Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteesi: onko palstoilla ym trollaaminen ja provoilu kiusaamista?

Vierailija
09.11.2015 |

Onko palstoilla ym trollaaminen ja provoilu kiusaamista?

Etenkin siis tarkoitan sellaista "harmaata aluetta", joka ei kohdistu kehenkään henkilökohtaisesti.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos vetää herneet nenukkiin kun joku vaikka tuo esiin jonkun epäkohdan, koski se sitten vaikka maahanmuuttoa, niin se on kiusaamista? Älkää nyt viitsikö.

Täh? Eikö tässä puhuttu provoamisesta? Milloin keskustelu ja argumentointi muuttui automaattisesti tietyissä aiheissa provoamiseksi? :D eiköhän tässä nyt puhuttu siitä, että toisen henkilökohtainen haukkuminen on kiusaamista vaikka sen tekisi trollausmielessä.

No mitä se haukkuminen sitten on on? Jos ilmaisee mielipiteensä, että joku on ruma, sitäkö? Vai, jos sanoo, että mun mielestä toi bloggaaja on huono äiti, niinkö?

Voi hyvä jeesus. Pitäskö sun aloittaa eskarista, siellä mielestäni harjoitellaan mielipiteen ja faktan eroa.

Vierailija
22/27 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä trolliksi leimaaminen on pahempaa kiusaamista. Varsinkin jos aihe on kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuinen ihminen (oletan) ei voi tietää mitä on kiusaaminen? Onko nämä näitä koulukiusaajia, "se on vaan mun mielipide että Henna on ruma ja läski. Kyl mä saan sanoo mun mielipiteeni"

Vierailija
24/27 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos vetää herneet nenukkiin kun joku vaikka tuo esiin jonkun epäkohdan, koski se sitten vaikka maahanmuuttoa, niin se on kiusaamista? Älkää nyt viitsikö.

Täh? Eikö tässä puhuttu provoamisesta? Milloin keskustelu ja argumentointi muuttui automaattisesti tietyissä aiheissa provoamiseksi? :D eiköhän tässä nyt puhuttu siitä, että toisen henkilökohtainen haukkuminen on kiusaamista vaikka sen tekisi trollausmielessä.

No mitä se haukkuminen sitten on on? Jos ilmaisee mielipiteensä, että joku on ruma, sitäkö? Vai, jos sanoo, että mun mielestä toi bloggaaja on huono äiti, niinkö?

Voi hyvä jeesus. Pitäskö sun aloittaa eskarista, siellä mielestäni harjoitellaan mielipiteen ja faktan eroa.

Jos mun mielestä joku on ruma tai huono äiti niin se on vain ja ainoastaan mun mielipide. Jos mä teen siitä aloituksen niin testaan mitä mieltä toiset ovat. Joskus noinkin voi olla. Faktaan yleensä vaaditaan lähdettä.

Vierailija
25/27 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on. Ehkä ei. Mitä jos lopettaisit tyhmien kysely? Vai oletko MYÖS siihen liian tyhmä?? Hei kaikki muut, katsokaas nyt tuota AP:n touhua. Ei näytä TAASKAAN tulevan yhtään mitään tuon tyhmän touhuilusta!

Vierailija
26/27 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä trolliksi leimaaminen on pahempaa kiusaamista. Varsinkin jos aihe on kipeä.

Tää on muuten ihan helvetin hyvä pointti. Elämä on joskus tarua ihmeellisempää/kauheampaa, ja silloin olisi hyvä jos otettaisiin vakavasti.

Vierailija
27/27 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se homon käry voi oikeasti häiritä.