Enkai vaan oo paksuna

Vierailija

Apua...
Syön meliane pillereitä kellon tarkasti joka päivä. Nyt pelottaa silti voiko olla paksuna?

Ala mahalla painetta pientä.
Autossa tulee paha olo
Kokoajan tuntuu että on nälkä vaikka just syöny eikä tee mieli syödä mitään
Kamala väsymys siis aivan kauhea
Palelu kohtauksia
Turvottaa
Maha sekasin

En halua olla :(

Kommentit (12)

Vierailija

Flunssaa!

Mulla oli kans sellanen flunssa että oli vatsa sekaisin ja pökerytti..otti jotenkin tasapainoelimiin.

Hae hei testi jos epäilyttää  vai onko täällä yhtäkään selvänäkijää paikalla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Flunssaa!

Mulla oli kans sellanen flunssa että oli vatsa sekaisin ja pökerytti..otti jotenkin tasapainoelimiin.

Hae hei testi jos epäilyttää  vai onko täällä yhtäkään selvänäkijää paikalla?

Just olin 4 viikon flunssassa ja pari viikkoa jo terveenä...

Vierailija

Mikään ehkäisy ei ole sataprosenttinen, joten kannattaahan tuo testillä selvittää. Todennäköisesti on kuitenkin jotain muuta: flunssaa, hormoneista johtuvaa, stressiä tai sitten vain olet yhdistellyt asioita raskauspaniikissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikään ehkäisy ei ole sataprosenttinen, joten kannattaahan tuo testillä selvittää. Todennäköisesti on kuitenkin jotain muuta: flunssaa, hormoneista johtuvaa, stressiä tai sitten vain olet yhdistellyt asioita raskauspaniikissa.

Toivon todella että on jotain muuta...
Maha ei oo koskaan ollu tän tuntonen enkä ikinä ennen kuin nyt toista viikkoa yöllä herään vessaan...Tänään auto matka sai aivan hirveän olon aikaseksi 'yöks ' kalpeana varmaan kävelin kaupassa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla pilleriraskaus ja tyttö nyt 3 vee

Näitä on joitain.. Toivottavasti nyt kuitenki jotain muuta mulla. En jaksa panikoida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voihan ne pilleritkin tehdä noita oireita. Kuinka kauan olet syönyt niitä?

Reilun vuoden nyt näitä.
Voiko laattojen putkeen syöminen aiheuttaa tämmöstä? 1 laatta ja vähän toista menny viime menkoista. Kesällä olin kesä heinä ja elokuun ilman menkkoja eli söin putkeen pillereitä ilman taukoa = kamalat Menkat menen toiminta kyvtttömäksi menkkojen aikana. Ei tullu kesällä mitään tämmöstä eikä aiemminkaan kun oon putkeen sen Pari laattaa syöny.

Vierailija

"Lohdutukseksi" voisin kertoa, että mulla on samat pillerit käytössä ja tollasta painetta ja vihlontaa alavatsalla on ollut melkein kokoajan, varsinkin jos tyhjennysvuoto on tullut huonosti tai olen syönyt laattoja putkeen. Etovaa oloa myös usein, et uskokaan kuinka monta raskaustestiä olen tehnyt. Hittoon joutaisivat koko pillerit.

Nuo muutkin oireet voivat olla mitä tahansa, mutta testaa jos huolettaa! Jos muistat niin kerro miten kävi :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Lohdutukseksi" voisin kertoa, että mulla on samat pillerit käytössä ja tollasta painetta ja vihlontaa alavatsalla on ollut melkein kokoajan, varsinkin jos tyhjennysvuoto on tullut huonosti tai olen syönyt laattoja putkeen. Etovaa oloa myös usein, et uskokaan kuinka monta raskaustestiä olen tehnyt. Hittoon joutaisivat koko pillerit.

Nuo muutkin oireet voivat olla mitä tahansa, mutta testaa jos huolettaa! Jos muistat niin kerro miten kävi :)

Huh vähän lohduttaa! pitää kattoa muutama päivä alkaako muuttua olo mihinkään suuntaan ja tehä vaikka se testi sitten jos siltä näyttää...tuun kertomaan jos teen testin miten meni!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat