Kuinka paljon teidän (naiset) reidet leviää kun istutte?
Reidet näyttää usein hoikemmilta silloin, kun seisoo ja istuessa niistä tulee isommannäköset. Paljonko teillä suurenee? Kiinnostaa tietää varsinkin normaali- ja alipainoisilta!
Kommentit (33)
Mielestäni vähän. Olen Y/O-vartaloinen joten reidet ja lantio ovat solakat. Ihra kertyy vyötäröstä ylöspäin. 168/59 mitat.
Miten tämä suureneminen pitäisi sitten mitata?
Jotkut naiset pitää siks kii, ettei mällit leviä!
No ei kyllä mitenkään erityisen paljon. Toki ne leviää jonkin verran, mutta ei ne silti kovin leveiltä näytä. 169/53kg, lihaksikkaat reidet, tanssija.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä suureneminen pitäisi sitten mitata?
Ihan vaan tunne(?)pohjalta ja näkeehän sen myös!
-ap
Paljonhan ne leviävät, varmaan koska olen laihaläski. Näyttää ihan kamalilta, jos reidet on paljaana ja istuu. Vähän niinkun se itse jalka ja sen lihas ja siinä vierellä iho! :)
Hieno nainen pitää aina jalat yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Hieno nainen pitää aina jalat yhdessä.
Niitä oli enää viime vuosituhannella :(
21,43 % seisovien reisien leveydestä.
Hei voisitteko vastata asiallisesti vai onko liikaa pyydetty...? Ap
Liikaa, jalkani ovat läskit ja siksipä en pidäkään lyhyitä hameita.
En ole koskaan mitannut mutta PALJON. Normaaliahan se on niin en anna sen vaivata mua. Mitat 175/54
Kyllähän ne yläosastaan vähintään tuplaleveiksi leviää. Reidet puristuu tiukasti yhteen keskeltä. Pituus 165 cm, painoa 53 kg. Reitevää ja persevää ruumiinrakennetta.
Painan yli 100kg joten en viitsi noin triviaaleja juttuja edes miettiä.
Onneksi olen päässyt teini-iän reisiahdistuksesta jo yli :D
Mikähän siinä on, että nuoret ajattelevat niitä reisiään ja kuinka kaikki näkee miten leveät ne on kun istuu? Itsekin olen teininä istuessa "varvistellut", ettei reidet leviä. Sairasta, varsinkin kun ottaa huomioon että olen aina ollut alipainoinen riukusääri.
Vituttavan paljon.