Siis hyi helvetti! Kuulin että eräät tuttuni. (Mies ja vaimo) Ovat aloittaneet seurustelun niin, että mies on ollut 17v ja nainen 12v D:?
Ihan sairasta. Sen äijän täytyy olla joku pedofiili. On muutenkin outo.
Kommentit (40)
Mun iso ukki oli tavannut isomummin kirkollisissa menoissa, lieneekö rippikouluvastaava ja mummi oli silloin 20 tai 21. Oli isoukki rakastunut ja sanonut kavereille että tuosta tulee mun vaimo, ja niin tulikin. Elivät yli 60 vuotta kunnes isoukki hukkui.
Rakkaus ei vaan katso aina sitä ikää, jos se siltä tuntuu niin siitä vaan! Ja mitä se sinulta on pois!?
Hyi olkoon. Nykyään poika saisi heti 18-vuotiaana tuomion pedofiliasta. Ikäero on sen verran suuri.
Olen tiennyt vastaavan pariskunnan, jossa mies oli afrikkalainen ja tyttö suomalainen. Tytön vanhemmille se oli ihan ok.
Minkälainen se nainen on nyt aikuisena? Onko yksinkertainen?
Mulla on yksi tuttava, joka alkoi 13-vuotiaana seurustella 20-vuotiaan kanssa. Noin 10 vuotta olivat yhdessä, eivät enää. Kyllä vähän pistää miettimään, että mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu.
Entäs sitte?
Aina on tietysti mahollista että on joku vika miehen päässä, mutta aina myöskään ei.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi tuttava, joka alkoi 13-vuotiaana seurustella 20-vuotiaan kanssa. Noin 10 vuotta olivat yhdessä, eivät enää. Kyllä vähän pistää miettimään, että mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu.
Varmaan rakkaus myllertää päässä.
Mulla on ollut opiskelija, joka tuli isäksi 14-vuotiaana. Lapsen äiti oli 13-vuotias synnyttäessään heidän esikoisensa. Ihan kelpoja suomalaisnuoria olivat. Kumpaakaan tuskin voi sanoa pedofiiliksi?
Kunnon ehdollistamisella hoidettu.
Minä tunsin 90-luvulla parin jossa mies 24v ja tyttö 14v. Mies jopa asui tytön kotona hänen vanhempiensa kanssa.
Eihän se seurustelu mitään kunhan ei jyystämään ala.
Vierailija kirjoitti:
Mun iso ukki oli tavannut isomummin kirkollisissa menoissa, lieneekö rippikouluvastaava ja mummi oli silloin 20 tai 21. Oli isoukki rakastunut ja sanonut kavereille että tuosta tulee mun vaimo, ja niin tulikin. Elivät yli 60 vuotta kunnes isoukki hukkui.
Rakkaus ei vaan katso aina sitä ikää, jos se siltä tuntuu niin siitä vaan! Ja mitä se sinulta on pois!?
Ja miten tämä liittyy mitenkään aloittajan tarinaan 12 vuotiaasta lapsesta 17 vuotiaan nuorukaisen kanssa?
Leila Koo kirjoitti:
Mulla on ollut opiskelija, joka tuli isäksi 14-vuotiaana. Lapsen äiti oli 13-vuotias synnyttäessään heidän esikoisensa. Ihan kelpoja suomalaisnuoria olivat. Kumpaakaan tuskin voi sanoa pedofiiliksi?
Hehän ovat saman ikäisiä, miksi kumpikaan heistä olisi pedofiili?
Tyttären kaverin vanhemmat oli 14v ja 26v. Edelleen yhdessä kun nainen on viiskymppinen.
Onhan tuo sairasta, että melkein aikuinen mies seurustelee LAPSEN kanssa :(
Jos minulla olisi tuon ikäinen tytär niin en todellakaan antaisi seurustella lähes täysi-ikäisen kanssa...Ihme jos ei ole vanhemmilla hälytyskellot soineet?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo sairasta, että melkein aikuinen mies seurustelee LAPSEN kanssa :(
Niin surullista kun löytyy pedofiili alapeukuttamaan tuotakin.
100 vuotta sitten oli ihan normaalia. Tosin silloin 12-vuotiaskin meni jo tämän päivän parikymppisestä.
No, eräs tuntemani pari on tavannut silloin kun toinen oli 3 v ja toinen vauva, vaikkeivät silloin vielä seurustelleetkaan. Oletko varma, että tiedät, mitä tuo seurustelu on pitänyt sisällään, kun se alkoi? Kuitenkin ovat aika samaa ikäluokkaa. Jos mies on outo mielestäsi, niin vaikuttaako hän hitaasti kehittyneeltä ikätovereihin nähden? Käykö hieman hitaalla? Se voisi selittää, ettei ole tuntenut oloaan kotoisaksi samanikäisten seurassa.