Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Bloggaajaparin safariloma
10.11.2015 |
Oletteko lukeneet ja katselleet kuvia? Hienoa. Ihmettelin vain miksi moiselle hienolle reissulle on pakattu mukaan leffoja ja sarjoja. Itse olisin kaiken mahdollisen ajan ulkona ja liikkuisin ja katselisin.
Kommentit (3)
Eiköhän jokainen saa tehdä lomallaan juuri sitä mikä tuo itselle lomatunnelman.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ihania kuvia, mullekin tuli hinku päästä safarille. Ja siellä tulee pilkkopimeä kuuden-seiskan aikaan illalla, sen jälkeen ei safariolosuhteissa juuri ulkona hengailla, eli todellakin itsekin ottaisin katsottavaa (tai lukemista) mukaan.
OK. Ovat nyt Mombasassa joten ajattelin, että kaupungissa olisi vaikka mitä tarjolla. Mutta ehkä on niin ankea ettei mitään.
Alue: Aihe vapaa
Ihania kuvia, mullekin tuli hinku päästä safarille. Ja siellä tulee pilkkopimeä kuuden-seiskan aikaan illalla, sen jälkeen ei safariolosuhteissa juuri ulkona hengailla, eli todellakin itsekin ottaisin katsottavaa (tai lukemista) mukaan.