Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sote palveluja enää oikeesti supistaa :DD mä en kestä!

Vierailija
09.11.2015 |

Siis pitääkö mun tulevaisuudessa lähte 300km sijasta synnyttämään 700km päähän? Sehän on käytännössä katsoen Suomen toisessa päässä. Ja miten täällä maaseudulla pääsee enää hoitoon minnekään jos tuo kämänen terveyskeskus, johon ei ole päässyt jonojen takia hoitoon enää pitkään aikaan, viedään pois? Aletaanko tässä taas hakemaan apua shamaanina tms. Kansanparantajilta?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep ja mitäs kaikki vakavat onnettomuudet ihmiset kuolee matkojen takia veren hukkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hyvinvointivaltiota Helsingissä luodaan...

Vierailija
4/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reiluinta ja tasapuolisinta olisi, jos kaikille määrättäisiin hoitopaikka 500 kilometrin päästä kotoa. Jäisi turhat käynnit pois tai ainakin niitä miettisi pari kertaa, jaksaako mennä Helsingistä Kuopioon tai Turusta Joensuuhun.

Vierailija
5/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta.... :o ei voi ku suu auki tuijottaa. Miten tää voi olla näin? Ja suomalaiset ei muutako sulkee silmänsä. Miks me hyväksytään tää? Pankeilla on miljoonamassit holveissaan ja osa pistetään veroparatiiseihin. Miks Ruotsissa on kaikki niin paljon paremmin? Alhaisemmat verotki niillä taitaa silti olla jos on Nalleen uskominen.

Vierailija
6/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siis tarkoitushan on vaikeuttaa ja parhaimmillaan estää WT ali-ihmisten lisääntyminen. Että sellanen SOTE.

Vierailija
7/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiluinta ja tasapuolisinta olisi, jos kaikille määrättäisiin hoitopaikka 500 kilometrin päästä kotoa. Jäisi turhat käynnit pois tai ainakin niitä miettisi pari kertaa, jaksaako mennä Helsingistä Kuopioon tai Turusta Joensuuhun.

Pitäisi olla et Helsingistä ajetaan Ouluun jos on tarve palveluille. Eiköhän siinä Helsinkiläiset sitten säästäisi isot rahat kun kukaan ei lähtis hoitoihin.

Vierailija
8/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että  Suomesta halutaan EU:n erämaa eli alue, jossa luonto on kauneimmillaan eikä ihmiskäsi ole tehnyt siellä mitään. Koska muualla Euroopassa koskematon luonto on kadonnut, vaaditaan Suomea säilömään suurin osa pinta-alasta museoksi. Siksi terveydenhuoltopalvelut poistetaan isosta osasta maata.

Vierailija
9/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitääkö mun tulevaisuudessa lähte 300km sijasta synnyttämään 700km päähän? Sehän on käytännössä katsoen Suomen toisessa päässä. Ja miten täällä maaseudulla pääsee enää hoitoon minnekään jos tuo kämänen terveyskeskus, johon ei ole päässyt jonojen takia hoitoon enää pitkään aikaan, viedään pois? Aletaanko tässä taas hakemaan apua shamaanina tms. Kansanparantajilta?

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa: Sä voit muuttaa sieltä böndeltä loisimasta sivistyksen pariin ihan milloin haluat. Stadilla ei vaan ole varaa maksaa teidän palveluja enää.

Vierailija
10/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siis tarkoitushan on vaikeuttaa ja parhaimmillaan estää WT ali-ihmisten lisääntyminen. Että sellanen SOTE.

Juu samat palvelut suomalaisille kuin pakolaisillekin. Hammaslääkäriin ei ollenkaan, terveyskeskukseen vain akuutit tapaukset ja leikkaukset pitää itse maksaa. Jos ei oo rahaa ni se on voi voi.

Vierailija
11/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotus pitäisi porrastaa sen mukaan, miten lähellä palvelut ovat. Jos terveyskeskus ja koulu on alle 5 km päässä kotoa, alin vero% olisi 40. Jos matkaa päivystykseen on yli 100 km ja kouluun yli 20 km, korkein vero% on 20.

Vierailija
12/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihan "viisaathan" ehdottelivat 5 aluetta, eli 1000 km ei olisi harvinaisuus kun erikoissairaanhoitoon menee, huoh!

Vierailija
13/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa se pitää sanoa: Sä voit muuttaa sieltä böndeltä loisimasta sivistyksen pariin ihan milloin haluat. Stadilla ei vaan ole varaa maksaa teidän palveluja enää.

No ööö, mun työni on tällä hetkellä ylläpitää näitä paikkoja Täällä böndellä, et teillä Helsinkiläisillä ois paikka missä lomailla talvisin. Pusken duunia öitä myöten, että teillä ois täällä kaikki sirkushuvit. Lopettakaa sitten se lomailu täällä ni alan ettiä uutta työpaikkaa.

Vierailija
14/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelut saadaan helposti heikommiksi. Neuvolapalvelut tulee keskittää yliopistollisiin keskussairaaloihin, käyntejä 3 kpl  ja muuten nettipalvelu. Kouluterveydenhoitaja voi hoitaa 1000 - 3000 oppilasta helposti videoyhteydellä. Vanhukset saa kerran päivässä 10 minuuttia puhelinkeskusteluapua, minuutti maksaa 2.20 e + ppm.

Vierailija
15/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sinulla täytyy olla rahaa. Jos ei ole, niin se on oma valintasi.

Vierailija
16/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Ruotsissa ei supisteta?

Vierailija
17/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu samat palvelut suomalaisille kuin pakolaisillekin. Hammaslääkäriin ei ollenkaan, terveyskeskukseen vain akuutit tapaukset ja leikkaukset pitää itse maksaa. Jos ei oo rahaa ni se on voi voi.

Pakolaiset tarvitsevat enemmän ja kipeämmin hoitopalveluja kuin kantikset, sillä tulevat kriisialueilta, ehdottomasti!

Vierailija
18/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi "Stadilla ei oo varaa maksaa teijän pöndeilyä" -trolli trollaa nyt jokasessa sote-ketjussa. Antakaa olla

Vierailija
19/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan sinulla täytyy olla rahaa. Jos ei ole, niin se on oma valintasi.

Olen syntynyt köyhään perheeseen, mulla ei ole koskaan ollut paljoa rahaa :( köyhänä varmaan kuoleekin.

Vierailija
20/37 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelut ja nopeus luultavasti heikkenee myös niissä päivystävissä sairaaloissa. 2 km päässä asuva vähemmän kiireellistä hoitoa tarvitseva voi joutua jonottamaan/odottamaan hoitoa kauemmankin kuin kiireellisesti 500 km päästä helikopterilla kujetettu potilas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi