Naapuri sitten laittanut punaiset jouluvalot takapihalle sekä ikkunalle. Eletään marraskuun alkua, +5c.
Eilen oma mies ajoi nurmikot talvikuntoon ja eräs jo laittaa jouluvaloja.
Vuoden päästä varmaan jo elokuussa :)
Kommentit (51)
Oletteko kantaneet myös kuusen jo tupaan?
Kyllä niitä valoja saa laittaa mun puolesta niin paljon kuin haluaa, siellähän on koko ajan mielettömän pimeä.
Mutta täällä Tampereella onkin jo valoja ihan kaupunginkin puolesta (valoviikot)! Ja Keskustorilla kuusi! Kyllä minä mieleni niin pahoitin!
Mä laitoin pari viikkoa sitten (valkeat) valot partsille kun illat on jo niin pimeitä. En tajua miten joku voi valonauhojen takia vetää herneen nenään :D
Asun kerrostaloalueella ja tänne ilmestyi 1.11. aivan valtavasti jouluvaloja. Eikä haittaa yhtään, tosi nättiä nyt iltaisin. :)
On kyllä ihana, kun joku viitsii laittaa koristeelliset valot jo nyt! Kiitos teille viitseliäille!
En laittaisi punaisia koristevaloja edes jouluna. Värittömiä voisi jo viritellä. Projektina on nyt polttaa mahdollisimman monta vanhaa kynttilää terassin lyhdyssä. Hidasta on: yksi lahjaksi saatu pötkökynttilä palaa jo viidettä iltaa...
Meilläkin eilen virittelin parit punaiset pikkuvalot(pattereilla) olohuoneeseen ja makuuhuokeeseen 80 ledin valot. On kivaa, kun on valoa ja tunnelmaa. Tykkään joulusta ja väreistä. Ulos menee lämpimän kirkkaat valot. Punaiset ja lämmin valkea ok, muut aika kamalia (vain minun mielipide) Viime vuonna erinäisistä syistä jäi valot ja muut joulujutut todella myöhään eivätkä kauaa olleet, tänä vuonna pidempäänn :)
Punaiset valot ovat bordellivalot.
Varma tieto.
WT-kodin tunnistaa värillisistä valoista loka-marraskuussa.
Vois laittaa nyös kohtapuoliin valoja ikkunaan :) nyt se sitruuna veke sieltä ahterista ap ja hymyä huuleen! Kas näin :)