Montako avo ja avioliittoa sinulla on yli nelikymppinen nainen?
Minulla yksi avoliitto, yksi avioliitto joka päättyi puolison kuolemaan ja nyt toinen avioliitto menossa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0kpl kumpaakin (lapsi tosin "löytyy"). Olen 41-vuotias.
Monellekko eri miehelle on lapsia?
Lukemisen vaikeus.
1 avoliitto, tähän mennessä jatkunut laskujeni mukaan 26 vuotta (+ennen yhteenmuuttoa muutama seurusteluvuosi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0kpl kumpaakin (lapsi tosin "löytyy"). Olen 41-vuotias.
Monellekko eri miehelle on lapsia?
Niin, että sun mielestä käyttämäni sana "lapsi" on monikko ja tarkoittaa enemmän kuin yhtä lasta? No johan pomppas taas. Opettele ymmärtämään lukemaasi...
Yksi avoliitto ja yksi avioliitto , joka jatkuu edelleenkin. Ikää viisikymmentä.
Yksi avoliitto ja yksi avioliitto , joka jatkuu edelleenkin. Ikää viisikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama avo- sekä avioliitto.
tämä
Takana yksi avioliitto, ja nyt toinen.
Nykyisen miehen miessuku on kuollut jo päälle viisikymmpisinä...näinköhän ehdin vielä kolmanteen avioliittoon?
1. avoliitto ikävuosina 19-23 (aloimme seurustella kun olin 16).
2. avoliitto ikävuosina 27-31 (aloimme seurustella kun olin 26).
Avioliittoon menin 35-vuotiaana sen miehen kanssa, jonka kanssa olin seurustellut 31-vuotiaasta lähtien ja jonka kanssa olin muuttanut avoliittoon 33-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
1. avoliitto ikävuosina 19-23 (aloimme seurustella kun olin 16).
2. avoliitto ikävuosina 27-31 (aloimme seurustella kun olin 26).
Avioliittoon menin 35-vuotiaana sen miehen kanssa, jonka kanssa olin seurustellut 31-vuotiaasta lähtien ja jonka kanssa olin muuttanut avoliittoon 33-vuotiaana.
Lapsia en ole tehnyt kenenkään kanssa, enkä tee. Aviomiehen kanssa samassa paketissa tuli lapset bonuksena, nyt ovat jo aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama avo- sekä avioliitto.
Samma här!
2 avoliittoa ja 1 avioliitto. Noi avoliitot kesti 2-3kk, loppuivat miehien pettämiseen. Avioliitto on nyt kestänyt kohta 7v.
Yksi avioliitto, joka jatkuu edelleen 27 vuoden jälkeen.
1 avoliitto ja 1 avioliitto saman miehen kanssa, yhdessä 18 v. Opiskeluaikoina rutkasti deittailu-/seurustelusuhteita, mutta kenenkään kanssa ei virallisesti saman katon alla.
Yksi avioliitto, joka jatkuu vielä 27 vuoden jälkeen. En ole kirjoittaja nro 34. Samassa jamassa vain.
2 avoliittoa, kestivät 8 ja 17 vuotta.
Kaksi avoliittoa, joista jälkimmäinen muuttui nykyiseksi avioliitoksi....