Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis hyi helvetti! Kuulin että eräät tuttuni. (Mies ja vaimo) Ovat aloittaneet seurustelun niin, että mies on ollut 17v ja nainen 12v D:?...

Vierailija

Ihan sairasta. Sen äijän täytyy olla joku pedofiili. On muutenkin outo.

Kommentit (5)

Vierailija

No, eräs tuntemani pari on tavannut silloin kun toinen oli 3 v ja toinen vauva, vaikkeivät silloin vielä seurustelleetkaan. Oletko varma, että tiedät, mitä tuo seurustelu on pitänyt sisällään, kun se alkoi? Kuitenkin ovat aika samaa ikäluokkaa. Jos mies on outo mielestäsi, niin vaikuttaako hän hitaasti kehittyneeltä ikätovereihin nähden? Käykö hieman hitaalla? Se voisi selittää, ettei ole tuntenut oloaan kotoisaksi samanikäisten seurassa.

Vierailija

Mun iso ukki oli tavannut isomummin kirkollisissa menoissa, lieneekö rippikouluvastaava ja mummi oli silloin 20 tai 21. Oli isoukki rakastunut ja sanonut kavereille että tuosta tulee mun vaimo, ja niin tulikin. Elivät yli 60 vuotta kunnes isoukki hukkui.
Rakkaus ei vaan katso aina sitä ikää, jos se siltä tuntuu niin siitä vaan! Ja mitä se sinulta on pois!?

Vierailija

Hyi olkoon. Nykyään poika saisi heti 18-vuotiaana tuomion pedofiliasta. Ikäero on sen verran suuri.

Olen tiennyt vastaavan pariskunnan, jossa mies oli afrikkalainen ja tyttö suomalainen. Tytön vanhemmille se oli ihan ok.

Minkälainen se nainen on nyt aikuisena? Onko yksinkertainen?

Vierailija

Mulla on yksi tuttava, joka alkoi 13-vuotiaana seurustella 20-vuotiaan kanssa. Noin 10 vuotta olivat yhdessä, eivät enää. Kyllä vähän pistää miettimään, että mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat