Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako teitä koskaan ketuttamaan tyhmien ihmisten kanssa keskustelu

Vierailija
09.11.2015 |

Että ei mitään mene perille ja aivan älyttömiä perusteluita, jotka pettää kun vähän raaputtaa pintaa. Mulla joskus oikeen suututtaa kun joku apina alkaa vauhkoamaan mulle.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää myös ihmiset, joilla ei ole käytöstapoja, ja aikuisilla yhdistän tämän myös tyhmyyteen. Lapsella käytöstapojen puute on vanhemman syytä (poikkeuksena sairaat tms. lapset). Kyllä otti suunnattomasti päähän katsoa vierestä, kun miehen siskon muksu nojaili haustausmaalla vieraiden ihmisten hautakiviin, suorastaan roikkui niissä. Miehen sisko ei näyttänyt kiinnittävän asiaan edes huomiota, vaikka varmasti näki. Sanoin sitten itse nätisti lapselle, ettei hautakiviin saisi koskea. En haluaisi puuttua toisten kasvatukseen, mutta joskus on vaan pakko ojentaa juuri tuota miehen siskon lasta, kun äitinsä antaa tämän tehdä ihan mitä lystää...

Vierailija
42/49 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä meinaa hermot mennä päivittäin. Ei niinkään asiakkaisiin, mutta työkavereihin, joista 90 prosenttia tuntuu olevan älyltään keskikäyrän alapuolella. Ikinä ei saa mistään keskustelua aikaan: kukaan ei seuraa uutisia, kukaan ei lue kirjallisuutta, kukaan ei ole kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista tai mistään laajemmista kokonaisuuksista. Ja jos näistä yrittää varovaisesti keskustella, tulee vastaukseksi joko tyhjä katse tai sitten yksinkertaisen ihmisen nauru, jolla minut ja puheeni leimataan pelle-kategoriaan tai "omituiseksi". Niinpä olen hiljaa ja tunnen itseni ulkopuoliseksi. Mutta kun aiheeksi tulee Paratiisihotelli tai joku muu vastaava tosi-tv paska, alkaa puhetta tulemaan ja minä ajattelen, että missä helvetissä ne romantisoidut työläisälyköt nykypäivänä oikein ovat? Varmaan kirjallisuudessa.

Olen siis lähihoitaja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nuorten pernoonallisuushäiriöisten äitien kanssa keskustelu on vaikeaa. Siksi välttelenkin tätä palstaa mutta välillä uteliaisuus voittaa.

Vierailija
44/49 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
45/49 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Tyhmyys ei haittaa enkä sitä edes yleensä huomaa, koska olen luultavasti todella itsekriittinen ihminen, niin että jos joku puhuu tyhmiä ja epäloogisia, ja en siksi ymmärrä, niin mietin niin kauan kunnes ymmärrän puhujan ajatuksen.

Sen sijaan ilkeistä ja pahoista ihmisistä en pidä ollenkaan, ja heidän kanssa keskustelu ketuttaa. Ihmisistä, jotka pyrkivät ylentämään itseään manipuloimalla tai puhumalla tai vihjaamalla toisista pahaa.

Vierailija
46/49 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä. Tyhmyys ei haittaa enkä sitä edes yleensä huomaa, koska olen luultavasti todella itsekriittinen ihminen, niin että jos joku puhuu tyhmiä ja epäloogisia, ja en siksi ymmärrä, niin mietin niin kauan kunnes ymmärrän puhujan ajatuksen.

Sen sijaan ilkeistä ja pahoista ihmisistä en pidä ollenkaan, ja heidän kanssa keskustelu ketuttaa. Ihmisistä, jotka pyrkivät ylentämään itseään manipuloimalla tai puhumalla tai vihjaamalla toisista pahaa.

Tämän takia minusta tulee varmasti usein tyhmä kuva, kun olen ns. haavi auki. Mutta testien ja koulumenestyksen perusteella en voi olla täysin idiootti...

Vierailija
47/49 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelukumppanisi voi olla liian älykäs ja et vain ymmärrä häntä. Olette niin eri tasoilla.

Vierailija
48/49 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nuorten pernoonallisuushäiriöisten äitien kanssa keskustelu on vaikeaa. Siksi välttelenkin tätä palstaa mutta välillä uteliaisuus voittaa.

Hyvin vältelty :D

Vierailija
49/49 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kyllä, tosielämässä en koskaan törmää niin tyhmiin ihmisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi