Mitä mieltä tästä äidin ja tyttären keskustelusta?
Äiti on jatkossa Ä ja tytär T.
Ä: Älä sitten tule mulle märisemään kun käy niin.
T: En todellakaan itke sulle yhtään mitään asioita.
Ä: Niinhän sä sanot, mutta sitten kuitenkin tulet että "yhhyhhyy"
T: En todellakaan! Mä en sulle kerro yhtään mitään!
Ä: Niin sepä se kun et kerro. Suhun ei voi luottaa. Sun pitää olla luottamuksen arvoinen.
T: Teille ei mun asiat kuulu ja mä en kerro teille mitään. Painu vittuun huora.
Ä: Hei, kuulitko! (huutaa tytön isälle) Nyt se huoritteli, tule pitämään kuria sieltä!
Tytön isä tulee ja läimäyttää tyttöä niin että tämä kaatuu. Isä ja äiti huutavat tytölle niin että tämä hyperventiloi ja itkee.
Kommentit (65)
Teillä tunnevammaisilla taitaa olla hauskaa netissä? Voi nimettömänä huudella aivovammansa kanssa mitä sattuu? Tunnevammaisuus johtuu aivovauriosta, olette siis tavallaan vajakkeja. Että onnea vaan ylemmyydentuntonne kanssa, kaikki kaltaisenne pitäisi laittaa jonnekin omaan, eristettyyn erämaahan, missä voitte perseillä keskenänne. Poissa normaalien ihmisten keskuudesta. Mikään vamma, taikka sairaus ei ole niin tuhoisaa, kuin tunnevamma. Olette alinta pohjasakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta porukkaa täällä vastausten perusteella. Olen itsekkin todella ihmetellyt kuinka epäempaatisia vastauksia sain kun täällä erehdyin avautumaan. Ap sun äitis ja isäs teki väärin. En ikinä ikinä sanois mun lapselle "älä sit tuu mulle itkee yhyy yhyy" . Eikä mun äiti sanois mulle. Isä tuossa vasta perseestä onkin. Ei saa lyödä. Tsemppiä <3 ymmärrän käytöksesi mikäli olet teini tuossa.
Just tämä! Miks kaikki haukkuu Ap.jaa kun äiti tossa aiheutti sen, että mopo lähti käsistä. Teinille en todellakaan äitinä puhuis noin. Ehdottomasti halunnut keskusteluyhteyden säilyttää.
Mua itkettää ajatella, miten turvattomassa ilmapiirissä olet joutunut lapsuutesi elämään. Ne ihmiset, joiden pitäisi olla sun suoja, ovat olleet kaikkea muuta. Ihailtavan kypsästi pystyt vastaamaan tässäkin ketjussa urpoihin viesteihin: se jo osoittaa, että olet päässyt pidemmälle kuin vanhempasi. Voimia hurjasti sinulle!
Tota, itse en kykene uskomaan että omena tässä kovin kauaksi puusta putoaa. Jossain määrin ap on varmasti vanhempiensa peilikuva. Onko sinulla omia lapsia? Jos on, niin voitko käsi sydämellä sanoa ettet olisi koskaan vähätellyt, lyönyt, retuuttanut, ravistellut tms. heitä? Entä seurysteletko, millainen olet parisuhteessa? En vaan usko että tuollaisessa ympäristössä kasvanut on kovin erilainen.
Kamalat vanhemmat, ansaitsisivat itse saada selkäänsä! Tsemppiä sulle ap.