Osaatteko tulkita? Miksi näen lähes joka yö samaa painajaista, jossa

Vierailija

yskin, ja kurkustani alkaa tulla venyvää limaa. Kiskon ja kiskon sitä, mutta se ei katkea, vaan paksuuntuu ja muuttuu yhä sitkeämmäksi ja sitä riittää metrikaupalla, lopulta paniikissa revin sitä ulos niin että tuntuu että koko kitalaki halkeaa, ja sitten yleensä herään.
Inhottavaa :(

Kommentit (2)

Vierailija

Kauanko olet nähnyt unta, ja onko ihan fyysinen terveydentilasi hyvä? 
Seuraava kysymys on, että miten sinun elämässäsi näin muuten menee sinä aikana, kun olet tätä unta nähnyt, ja löytyykö elämästäsi joitakin tilanteita, jolloin tämä uni toistuu? Esimerkiksi joskus jokin tietty uni nähdään aina silloin, kun ollaan sairastumassa. Vaihtoehtoisesti uni voi olla jonkinlainen toisinto tapahtumasta, jonka olet joskus kokenut jopa hyvinkin varhaisessa lapsuudessani. Itse näin esimerkiksi paljon painostavia unia erittäin syvistä ja mustista uima-altaista, ja unet loppuivat, kun muistin, että olen lapsena todella ollut hukkumaisillani.

Unia on vaikea sinänsä lähteä tulkitsemaan, ellei satu tietämään unennäkijän elämästä juuri muuta. Tietenkin unikirjat tarjoavat joitakin klassisia teemoja, mutta minä luotan enemmän siihen, että unien "sanakirjasto" on kullekin subjektiivista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat