Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluaika taas ja risteilyjä ilman puolisoa

Vierailija
09.11.2015 |

Eikö olisi mukavampi kutsua pikkujouluristeilyille mukaan puoliso tai jopa perhe? Aika monissa työpaikoissa on nykyäön perheet huomioitu pikkujouluissakin ja minusta se on hyvä ja terve moderni tyyli. Tulee väkisinkin mieleen, että jos on pakko mennä risteilylle asti, niin onhan siinä taustalla halu iskeä yhden yön seuraa. Oikeasti, käsi sydämellä, mitä teille tulee mieleen yhdistelmästä firman pikkujoulut + risteily?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää vain oppia luottamaan puolisoonsa. Jos haluaa pettää niin tekee sen kuitenkin jossain vaiheessa. Kun kotielämä on kunnossa ei pettäminen tule mieleen.

Joo, noinhan se on ideaalitilanteessa. Pitkän liiton aikana tulee kuitenkin heikompia hetkiä suhteessa ja myös joku aiempi pettäminen voi olla takana. Mitenkäs silloin suhtaudutaan pikkujouluun, jossa ryypätään paljon ja jossa ihmisillä on kyseenalainen moraali?

Tällaisessa "epätäydellisessä" suhteessa, jota kuitenkin arvostaa, niin on kyllä parempi olla menemättä pikkujouluristeilylle tai vähintään ottaa erittäin tiukka linja mm. alkoholin käytön suhteen.

Vierailija
22/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikan pikkujouluristeily ja menen sinne ensisijaisesti pitämään hauskaa, en pokailemaan varattuja miehiä. Jos jonkun kanssa menen sänkyyn, niin sen, jota olen pannut jo töissäkin, eli vahinko on jo tapahtunut.

Sinkkunainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas mukavempaa on nämä ihan pelkästään työkavereiden kanssa järjestetyt illat kuin sellaiset joissa on joku kaveri tai kumppani mukana. Puhumattakaan lapsista! Focus on kuitenkin oltava lapsissa ja siinä että heitä varotaan. Toiminta toki koko perheelle sopivaa, eli ei se silloin liity mitenkään enää työkavereiden kanssa vietettyyn aikaan vaan lapsien kanssa.

Ja juu, meillä työpaikka järjestää retkiä esim. Disney On Ice- iltaan ja sehän on täysin lapsille suunnattu tapahtuma. Ei mitenkään liity siihen että siellä on "muitakin perheitä".

Se että iltamiin tulee jotain ulkopuolisia niin se heti homogenoi toiminnan siihen että kaikki on kuitenkin sen oman kumppanin/ystävän kanssa kuin niiden työkavereiden. Ja sehän tässä on vähän surullista. Jos pikkujoulut on suuri panojuhla niin vähän huonossa on porukan seksikokemukset koska en tiedä yksiäkään pikkujouluja jotka olisi orgioiksi muuttuneet. Tottakai kännissä joillain saattaa estot kadota, mutta ne katoaa luultavasti oli siinä kuka tahansa toisena henkilönä. Se että on ihastunut työkaveriin ja tulee hetki jolloin jotain tapahtuu niin sekin hetki voi olla joko toivottu tilanne ja siihen pyrittäisiin vaikka lähibaarissa jos ei pikkujoulua olisi tai sekin menee kännisekoilun piikkiin eikä omaa parisuhdetta ole tarkoitus lopettaa. 

Minulle on yhdentekevää onko miehelläni työpaikan kautta pikkujouluja vai ei. Jos tuo aikuinen mies rakastuu ja ihastuu niin se myös jättää minut lopulta, ilman mitään kännisekoilujakin. Kyllä itse pidän suurempana riskinä päinvastoin sitä että mies ihastuu selvinpäin työkaveriinsa ja heillä alkaa vähitellen tunteet kasvaa kuin se että pääsee pussit tyhjentämään kännissä, asia joka sitten on nolompi tapa aloittaa mitään parisuhdetta. Itseäni jos mietin tälläiseen tilanteeseen, niin epäilen vahvasti voisiko pettäjän ottaa kumppanikseen, jättää vanha toimiva suhde tuollaiseen - Eli jos sinua pelottaa niin varmaan pitäisi tehdä jotain siellä parisuhteessa luottamuksen eteen tai miettiä miksi on noin skeptinen. Koska sitä pelkää nimenomaan omaan kumppaniinsa, ei siihen että kumppani pääsee seuraamaan iltamissa kun työkaveri vokottelee kännissä jotain toista työkaveria.

Vierailija
24/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Oma mieheni on työkseen tälläkin hetkellä risteilijällä ja vielä toisella puolella maailmaa. Pitäisiköhän minunkin päästä sinne kyttäämään, ettei "mitään satu" :D

Erikoista, että joku pikkuristeily saa av-mamman hermot pinnalle. Pettäminen kun käy helposti ihan kotipaikkakunnallakin, selvin päin ja työn ohessa...

Vierailija
25/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen moraalista siis puhutaan? Kumppanisi vai muiden?

Tottakai aikuiset ihmiset itse päättää paljonko juovat. Jokaisen moraali on sitten mitä on. Jos sun mies on joskus pettänyt ja se pettäisi uudestaan tai pelkäät että tekee niin uudestaan niin juu, se on ongelma. Lähinnä se on sinulle ongelma koska et ole työstänyt asiaa loppuun etkä luota. Toi pitäisi hoitaa.

Jos mun mies pettäisi minua työkaverinsa kanssa ja jatkettaisiin kuitenkin yhdessä niin se asia pitäisi sopia ja minulla pitäisi olla luottamus mieheen, muuten teen itse väärin miestä kohtaan.

Se että kumppani pettää ja jättää on hänen valintojaan ja elämää. Sinä teet samoja valintoja kun et luota mieheen. Ei se tee miehestä luotettavempaa ihmistä että menemättä mukaan ei petä sinua. Nimenomaan se on toisinpäin, hänen kuuluu valita sinut. Ja sen hän tekee siellä illalla kun ei petä sinua vaan palaa sieltä luoksesi.

Vierailija
26/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkaan mieheni fiksusti ei lähde sinne. Olisi kyllä saanut mennä, siinä tapauksessa että minäkin käyn omalla pikkujouluristeilyllä. Kumpikin päätti olla menemättä, ollaan sen verran mustasukkaisia molemmat ja parempi, että ei tarpeettomasti aiheuta toiselle harmaita hiuksia. Ihmettelen ylipäänsä, miksi noita järjestetään. Jotenkin vanhanaikainen ajatus, että henkilöstön suurin toive elämässä olisi saada ryypätä ja rellestää. Nykyajan työssäkäyvät ovat minusta aika vastuullisia ihmisiä ja elävät kunnollisempaa elämää kuin suuret ikäluokat. Siis kuka esim nykyäön köy kosteilla lounailla kesken työpäivän tai alkaa heti töiden jälkeen kaljoitella työkavereiden kanssa? Mennään omiin ha/tai ladten harrastuksiin pikemminkin ja pyöritetään arkea aika kunnianhimoisesti.

Mustasukkaisuus on sairautta. Rakkauden kanssa sillä ei ole yhtikäs mitään tekemistä. Kuka käskee pettämään pikkujouluissa? Voihan pettämiseen taipuvainen pettää vaikka saatana kauppareissulla halutessaan. Suhteen tulee perustua luottamukselle, eikä sairaaloiselle vahtaamiselle.

Sitäpaitsi monessa sivistysmaassa osataan juoda alkoholia - toisin kuin Suomessa. Parit töiden jälkeen tai jopa luonasviinit ovat ihan normaalia toimintaa. Jumalauta kun Suomessa uppoaa hyvin edelleem turmiolan tommit ja kieltopolitiikka.

Vierailija
27/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi. Pikkujoulut ovat hauskanpitoa työkavereiden kanssa ja valitettavasti monella on niin sairas parisuhde, että puolisi rajoittaa toista tuollaisissa tapahtumissa. Ja ei, en tarkoita pettämistä tai muutakaan kyseenalaista, vaan siis ihan sitä että nalkutetaan juomisesta tai nukkumaanmenoajasta vaikka molemmat olisivat kohtuuden rajoissa. Ei anneta jutella vastakkaista sukupuolta oleville työkavereille edes työasioista ja koko ajan kytätään ja kyräillään.

Kenellä VOI olla hauskaa työkavereiden kanssa (vapaa-ajalla!)? Ellei pikkujouluista makseta nelinkertaista palkkaa niin en lähde.

Varmaan sellaisilla, joiden työyhteisössä on mukavia, samanhenkisiä ihmisiä? Omalla työpaikallani järjestetään pikkujoulujen lisäksi melkein kymmenen kertaa vuodessa vapaamuotoisia illanviettoja, ja lisäksi meillä on WhatsApp-ryhmä, johon postaillaan lomakuvia ja kuulumisia vapaa-ajalla. Töissä on mukavaa ja lomilla tulee oikeasti ikävä työkavereita. Kaikki eivät tietenkään ole tällaisesta kiinnostuneita eikä tarvitsekaan olla, mutta ei se mikään mahdottomuuskaan ole.

Vierailija
28/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen moraalista siis puhutaan? Kumppanisi vai muiden?

Tottakai aikuiset ihmiset itse päättää paljonko juovat. Jokaisen moraali on sitten mitä on. Jos sun mies on joskus pettänyt ja se pettäisi uudestaan tai pelkäät että tekee niin uudestaan niin juu, se on ongelma. Lähinnä se on sinulle ongelma koska et ole työstänyt asiaa loppuun etkä luota. Toi pitäisi hoitaa.

Jos mun mies pettäisi minua työkaverinsa kanssa ja jatkettaisiin kuitenkin yhdessä niin se asia pitäisi sopia ja minulla pitäisi olla luottamus mieheen, muuten teen itse väärin miestä kohtaan.

Se että kumppani pettää ja jättää on hänen valintojaan ja elämää. Sinä teet samoja valintoja kun et luota mieheen. Ei se tee miehestä luotettavempaa ihmistä että menemättä mukaan ei petä sinua. Nimenomaan se on toisinpäin, hänen kuuluu valita sinut. Ja sen hän tekee siellä illalla kun ei petä sinua vaan palaa sieltä luoksesi.

Puhutaan useimpien osallistujien moraalista. Ovat viinaan menevää ja myös pettämiseen kykenevää porukkaa pikkujouluissa. Täällä monet väittävät, että jos pettää pikkujouluissa, niin pettää myös vaikka kaupan jonossa tai työpaikan vessassa. No ei todellakaan näin! Alkoholi ja pikkujouluristeily ovat erittäin todennäköisempi yhdistelmä houkutuksille kuin arkinen kauppajono. Eikö?

Joo aiempi pettäminen on ongelma. Sitä ei välttämättä työstetä koskaan kokonaan loppuun. Voin kertoa. Sen kanssa on ehkä vain elettävä, jos itsellä on muuten hyvä perhe ja mukava elämä. Joskus vaan on syytä jättää menemättä tilaisuuksiin, joissa on enemmän menetettävää kuin voitettavaa.

Vierailija
29/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kieltämättä vähän korvaan kalskahtaa.

Meillä on työpaikalla pikkujoulut aina avec, eikä ikinä ole risteilyjä. Yrityksemme painottaa perhearvoja, joka näkyy mm. näissä pikkujouluissa ja työntekijöiden lapsille järjestettävissä tapahtumissa.

Perhearvojen painotus näkyy sitten varmasti myös sinkkujen ja eronneiden työmotivaatiossa. Enkä tajua mitä hyötyä työnantajalle on järjestää tuollaisia pikkujouluja. Eivät ne paranna työilmapiiriä kun jokainen keskittyy vain siihen omaan puolisoon jonka seurassa on muutenkin ihan koko ajan.

Vierailija
30/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on sairautta. Rakkauden kanssa sillä ei ole yhtikäs mitään tekemistä. Kuka käskee pettämään pikkujouluissa? Voihan pettämiseen taipuvainen pettää vaikka saatana kauppareissulla halutessaan. Suhteen tulee perustua luottamukselle, eikä sairaaloiselle vahtaamiselle.

Sitäpaitsi monessa sivistysmaassa osataan juoda alkoholia - toisin kuin Suomessa. Parit töiden jälkeen tai jopa luonasviinit ovat ihan normaalia toimintaa. Jumalauta kun Suomessa uppoaa hyvin edelleem turmiolan tommit ja kieltopolitiikka.

No niin, taas ollaan niin mustavalkoisia että. Kyllä, luottamus on tärkeä, mutta se ei ole aina täydellinen, ja se voi saada kolhuja elämän aikana. Kukaan ei käske ketään pettämään, mutta on tilanteita, joissa jotkut ihmiset ajautuvat hankaluuksiin toisia herkemmin. Se on fakta,

Suhde perustuu paitsi luottamukselle, niin myös kymmenille muille asioille. Jos heikkoluonteiselle ihmiselle on parempi jättää pikkujouluristeily väliin kerran vuodessa, oman liittonsa hyväksi, niin suosittelen sen tekemään.

Vierailija
31/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitää vain oppia luottamaan puolisoonsa. Jos haluaa pettää niin tekee sen kuitenkin jossain vaiheessa. Kun kotielämä on kunnossa ei pettäminen tule mieleen.

Joo, noinhan se on ideaalitilanteessa. Pitkän liiton aikana tulee kuitenkin heikompia hetkiä suhteessa ja myös joku aiempi pettäminen voi olla takana. Mitenkäs silloin suhtaudutaan pikkujouluun, jossa ryypätään paljon ja jossa ihmisillä on kyseenalainen moraali?

Tällaisessa "epätäydellisessä" suhteessa, jota kuitenkin arvostaa, niin on kyllä parempi olla menemättä pikkujouluristeilylle tai vähintään ottaa erittäin tiukka linja mm. alkoholin käytön suhteen.

Se "kyseenalainen moraali" on kyllä sillä ihmisellä, jolla on ollut suhteessa niitä heikompia hetkiä. Turha huolehtia pikkujoulujen moraalista jos se kyseenlainen moraali asuu saman katon alla.

Miksikö tämä minua haittaa? Koska minusta pikkujoulut ovat kivoja ja olisi tärkeää saada kaikki mukaan, että työilmapiiri pysyisi hyvänä. Ja sitten pikkujoulut tuomitaan moraalisesti kyseenalaisiksi oman suhteen ongelmien takia.

Vierailija
32/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, taas ollaan niin mustavalkoisia että. Kyllä, luottamus on tärkeä, mutta se ei ole aina täydellinen, ja se voi saada kolhuja elämän aikana. Kukaan ei käske ketään pettämään, mutta on tilanteita, joissa jotkut ihmiset ajautuvat hankaluuksiin toisia herkemmin. Se on fakta,

Suhde perustuu paitsi luottamukselle, niin myös kymmenille muille asioille. Jos heikkoluonteiselle ihmiselle on parempi jättää pikkujouluristeily väliin kerran vuodessa, oman liittonsa hyväksi, niin suosittelen sen tekemään.

Ok. Miksi olet heikkoluonteisen lassukan kanssa? Vai etkö itse hallitse haarojasi humalassa?  Minä en ole koskaan pettänyt pikkujouluissa vaikka kiehnääjiä on riittänytkin. En ymmärrä, että miksi rikkoisin loistavan suhteeni känniseksin takia?  Joo ja olen mies.

Vierailija
33/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, käsi sydämellä, mitä teille tulee mieleen yhdistelmästä firman pikkujoulut + risteily?

Kivaa ajanviettoa jos mukava työporukka.

Mä tiedän itse olevani sen tason nainen, että mies ei liittoa uskaltaisi riskeerata jonkun ö-luokan risteilijäsutturan takia. 

Sama täällä. Mies ei petä. Ei kyllä panemaan, joten ei petä. Kaikki miehet eivät ole "eläimiä", kuten mieheni sanoi.

Vierailija
34/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "kyseenalainen moraali" on kyllä sillä ihmisellä, jolla on ollut suhteessa niitä heikompia hetkiä. Turha huolehtia pikkujoulujen moraalista jos se kyseenlainen moraali asuu saman katon alla.

Miksikö tämä minua haittaa? Koska minusta pikkujoulut ovat kivoja ja olisi tärkeää saada kaikki mukaan, että työilmapiiri pysyisi hyvänä. Ja sitten pikkujoulut tuomitaan moraalisesti kyseenalaisiksi oman suhteen ongelmien takia.

Tiedossa on, että kyseisessä työpaikassa on pettäjiä. Esim. pari joka pettää näissä tilaisuuksissa omia puolisoitaan. Lisäksi muita samantyyppisiä tapauksia. Ja viinaan menevää porukkaa, joten kuka siellä itsekään pystyy kovin selvinpäin olemaan.

Se on vähän sama kuin laittaisit vanhan alkoholistin selvinpäin puolituttujen mukaan ryyppyristeilylle ja ihmettelisit miksei se nyt viihdy, kun meille tulee tästä niin hyvä työilmapiiri.

Vierailija
35/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedossa on, että kyseisessä työpaikassa on pettäjiä. Esim. pari joka pettää näissä tilaisuuksissa omia puolisoitaan. Lisäksi muita samantyyppisiä tapauksia. Ja viinaan menevää porukkaa, joten kuka siellä itsekään pystyy kovin selvinpäin olemaan.

Se on vähän sama kuin laittaisit vanhan alkoholistin selvinpäin puolituttujen mukaan ryyppyristeilylle ja ihmettelisit miksei se nyt viihdy, kun meille tulee tästä niin hyvä työilmapiiri.

Joka paikassa on pettäjiä, se on sen verran yleistä. Sitten kun joku alkaa hysteerisesti pelätä ja vahtia puolisoaan, tilanne on vaivaannuttava kaikille. Ja pettäminen ei kyllä useimmille ole mikään alkoholismiin verrattava sairaus, vaan elämäntapa. Tuota käytöstä voi itse hillitä jos haluaa.

Toki vastuun voi ulkoistaa. Voi syyttää viinaa, tilaisuutta, flirttailevaa työkaveria... Mutta kyllä pettäjä tekee itse sen päätöksen.

Vierailija
36/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miksi olet heikkoluonteisen lassukan kanssa? Vai etkö itse hallitse haarojasi humalassa?  Minä en ole koskaan pettänyt pikkujouluissa vaikka kiehnääjiä on riittänytkin. En ymmärrä, että miksi rikkoisin loistavan suhteeni känniseksin takia?  Joo ja olen mies.

Kuten sanoin, suhde perustuu kymmenille asioille. Jos ihmisellä ei ole täydellisen rautainen luonne joka asiassa, niin se ei tee huonoa koko ihmisestä. Suhde ja ihminen voi muuten olla todella hyvä. En ymmärrä miksi työpaikan pikkujouluristeily olisi kaikille hyvä tapa kasvattaa työilmapiiriä. Se on silloin ihan ok, jos porukassa on pelkkiä sinkkuja, ihmisiä jotka eivät koskaan sekoile ja loukkaa muita humalassa, tai ihmisiä jotka eivät edes onnistu sekoilemaan vaikka yrittäisivätkin.

Vierailija
37/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, käsi sydämellä, mitä teille tulee mieleen yhdistelmästä firman pikkujoulut + risteily?

Kivaa ajanviettoa jos mukava työporukka.

Mä tiedän itse olevani sen tason nainen, että mies ei liittoa uskaltaisi riskeerata jonkun ö-luokan risteilijäsutturan takia. 

Sama täällä. Mies ei petä. Ei kyllä panemaan, joten ei petä. Kaikki miehet eivät ole "eläimiä", kuten mieheni sanoi.

"sen tason nainen". "ö-luokan risteilijäsuttura", "mies ei petä"... BUHAHAHA :D Kyllä akat luulee itsestään liikoja...

Vierailija
38/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka paikassa on pettäjiä, se on sen verran yleistä. Sitten kun joku alkaa hysteerisesti pelätä ja vahtia puolisoaan, tilanne on vaivaannuttava kaikille. Ja pettäminen ei kyllä useimmille ole mikään alkoholismiin verrattava sairaus, vaan elämäntapa. Tuota käytöstä voi itse hillitä jos haluaa.

Toki vastuun voi ulkoistaa. Voi syyttää viinaa, tilaisuutta, flirttailevaa työkaveria... Mutta kyllä pettäjä tekee itse sen päätöksen.

Sinäpäs sen sanoit. "Joka paikassa on pettäjiä." Miksi siis järjestää näitä pikkujouluristeilyjä, joissa yhdistetään kaksi oikein perinteistä pettämistapaa. Pikkujoulut ja risteily. Suomalainen pettää varmaan eniten juuri pikkujouluissa ja risteilyillä. Jos siis on vähänkin kykyä/näköä/taipumusta pettämiseen, niin jättäisin suosiolla tuollaiset risteilyt väliin. Sehän on juuri sitä vastuun ottamista. Eikä siitä todellakaan kenenkään työilmapiiri heikkene.

Vierailija
39/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minusta taas on hirveän kiva, että mies pääsee viettämään aikaa työkavereiden kanssa ja rentoutumaan yksikseenkin aina välillä. Ei se minulta pois ole.  Olisi ihan kamalaa kyllä joutua mukaan. Pettämistä ei tarvitse pelätä, mieheni ei ole sellainen että tekisi jotain niin typerää selkäni taka kun saisi luvan kanssa ja (miehen omaa) harkintaa tarkasti käyttäen käydä vieraissakin, mutta sehän on ihan eri asia ja miestä ei ole sekään vaihtoehto oikeastaan kiinnostanut tippaakaan, kokee inhottavana ennemmin. Ei ongelmaa siis!

Vierailija
40/61 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Minusta taas on hirveän kiva, että mies pääsee viettämään aikaa työkavereiden kanssa ja rentoutumaan yksikseenkin aina välillä. Ei se minulta pois ole.  Olisi ihan kamalaa kyllä joutua mukaan. Pettämistä ei tarvitse pelätä, mieheni ei ole sellainen että tekisi jotain niin typerää selkäni taka kun saisi luvan kanssa ja (miehen omaa) harkintaa tarkasti käyttäen käydä vieraissakin, mutta sehän on ihan eri asia ja miestä ei ole sekään vaihtoehto oikeastaan kiinnostanut tippaakaan, kokee inhottavana ennemmin. Ei ongelmaa siis!

Ei arvatenkaan ole sinulle ongelma, koska miehesi ei käytännössä voi pettää sinua noilla reissuillaan. Olet antanut hänelle vieraissa käymiseen luvan, joten sinulla ei ole mitään mitä pelätä. Kaikki ei pysty elämään noin vapaassa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä