Mitä mieltä tästä äidin ja tyttären keskustelusta?

Vierailija

Äiti on jatkossa Ä ja tytär T.

Ä: Älä sitten tule mulle märisemään kun käy niin.
T: En todellakaan itke sulle yhtään mitään asioita.
Ä: Niinhän sä sanot, mutta sitten kuitenkin tulet että "yhhyhhyy"
T: En todellakaan! Mä en sulle kerro yhtään mitään!
Ä: Niin sepä se kun et kerro. Suhun ei voi luottaa. Sun pitää olla luottamuksen arvoinen.
T: Teille ei mun asiat kuulu ja mä en kerro teille mitään. Painu vittuun huora.

Ä: Hei, kuulitko! (huutaa tytön isälle) Nyt se huoritteli, tule pitämään kuria sieltä!

Tytön isä tulee ja läimäyttää tyttöä niin että tämä kaatuu. Isä ja äiti huutavat tytölle niin että tämä hyperventiloi ja itkee.

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Oletko kenties itse tuo idiootti pentu tuossa? Ja nyt aikuisena harmittaa kun et saanut vanhemmiltasi rakkautta ja tulet sitä tänne itkemään?

Vierailija

Jos tytär on alaikäinen, niin ehdottomasti lasuun yhteys väkivallasta - henkisestä sekä fyysisestä. Äidin kuuluisi aina tukea lastaan, ja tuossa keskustelussa sellaista ei kyllä ainakaan ollut havaittavissa.

Vierailija

[quote=Vierailija]Oletko kenties itse tuo idiootti pentu tuossa? Ja nyt aikuisena harmittaa kun et saanut vanhemmiltasi rakkautta ja tulet sitä tänne itkemään?[/quot Tännepä hyvinkin, täällä on hyvä porata ;)

Vierailija

Voi kauhea, mikäli tosi tilanne oli kyseessä, tulisi ko. perheestä ehdottomasti tehdä ls-ilmo. Kenenkään lapsen ei moista väkivaltaa tule joutua sietämään, vaan tulee saada paikka yksityisestä lastenkodista.

Vierailija

Olen sitä mieltä, että onneksi oma tyttäreni on ollut paljon fiksumpi kuin tuon dialogin tytär. Ehkä myös äitinsä on fiksumpi, kuin mitä tuossa kirjoitettiin.

Mielipiteeni on se, että huoraksi kutsutaan vain huoraa, ei ketään muuta. Siksi ensisijaisesti tytär käyttäytyi huonosti. Isä ei tosin olisi saanut lyödä, mutta jo toinen hyperventiloi, niin silloin järkipuhe ei mene perille. Jos tuo olisi minun lapseni, tekisin lasun ja pyrkisin lapsesta eroon.

Vierailija

No kyllä, myönnän olevani tämä tytär. Nykyään kylläkin 27-vuotias. Kysyin vain kun noin yleensä sanotaan että vanhempani ovat tehneet vaan kaiken oikein. Tuo oli vain yksi esimerkki lukuisista tilanteista. Ap.

Vierailija

Pahin on tietysti tuo isä, joka pahoinpitelee lastaan. Seuraavaksi pahin on huoritteleva tyttö. Äitikään ei ihan täydellisesti käyttäydy, mutta ei tee mitään suoranaisesti väärää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kyllä, myönnän olevani tämä tytär. Nykyään kylläkin 27-vuotias. Kysyin vain kun noin yleensä sanotaan että vanhempani ovat tehneet vaan kaiken oikein. Tuo oli vain yksi esimerkki lukuisista tilanteista. Ap.

Ei sua enää voida auttaa. Go To hell.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi tekivät enemmän oikein kuin sinä. Lyödä ei olisi saanut, mutta huomaa, se lyöjä oli isä eikä äiti, jota olit huoritellut. Kaltaisesi lapsi olisi pitänyt saada johonkin korpikylän nuorisokotiin opettelemaan elämistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat