mitään kännissä örveltäviä tai wt-miehiä. Ihan selvinpäin näin tekevät, ja paikkana voi olla vaikkapa työpaikka. Ovat toki humalassakin tätä tehneet, mutta eivät missään räkälässä ympäripäissään (en käy sellaisissa paikoissa ja alkoholiakin nautin kohtuudella).
Mieheni on minua 10 vuotta vanhempi, ja on todella mustasukkainen, jos kuulee minua taas kehuttavan. Työkaverinsakin kuulema heittävät joskus, että "on se Petrillä käynyt lykky ku tuommosen on kainaloon saanut. Ei sillä siskoa olisi?".
Itseäni tämä hämmentää kovastikin, koska olen koko ikäni kuvitellut kaikkien pitäväni minua rumana. Johtunee siitä, että olin varmaan ainoa tyttö yläasteella, jolla ei ollut vientiä. Kaikki pojat olivat vuotta nuoremman pikkuveljeni kavereita, joten vietin heidän kanssaan aikaa, mutta he pitivät minua vaan hyvänä kaverina. Tiesin varmaan jokaisen ihastuksen kohteen, joten tiedän etteivät he ainakaan minusta ololleet kiinnostuneita.

Olenko vain niin säälittävän näköinen, että vanhemmat miehet uskovat flaksin käyvän kohdallani? En ole imarreltu näistä kehuista, päinvastoin kiusaannun ja haluaisin paeta huutaen paikalta.

Kuvaahan en halua itsestäni tänne julkaista, mutta yritän hieman kuvailla kasvojani:
Kehutuimmat piirteet ovat ruskeat silmät, kauniit poskipäät(tämä kaikista oudoin) ja isot, kauniit huulet.
En ole hoikka, muttan huomattavan ylipainoinenkaan, vaan sellainen pyöreähkö (isot reidet).

Kommentit (6)

Vierailija

Tämä lienee huonoin mahdollinen palsta kysyä miksi vanhemmat miehet kehuvat, jos tavoitteena on saada selville todellinen syy ilmiön taustalla. Jos taas haluat saada kyynisiä ja kitkeriä selityksiä, niin esitit kysymyksen juuri oikeaan paikkaan. :D

Vierailija

No yksi selitys voi olla se, minkä luin jostain miesten keskustelupalstalta: joku n. 30- vuotias sanoi että lukioikäisenä hän piti samanikäisistä tytöistä kauniina noin yhtä kymmenestä, nyt kun katsoo sen ikäisiä niin kaikki näyttävät kauniilta. Eli ikäisesi miehet eivät syystä tai toisesta huomaa sinua mutta vanhemmat kyllä. Toinen selitys on että olet kypsempi kuin ikäisesi miehet. Valitse kumman haluat.

Vierailija

En voi ilman kuvaa kuin arvailla ja arvaan, että olet niitä naisia jotka on puhjennu kukkaan vasta myöhemmällä iällä ja löytäneet itsensä ja tyylinsä.

mies

Vierailija

Jos nainen on kaunis ja sillä on muitakin hyviä ominaisuuksia, niin yleensä _kaiken_ ikäiset miehet ovat kiinnostuneita sellaisesta naisesta.

Itse kuulun myös siihen ryhmään josta vain huomattavasti vanhemmat miehet kiinnostuvat. Olen kaiketi liian tavallisen näköinen ja tylsä luonteeltani, ns. pikkuvanha. Olen päätynyt ikisinkuksi koska itseäni taas vanhemmat miehet ei kiinnosta yhtään. Haluiaisin ikäiseni miehen. No voi se ihmekin vielä tapahtua. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat