Pikkujouluaika taas ja risteilyjä ilman puolisoa

Vierailija

Eikö olisi mukavampi kutsua pikkujouluristeilyille mukaan puoliso tai jopa perhe? Aika monissa työpaikoissa on nykyäön perheet huomioitu pikkujouluissakin ja minusta se on hyvä ja terve moderni tyyli. Tulee väkisinkin mieleen, että jos on pakko mennä risteilylle asti, niin onhan siinä taustalla halu iskeä yhden yön seuraa. Oikeasti, käsi sydämellä, mitä teille tulee mieleen yhdistelmästä firman pikkujoulut + risteily?

Sivut

Kommentit (61)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, käsi sydämellä, mitä teille tulee mieleen yhdistelmästä firman pikkujoulut + risteily?

Kivaa ajanviettoa jos mukava työporukka.

Mä tiedän itse olevani sen tason nainen, että mies ei liittoa uskaltaisi riskeerata jonkun ö-luokan risteilijäsutturan takia. 

Vierailija

Minunkaan mieheni fiksusti ei lähde sinne. Olisi kyllä saanut mennä, siinä tapauksessa että minäkin käyn omalla pikkujouluristeilyllä. Kumpikin päätti olla menemättä, ollaan sen verran mustasukkaisia molemmat ja parempi, että ei tarpeettomasti aiheuta toiselle harmaita hiuksia. Ihmettelen ylipäänsä, miksi noita järjestetään. Jotenkin vanhanaikainen ajatus, että henkilöstön suurin toive elämässä olisi saada ryypätä ja rellestää. Nykyajan työssäkäyvät ovat minusta aika vastuullisia ihmisiä ja elävät kunnollisempaa elämää kuin suuret ikäluokat. Siis kuka esim nykyäön köy kosteilla lounailla kesken työpäivän tai alkaa heti töiden jälkeen kaljoitella työkavereiden kanssa? Mennään omiin ha/tai ladten harrastuksiin pikemminkin ja pyöritetään arkea aika kunnianhimoisesti.

Vierailija

Ei olisi. Pikkujoulut ovat hauskanpitoa työkavereiden kanssa ja valitettavasti monella on niin sairas parisuhde, että puolisi rajoittaa toista tuollaisissa tapahtumissa. Ja ei, en tarkoita pettämistä tai muutakaan kyseenalaista, vaan siis ihan sitä että nalkutetaan juomisesta tai nukkumaanmenoajasta vaikka molemmat olisivat kohtuuden rajoissa. Ei anneta jutella vastakkaista sukupuolta oleville työkavereille edes työasioista ja koko ajan kytätään ja kyräillään.

Vierailija

"Terve moderni tyyli", aika itsevarmasti määrittelet terveen ja epäterveen. Kieltämättä työpaikan pikkujouluista, laivalla tai maissa, tulee sellainen väsynyt mielikuva, mutta ihmisestä itsestään se on lopulta kiinni, mihin lähtee mukaan. En ikinä tunkisi puolisoni työporukan mukaan tai vaatisi häntä jäämään kotiin. Useimmille tekee hyvää joskus viettää aikaa omien ystävien ja työkavereiden kanssa rennommissa merkeissä. Kun perhe on mukana, täytyy nämä erikseen huomioida ja varsinkin jos paikalla on lapsia, toimitaan lasten ehdoilla. Joskus on kiva toimia muussakin roolissa kuin puolisona ja vanhempana (työntekijänä, ystävänä, jonkin asian harrastajana) ja viettää ilta tähän rooliin liittyvistä asioista puhuen samat mielenkiinnonkohteet jakavien ihmisten kanssa.

Vierailija

pitää vain oppia luottamaan puolisoonsa. Jos haluaa pettää niin tekee sen kuitenkin jossain vaiheessa. Kun kotielämä on kunnossa ei pettäminen tule mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei olisi. Pikkujoulut ovat hauskanpitoa työkavereiden kanssa ja valitettavasti monella on niin sairas parisuhde, että puolisi rajoittaa toista tuollaisissa tapahtumissa. Ja ei, en tarkoita pettämistä tai muutakaan kyseenalaista, vaan siis ihan sitä että nalkutetaan juomisesta tai nukkumaanmenoajasta vaikka molemmat olisivat kohtuuden rajoissa. Ei anneta jutella vastakkaista sukupuolta oleville työkavereille edes työasioista ja koko ajan kytätään ja kyräillään.

Kenellä VOI olla hauskaa työkavereiden kanssa (vapaa-ajalla!)? Ellei pikkujouluista makseta nelinkertaista palkkaa niin en lähde.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, käsi sydämellä, mitä teille tulee mieleen yhdistelmästä firman pikkujoulut + risteily?

Mä tiedän itse olevani sen tason nainen, että mies ei liittoa uskaltaisi riskeerata jonkun ö-luokan risteilijäsutturan takia. 

Juuri sinun miehesi  tietää voivansa rauhassa pettää koska olet niin herttaisen sinisilmäinen itsevarmuudessasi.

Vierailija

Perhematkat erikseen. Jos ei ole luotto kunnossa, on parempi pysyä kotona. Itse olen tehnyt muutaman risteilyn työkaveriporukalla. Ollaan syöty hyvin, tanssittu, shoppailtu, tutustuttu toisiimme paremmin. Ollaan muuten käyty muuallakin kuin laivalla esim keilaamassa. Sielläkin voisi livahtaa vaikka vessaan panemaan jos haluaisi mutta meidän porukassa ei olla tehty mitään tanssimista intiimimpää. Pitäisin tosi outona jos joku raahaisi perheensä mukaan.

Vierailija

Mun mielestä taas aika monissa työpaikoissa on perheet jätetty huomioimatta pikkijouluissa nykyään.

Muistan kun pikkujoulut olivat vanhempieni työpaikoilla perhejuhlia 1970-1980 -luvuilla ja vielä 1990-luvulla sekä oma että mieheni työpaikka järjesti perhe- ja avec-tapahtumia.

Nykyään pikkujoulut ovat vain työntekijöille ja lähinnä omakustannushintaan. Firmalta ei tule rahaa yhtään pikkujoulujen järjestämisern. Joskus sentään saa firman saunatilat ilmaiseksi pikkujoulukäyttöön.

Tänä vuonna meillä olisi pikkujouluna tiedossa Tallinnan risteily omakustanteisesti. Ei nappaa lähteä. Mieluummin risteilen omalla rahalla perheeni kanssa.

Mitä noihin pettämisiin tulee, se joka juoksee pikkujouluissa vieraissa, tekee sitä myös vaikka työpaikan paskahuussissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri sinun miehesi  tietää voivansa rauhassa pettää koska olet niin herttaisen sinisilmäinen itsevarmuudessasi.

Minullahan itselläni on ollut vapaus seksiin myös satunnaisesti suhteen ulkopuolella.

Miehelle samaa ehdottaessani häntä ei tuo mahdollisuus kiinnostanut, mutta mistäpä sen tietää saako kicksinsä nimenomaan salassa pettämisestä eikä luvan varjolla...

Vierailija

Kyllähän se kieltämättä vähän korvaan kalskahtaa.

Meillä on työpaikalla pikkujoulut aina avec, eikä ikinä ole risteilyjä. Yrityksemme painottaa perhearvoja, joka näkyy mm. näissä pikkujouluissa ja työntekijöiden lapsille järjestettävissä tapahtumissa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat