Nalle Puh -hahmojen sukupuoli?

Vierailija

Nalle Puh onkin kuulemma tyttö. Olin mieltänyt pojaksi. Mitä sukupuolta seuraavat hahmot mielestänne ovat?

Nasu
Ihaa
Pöllö
Kani
Tikru
Ruu (eli Kengun poikanen)

Risto Reippaan ja Kengun sukupuoli lienee selvä.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Nalle Puh on kyllä mullekin aina ollut epäilyksettä poika...
Nasun mielsin pienempänä tytöksi, nykyään mielestäni poika :D
Pöllö, Kani, Tiikeri ja Ruu selvästi miehisen sukupuolen edustajia.

Vierailija

Nalle Puh on kirjoissa poika, vaikka alkuperäinen oikea karhu Winnie oli tyttö.
Joskus aiemmin on taidettu tulla tulokseen, että Kengu on ainoa tyttö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nalle Puh onkin kuulemma tyttö. Olin mieltänyt pojaksi. Mitä sukupuolta seuraavat hahmot mielestänne ovat?

Nasu
Ihaa
Pöllö
Kani
Tikru

kaikki poikia

paitsi nasu :)

Vierailija

Poikiahan nuo ovat ihan selvästi kaikki ! Vaikka Nasusta on vähän vaikea saada tolkkua :-D
Oletteko muuten kuulleet, että Muumien mörkökin olisi nainen? :O

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poikiahan nuo ovat ihan selvästi kaikki ! Vaikka Nasusta on vähän vaikea saada tolkkua :-D

Tuo Mörön sukupuoli nyt on ollut jo iät ja ajat useimpien tiedossa, tosin itsekin luulin sitä lapsena mieheksi Tapio Hämäläisen komean tulkinnan ansioista :D olen muuten yrittänyt jonkin aikaa jäljitellä Hämäläisen mörköä, oikea tekniikka onkin jo hallussa. M21

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nasu
Ihaa
Pöllö
Kani
Tikru

kaikki poikia

paitsi nasu :)

Mä taas oon aina ajatellut,että Nasu on poika,tosin aika nössö poika ja että Kengu on ainoa tyttö koko Puolen hehtaarin metsässä.Mulle oli muuten ihan uutta,että alkuperäinen Nalle Puh oli tyttö(tosin opin vasta tänä vuonna AV:lta että Muumien Tuutikkikin on tyttö,jännän "sukupuolettomia" jotkut piirroshahmot!)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina pitänyt mörköä poikana,jos möröillä nyt ylipäätään on sukupuoli :D Nasu taas on hyvin  tyttömäinen poika,onhan sellaisia oikeastikin.Minulla oli peruskouluaikoina kaveripoika,josta tuntemattomat välillä arvuuttelivat kumpi hän on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulle ovat aseksuaaleja ja sukupuolettomia.

Joo näin itsekin olen ajatellut. Ovat enemmän kuin pehmolelut kuin oikeat eläimet, eli vailla sukupuolta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ovat aseksuaaleja ja sukupuolettomia.

Joo näin itsekin olen ajatellut. Ovat enemmän kuin pehmolelut kuin oikeat eläimet, eli vailla sukupuolta.

Onhan pehmoleluillakin sukupuoli,siis ei niillä vehkeitä ole mutta ainakin tytön/pojan nimi.Ja ne sarjan ääninäyttelijät on miehiä tai naisia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kengu ja kani on naisia.

Kanissa on naisellisia piirteitä,niin kuin Nasussakin,mutta kyllä ne taitavat miehiä olla. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat