Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis hyi helvetti! Kuulin että eräät tuttuni. (Mies ja vaimo) Ovat aloittaneet seurustelun niin, että mies on ollut 17v ja nainen 12v D:?

Vierailija
10.11.2015 |

Ihan sairasta. Sen äijän täytyy olla joku pedofiili. On muutenkin outo.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eräs tuntemani pari on tavannut silloin kun toinen oli 3 v ja toinen vauva, vaikkeivät silloin vielä seurustelleetkaan. Oletko varma, että tiedät, mitä tuo seurustelu on pitänyt sisällään, kun se alkoi? Kuitenkin ovat aika samaa ikäluokkaa. Jos mies on outo mielestäsi, niin vaikuttaako hän hitaasti kehittyneeltä ikätovereihin nähden? Käykö hieman hitaalla? Se voisi selittää, ettei ole tuntenut oloaan kotoisaksi samanikäisten seurassa.

Vierailija
2/40 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun iso ukki oli tavannut isomummin kirkollisissa menoissa, lieneekö rippikouluvastaava ja mummi oli silloin 20 tai 21. Oli isoukki rakastunut ja sanonut kavereille että tuosta tulee mun vaimo, ja niin tulikin. Elivät yli 60 vuotta kunnes isoukki hukkui.

Rakkaus ei vaan katso aina sitä ikää, jos se siltä tuntuu niin siitä vaan! Ja mitä se sinulta on pois!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon. Nykyään poika saisi heti 18-vuotiaana tuomion pedofiliasta. Ikäero on sen verran suuri.

Olen tiennyt vastaavan pariskunnan, jossa mies oli afrikkalainen ja tyttö suomalainen. Tytön vanhemmille se oli ihan ok.

Minkälainen se nainen on nyt aikuisena? Onko yksinkertainen?

Vierailija
4/40 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
5/40 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi tuttava, joka alkoi 13-vuotiaana seurustella 20-vuotiaan kanssa. Noin 10 vuotta olivat yhdessä, eivät enää. Kyllä vähän pistää miettimään, että mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu.

Vierailija
6/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitte?

Aina on tietysti mahollista että on joku vika miehen päässä, mutta aina myöskään ei.

Vierailija
7/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yksi tuttava, joka alkoi 13-vuotiaana seurustella 20-vuotiaan kanssa. Noin 10 vuotta olivat yhdessä, eivät enää. Kyllä vähän pistää miettimään, että mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu.

Varmaan rakkaus myllertää päässä.

8/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut opiskelija, joka tuli isäksi 14-vuotiaana. Lapsen äiti oli 13-vuotias synnyttäessään heidän esikoisensa. Ihan kelpoja suomalaisnuoria olivat. Kumpaakaan tuskin voi sanoa pedofiiliksi?

Vierailija
9/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ehdollistamisella hoidettu.

Vierailija
10/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie olet outo!

Vierailija
11/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunsin 90-luvulla parin jossa mies 24v ja tyttö 14v. Mies jopa asui tytön kotona hänen vanhempiensa kanssa.

Vierailija
12/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi!

Vierailija
13/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seurustelu mitään kunhan ei jyystämään ala.

14/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun iso ukki oli tavannut isomummin kirkollisissa menoissa, lieneekö rippikouluvastaava ja mummi oli silloin 20 tai 21. Oli isoukki rakastunut ja sanonut kavereille että tuosta tulee mun vaimo, ja niin tulikin. Elivät yli 60 vuotta kunnes isoukki hukkui.

Rakkaus ei vaan katso aina sitä ikää, jos se siltä tuntuu niin siitä vaan! Ja mitä se sinulta on pois!?

Ja miten tämä liittyy mitenkään aloittajan tarinaan 12 vuotiaasta lapsesta 17 vuotiaan nuorukaisen kanssa?

Vierailija
15/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Mulla on ollut opiskelija, joka tuli isäksi 14-vuotiaana. Lapsen äiti oli 13-vuotias synnyttäessään heidän esikoisensa. Ihan kelpoja suomalaisnuoria olivat. Kumpaakaan tuskin voi sanoa pedofiiliksi?

Hehän ovat saman ikäisiä, miksi kumpikaan heistä olisi pedofiili?

Vierailija
16/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären kaverin vanhemmat oli 14v ja 26v. Edelleen yhdessä kun nainen on viiskymppinen.

Vierailija
17/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sairasta, että melkein aikuinen mies seurustelee LAPSEN kanssa :( 

Vierailija
18/40 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tuon ikäinen tytär niin en todellakaan antaisi seurustella lähes täysi-ikäisen kanssa...Ihme jos ei ole vanhemmilla hälytyskellot soineet?

19/40 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo sairasta, että melkein aikuinen mies seurustelee LAPSEN kanssa :( 

Niin surullista kun löytyy pedofiili alapeukuttamaan tuotakin.

Vierailija
20/40 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 vuotta sitten oli ihan normaalia. Tosin silloin 12-vuotiaskin meni jo tämän päivän parikymppisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi