Minkälainen äiti ei anna lapselleen mitään hyvää kahvipöydästä!

Vierailija

Oli taas eilen kamalaa katsella kun 8-9 kk ikäiseltä tytöltä valu kuola suusta kun muut söi kahvipöydässä ja tää ei saanu suuhunsa mitään!Äite selittää että se syö kohta iltapalaa.Olis ny voinu antaa vaikka vähä kermaa kakun päältä suuhun.

Sivut

Kommentit (70)

Vierailija

Meidän miniä tekee noin. Tosin en enää tarjoa koko perheelle yhtään mitään, kun oli pöydässä mitä tahansa, niin aina vetoaa siihen, että lapsi syö kohta oikeaa ruokaa eikä tarvitse herkkuja (karjalanpiirakkaa, omenariisiä, raakakakkua jne.)

ihminen

Ai jaa. Äiti on toiminu ihan oikein. Lapsilla noudatetaan ruoka-aikoja ja ruokavaliota. Mieluummin kysyn sinulta, et kai sinä menny sanomaan mitään tuolle äidille. Jos menit niin näytitpä oman tyhmyytesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostat ällöttävän paljon mun anopilta.

Haha tämä siis Ap:lle. Mutta yllä olevalle viestille myös terveisiä;)

Vierailija

No eiku mitä helkuttia sillä voittaa?Eikö se nyt ole vähän helvetin julmaa kun toinen seuraa katseellaan kun äite pistelee kakkua suuhunsa..suu auki kun linnunpoika että anna ny vähä mullekin.

On saatana äideillä ihmeellisiä konsteja alistaa lastaan.

Vierailija

No totta helvetissä sanoin kun oma 9 kk istui sylissä ja laittelin sille välillä kerman tilkan suukkuun.Maistoi myös kääretortun sisustaa.Olen kuitenkin kolmen äiti ja kaikki on saaneet hyvää maistaa jo 3-4 kuukauden iässä..oppineet hienosti istumaan kahvipöydässä ja seurustelemaan.

Vierailija

Vastauksena otsikon kysymykseen: sellainen, joka pelkää, että se yksikin makea suupala johtaa turmioon myöhemmin. Erittäin todennäköisesti hänellä on itsellä ongelmia kontrolloida omaa syömistään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Öö... Eihän noin nuorelle edes saa antaa maitotuotteita. Ei maha kestä.

Kuten sanottu olen meidän tenaville antanut kaikkea pieneen suuhun sopivaa,siis rakenteeltaan,jo 3-4 kk iässä.Aina on maha kestänyt eikä mitään aleergioita.

Kuvitteleeko jotkut mamit että se teelusikan kärjellinen maistuvaa suuhun on joku maailmanloppu?

Ja just voisi itse vaan katsella kun muut syö niin tietäisi miltä tuntuu!

Todella julmaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö... Eihän noin nuorelle edes saa antaa maitotuotteita. Ei maha kestä.

Kuten sanottu olen meidän tenaville antanut kaikkea pieneen suuhun sopivaa,siis rakenteeltaan,jo 3-4 kk iässä.Aina on maha kestänyt eikä mitään aleergioita.

Kuvitteleeko jotkut mamit että se teelusikan kärjellinen maistuvaa suuhun on joku maailmanloppu?

Ja just voisi itse vaan katsella kun muut syö niin tietäisi miltä tuntuu!

Haha näin teemme lapsistamme sokeririippuvaisia osa 1.

Todella julmaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No totta helvetissä sanoin kun oma 9 kk istui sylissä ja laittelin sille välillä kerman tilkan suukkuun.Maistoi myös kääretortun sisustaa.Olen kuitenkin kolmen äiti ja kaikki on saaneet hyvää maistaa jo 3-4 kuukauden iässä..oppineet hienosti istumaan kahvipöydässä ja seurustelemaan.

Että kolesterolit koholle ja diabetes kunniaan jo pienestä pitäen! Niin sitä pitää ap!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat