Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri sitten laittanut punaiset jouluvalot takapihalle sekä ikkunalle. Eletään marraskuun alkua, +5c.

Vierailija
09.11.2015 |

Eilen oma mies ajoi nurmikot talvikuntoon ja eräs jo laittaa jouluvaloja.

Vuoden päästä varmaan jo elokuussa :)

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois laittaa nyös kohtapuoliin valoja ikkunaan :) nyt se sitruuna veke sieltä ahterista ap ja hymyä huuleen! Kas näin :)

Vierailija
42/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kantaneet myös kuusen jo tupaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä valoja saa laittaa mun puolesta niin paljon kuin haluaa, siellähän on koko ajan mielettömän pimeä.

Vierailija
44/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä Tampereella onkin jo valoja ihan kaupunginkin puolesta (valoviikot)! Ja Keskustorilla kuusi! Kyllä minä mieleni niin pahoitin!

Vierailija
45/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin pari viikkoa sitten (valkeat) valot partsille kun illat on jo niin pimeitä. En tajua miten joku voi valonauhojen takia vetää herneen nenään :D

Vierailija
46/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun kerrostaloalueella ja tänne ilmestyi 1.11. aivan valtavasti jouluvaloja. Eikä haittaa yhtään, tosi nättiä nyt iltaisin. :)

Vierailija
47/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihana, kun joku viitsii laittaa koristeelliset valot jo nyt! Kiitos teille viitseliäille!

Vierailija
48/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi punaisia koristevaloja edes jouluna. Värittömiä voisi jo viritellä. Projektina on nyt polttaa mahdollisimman monta vanhaa kynttilää terassin lyhdyssä. Hidasta on: yksi lahjaksi saatu pötkökynttilä palaa jo viidettä iltaa...

Vierailija
49/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin eilen virittelin parit punaiset pikkuvalot(pattereilla) olohuoneeseen ja makuuhuokeeseen 80 ledin valot. On kivaa, kun on valoa ja tunnelmaa. Tykkään joulusta ja väreistä. Ulos menee lämpimän kirkkaat valot. Punaiset ja lämmin valkea ok, muut aika kamalia (vain minun mielipide) Viime vuonna erinäisistä syistä jäi valot ja muut joulujutut todella myöhään eivätkä kauaa olleet, tänä vuonna pidempäänn :)

Vierailija
50/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset valot ovat bordellivalot.

Varma tieto.

Vierailija
51/51 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-kodin tunnistaa värillisistä valoista loka-marraskuussa.