Mielipiteesi: onko palstoilla ym trollaaminen ja provoilu kiusaamista?
Onko palstoilla ym trollaaminen ja provoilu kiusaamista?
Etenkin siis tarkoitan sellaista "harmaata aluetta", joka ei kohdistu kehenkään henkilökohtaisesti.
Kommentit (27)
Mun mielestä trolliksi leimaaminen on pahempaa kiusaamista. Varsinkin jos aihe on kipeä.
Miten aikuinen ihminen (oletan) ei voi tietää mitä on kiusaaminen? Onko nämä näitä koulukiusaajia, "se on vaan mun mielipide että Henna on ruma ja läski. Kyl mä saan sanoo mun mielipiteeni"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos vetää herneet nenukkiin kun joku vaikka tuo esiin jonkun epäkohdan, koski se sitten vaikka maahanmuuttoa, niin se on kiusaamista? Älkää nyt viitsikö.
Täh? Eikö tässä puhuttu provoamisesta? Milloin keskustelu ja argumentointi muuttui automaattisesti tietyissä aiheissa provoamiseksi? :D eiköhän tässä nyt puhuttu siitä, että toisen henkilökohtainen haukkuminen on kiusaamista vaikka sen tekisi trollausmielessä.
No mitä se haukkuminen sitten on on? Jos ilmaisee mielipiteensä, että joku on ruma, sitäkö? Vai, jos sanoo, että mun mielestä toi bloggaaja on huono äiti, niinkö?
Voi hyvä jeesus. Pitäskö sun aloittaa eskarista, siellä mielestäni harjoitellaan mielipiteen ja faktan eroa.
Jos mun mielestä joku on ruma tai huono äiti niin se on vain ja ainoastaan mun mielipide. Jos mä teen siitä aloituksen niin testaan mitä mieltä toiset ovat. Joskus noinkin voi olla. Faktaan yleensä vaaditaan lähdettä.
Ehkä on. Ehkä ei. Mitä jos lopettaisit tyhmien kysely? Vai oletko MYÖS siihen liian tyhmä?? Hei kaikki muut, katsokaas nyt tuota AP:n touhua. Ei näytä TAASKAAN tulevan yhtään mitään tuon tyhmän touhuilusta!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä trolliksi leimaaminen on pahempaa kiusaamista. Varsinkin jos aihe on kipeä.
Tää on muuten ihan helvetin hyvä pointti. Elämä on joskus tarua ihmeellisempää/kauheampaa, ja silloin olisi hyvä jos otettaisiin vakavasti.
Ei ole. Se homon käry voi oikeasti häiritä.
Voi hyvä jeesus. Pitäskö sun aloittaa eskarista, siellä mielestäni harjoitellaan mielipiteen ja faktan eroa.