Kuinka paljon teidän (naiset) reidet leviää kun istutte?
Reidet näyttää usein hoikemmilta silloin, kun seisoo ja istuessa niistä tulee isommannäköset. Paljonko teillä suurenee? Kiinnostaa tietää varsinkin normaali- ja alipainoisilta!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen päässyt teini-iän reisiahdistuksesta jo yli :D
Mikähän siinä on, että nuoret ajattelevat niitä reisiään ja kuinka kaikki näkee miten leveät ne on kun istuu? Itsekin olen teininä istuessa "varvistellut", ettei reidet leviä. Sairasta, varsinkin kun ottaa huomioon että olen aina ollut alipainoinen riukusääri.
Ai että vain teinijuttu? Alipainoinen minäkin ja istun aina jalat ristissä enkä kestä nähdä niiden leviävän ja olen sentään jo 20.
90-luvun lopulla oli kausi, jolloin farkkuja ei pidetty. Minullakin, parikymppisellä opiskelijatytöllä, oli mustat trumpettilahkeiset housut. Kun olin käymässä "kotona" ja istuin kahvipöydässä, äitini kasvot repesivät myötähäpeän sekaiseen naurun virneeseen. Hän katsoi tuolia vasten levinnyttä, joustavan kankaan peittämää jalkojeni rasva- ja lihaskudosta ja sanoi tyrskähdellen: "Oletko lihonut vai näyttääkö se vaan [kun istut]?" Sitä ilmeisesti olisi sitten siinä pitänyt yhdessä ääneen pohtia: olenko lihonut vai näytänkö vain siltä, että olen lihonut. Jaa'a.
En enää tuolloin (22-24-vuotiaana) ollut tikkujalkainen, kuten olin koko lapsuuteni ja teini-ikäni ollut. Olin sen sijaan hoikka nuori aikuinen.
Kun olin lapsi, hänestä oli hauska veistellä minun istuessani ruokapöydässä: "X:stä se tulee hyvä vaimo jollekin, kun X ei paljon voita roppaa leivän päälle." Mitä vähemmän söin, sen parempi, sillä sitä vähemmän minusta aiheutui hänelle kustannuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että nuoret ajattelevat niitä reisiään ja kuinka kaikki näkee miten leveät ne on kun istuu? Itsekin olen teininä istuessa "varvistellut", ettei reidet leviä. Sairasta, varsinkin kun ottaa huomioon että olen aina ollut alipainoinen riukusääri.
Ai että vain teinijuttu? Alipainoinen minäkin ja istun aina jalat ristissä enkä kestä nähdä niiden leviävän ja olen sentään jo 20.
Noooh, mä kyllä nyt yli kolmikymppisenä ajattelen, että aika teini vielä olin tuolloin nippanappa 20-vuotiaana ;)
Ei mut tosissaan, tuo oli mun näkemys. Ja monet kaverit ovat myös tulleet sinuiksi kroppansa kanssa vasta näin kolmenkympin tietämillä. Onko sulla syömishäiriö?
Alaraajat kiepsahtavat aina itsestään (jokin syndrooma taustalla?) levälleen kuin aukeavat liukuovet. Tapanani ei ole pitää pikkupöksyjä, joten kesällä hameen kanssa saa usein kummastelevia ja kiinnostuneitakin katseita. Vältänkin istumista ja istun vain pakon edessä.
Siksi mä istunkin joko tuolin reunalla tai jalat ristissä!
Paljon levii. Mut mies sanoo et mul on hyvät reidet ja tykkään niistä itsekin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noooh, mä kyllä nyt yli kolmikymppisenä ajattelen, että aika teini vielä olin tuolloin nippanappa 20-vuotiaana ;)
Ei mut tosissaan, tuo oli mun näkemys. Ja monet kaverit ovat myös tulleet sinuiksi kroppansa kanssa vasta näin kolmenkympin tietämillä. Onko sulla syömishäiriö?
Ei ole, tämä tapa on ollut mulla lapsuudesta asti.
Logiikka hoi eivät ne suurene itse lapsena ainakin ihailin reisiäni kun pelasin koripalloa ja ne näyttivät vain vahvemmilta kun istuin. Miksi ahdistatte itseänne itkemällä aiheelle, eikö tuo ole aika naurettavaa?
Minä olen juuri sellainen laihaläski 166/52, jonka koko elopaino on keskittynyt reisiin. Farkuilla vedän ihrat kuosiin, mutta ilman makkarankuoria muistutan vasta puristettua siskonmakkaraa.
Ei paljoa..kauniit ja solakat on istui seisoi tai makasi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen juuri sellainen laihaläski 166/52, jonka koko elopaino on keskittynyt reisiin. Farkuilla vedän ihrat kuosiin, mutta ilman makkarankuoria muistutan vasta puristettua siskonmakkaraa.
Laihaläski? Normaalit mitat noin on.
Ei yhtään... en tajua miksi (koska en ole mikään himourheilija) minulla on kivikovan lihaksikkaat jalat. Jokin geenijuttu? Hyvä jos saa pinseteillä vähän nahkaa kiinni, rasvaaa nolla prossaa..
En siis ole laiha, BMI yli 20. Siitä ei ole kyse. Kuulun ilmeisesti johonkin riskiryhmään rasvankertymän suhteen. Jos ylimääräistä tulee, se on ilman muuta vatsassa. Lantio ja jalat pysyvät tasan samoissa mitoissa viiden kilon painovaihteluiden aikana.