Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen miehellä on noin 13-14cm penis?

Vierailija
09.11.2015 |

Onko se teistä hyvän kokoinen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10cm ja mun nainen on sellainen tosi lyhyt blondi, jolla on tiukat paikat. Aina saa orgasmin, eikä ole koskaan valittanut. Mä kans rakastan kun sillä on niin ihanan pienet ja kiinteät tisut. Aluksi luuli, ettei itse kelpaa, mut en vaihtaisi mihinkään <3

Vierailija
22/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kohottaa mun itsetuntoa, kun mulla on 16 cm. Kukaan ei ole kokoa kehunut eikä valittanut joten olen pitänyt itseäni suht pienimunaisena. Taitaa kuitenkin olla aika optimimitta.

Näinhän se taitaa olla. Mutta ratkaisevinta kuitenkin on se, millaisessa maaperässä se kikkelikukkanen kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset katselevat kikkeliä useimmiten alaviistosta, jalkojen välistä, niin näyttäähän se silloin 5-10cm pitemmältä.

15cm näyttää jalkapäästä 25 senttiseltä kun mies makaa selällään ja pallit roikkuu perssilmän päällä.

Onko kenelläkään niin venyvät kivespussit, että olisitte saaneet mahtumaan kivekset perseeseenne?

Vierailija
24/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitäänpä: Virtaskan miehellä, Korhoskan miehellä ja Saastamoiskan miehellä. Eikun Korhoskan miehellä olikin 17-senttinen. Sitten sen rouvan jonka nimee en nyt muista, sen miehellä. Miettiskän mieheltä ei tullut mitattua, mutta aika pieni se oli.

Vierailija
25/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kohottaa mun itsetuntoa, kun mulla on 16 cm. Kukaan ei ole kokoa kehunut eikä valittanut joten olen pitänyt itseäni suht pienimunaisena. Taitaa kuitenkin olla aika optimimitta.

Näinhän se taitaa olla. Mutta ratkaisevinta kuitenkin on se, millaisessa maaperässä se kikkelikukkanen kasvaa.

Niin, mitä vitun väliåä sillä 25cm munalla on, jos sen kantaja on joku vähä-älyinen ogre?

Vierailija
26/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuohan on se keskivertomitta, eli eiköhän aika monen miehellä ole. Mä ainakin pidän aika sopivana, että kai mulla on sitten keskivertopenikselle sopiva pimppi.

Mitä mitä, onko palsta muuttunut uudistuksen jälkeen? Kyllä aiemmin normi oli mielummin 20cm:iä lähellä kuin 10cm:iä. Olisko 50% miehillä 18-19cm ja noin 5cm paksu. Ei yllä sormet ympäri jne.

Koululaiset ei ole pastalla tähän aikaan.

Näin on. Täällä on vaan fiksut keskellä päivää.

Vierailija
27/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kiva ja helpottavaa kuulla, että kelpaisi jollekin naiselle.

14cm sinkku

Vierailija
28/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on n. 16 senttinen ja jaksaa aina"valittaa" kuinka vaatimaton se lepotilassa on. Oon sanonu että mitä merkitystä sillä lepopituudella on. Osa peniksistähän voi olla lepotilassa ja seisokissa melkein samanpituisia.

Vierailija
29/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 13-14 sentin välimaastossa oleva penis. Erektiossa siis.

Vierailija
30/30 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuohan on se keskivertomitta, eli eiköhän aika monen miehellä ole. Mä ainakin pidän aika sopivana, että kai mulla on sitten keskivertopenikselle sopiva pimppi.

Mitä mitä, onko palsta muuttunut uudistuksen jälkeen? Kyllä aiemmin normi oli mielummin 20cm:iä lähellä kuin 10cm:iä. Olisko 50% miehillä 18-19cm ja noin 5cm paksu. Ei yllä sormet ympäri jne.

Palstamamman vähintään  20 cm omaava insinöörimies oli myös poikkeuksetta ulkonäöltään kuin kreikkalainen jumalpatsas, jonka vuositulot huitelivat n. 400 000 euron paremmalla puolella. Nettona.