Huomenna on palkkapäivä. Näkyykö raha jo 00.01 tilillä?

Vierailija

Pomo ei ole taaskaan toimittanut palkkanaunauhoja ajoissa ja osa-aika työstä johtuen en tiedä mitä tulee palkkaa. Tarvitsisin sen tiedon jo nyt koska auto levisi tänään ja tietäisin onko mulla tulevasta palkasta varaa korjata sitä vai tartteeko tästä palkasta laittaa rahaa sivuun ja sitten kuukauden tulevan palkan kanssa korjata... Stressaa vaan kun ei tiedä mitä tulee...

Kommentit (10)

Vierailija

Etkö sinä pidä mitään kirjaa työtunneistasi? En tarkoita olla ilkeä, mutta miten on edes mahdollista ettet yhtään tiedä mitä tulet saamaan?

Vierailija

Riippuu siitä milloin pankissasi on ajoja, joissa rahaa siirtyy. Yleensä taitavat siirtyä aamukuuteen mennessä. Toisinaan niissä on myös häiriöitä ja rahat näkyy tilillä vasta iltapäivällä. En siis jäisi nettipankin ääreen roikkumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Soita palkanlaskentaan

Tähän aikaan illasta? 

Ihan tiedoksi, että kaikilla ei ole mitään sen kummempia palkanlaskentoja, jos on pikkuyrityksessä töissä. Mulla pomo laskee itse ja laskee kyllä oikein, tarkistan aina tarkkaan ja jos on poikkeuksia, oikein pyytääkin tarkistamaan. Mutta on takavuosilta kokemusta pomosta, joka laski itse ja sai korjata jatkuvasti. 

Vierailija

Olen juuri 4 hlö yrityksessä töissä, eli ei ole palkanlaskentaa mihin soittaa. Osittain siksi en tiedä mitä tulee palkkaa koska olen toimittanut uuden verokortin pomolle ja en tiedä onko uusi ehtinyt jo tähän palkkaan vai ensi kuulle. Pomon kanssa on ollut myös vääntöä lomaajan palkasta, sillä en ole saanut 2 viikon palkkaa ja lomarahaa, joten en tiedä tuleeko tästä palkasta. Mikäli jos saan ne rahat nyt niin voin aamusti soittaa huoltoon.

Siksi haluaisin myös tiedon palkan suuruudesta kun jos nyt ei ole varaa korjata autoa, otan bussikortin koko kuulle, mutta jos on rahaa korjata nyt auto, otan vaan 10 matkan kortin. Ja niidenkin hinta-ero on 50e joten en halua ostaa kuukausikorttia turhaan.

Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat