Jauhenliha ja muut ärsyttävät kirjoitusvirheet
Erinlainen
Enään
Gluteiiniton
Mitä muita keksitte?
Kommentit (92)
Piti kanssa tulla kysymään tosta selvännäkijästä. Ja pakko tonkin on olla oikein!:O
Autocorrect antoi sen!
Agressiivinen
Goreografia
Enään
Kirjakieltä käyttäessä sanotaan verbi m.2.p. passiivissa: me nähtiin, me kuultiin, me juostaan, me ollaan piirretty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monasti. Maanatai.
Mikä tää monasti on kun sitä käytetään ihan liian usein korvaamaan "monesti"? Eihän se edes kuulosta loogiselta (toisin kuin vaikka gluteiiniton tai ibuprofeiini) :D
Vanhaa suomea. Samantapainen kuin kolmesti - kolmasti. "Ennen kuin kukko kolmasti laulaa"
Nykyään suositeltu muoto on monesti.
Voehan viddu teiän GAA sanos ANDyGin
Tänään facebookissa tutun kirjoittamana ISÄINPÄIVÄ. Ei helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Viintä (viiniä)..
Esiintyy sanoituksissa jonkin verran.
Juice Leskisen Ruisrock-biisissä hän kaatoi viintä ja just kuulin iskelmältä jonkun vähän vanhemman kappaleen, missä sitä myös käytettiin.
Ei tee siitä kieliopillisesti oikeaa, mutta harva sitä käyttää tietämättömyyttään väärin, vaan ihan vitsinä. Nuo allerkiat ja gluteiinit perustuvat osaamattomuuteen.
Pissus, pitäis olla pissis, tai kaljaan menevänä bissis!
Takaata. Tämän kirjoitti entinen esimieheni samaan tekstiin kolme kertaa! Tarkoitti, että takaa. Asiatekstissä takaata näyttää törkeältä.
Mikä jauhenlihassa on se ärsyttävä kirjoitusvirhe? Taisi itseltäsi päästä nyt virhe kun kiirehdit aloittamaan tätä ketjua, etkä edes otsikkoasi viitsinyt oikolukea :D
Vierailija kirjoitti:
Erinlainen
Enään
GluteiinitonMitä muita keksitte?
Jes, gluteiiniton! :D Luulin että olen ainoa, jota ärsyttää se niin maan vietävästi. T: keliaakikkonainen 24v
Vierailija kirjoitti:
Siittä. Kuten kyllä se siittä.
Murretta, ei kirjoitusvirhe.
Ja googlasin itse. Olen 34-vuotias ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut maisterisihminen ja luullut koko ikäni selvänäkijää selvännäkijäksi ja voimanostajaa voimannostajaksi.
Ikuinen häpeä.