Saako poikaystävänne katsoa kännykkäänne vapaasti?

Vierailija

Ärsyttää kun poikaystäväni haluaisi nähdä kännykkäni kuvat. Olen sanonut ettei siellä ole mitään salattavaa, mutta en silti pidä siitä että kännykkäni kuvia katsoo joku toinen. Hän ei ymmärrä miksi ei saisi katsoa toisen kännykkää kun olemme seurustelleet jo 1,5 vuotta

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ei se oo koskaan tollasta ehdottanut mutta näytän aika usein kuvia itse sille tai luen jotain hauskoja juttuja. Eniten nolottaisi jos se löytäisi mun sivuhistorian ja se on täynnä pelkkää vauvapalstaa..

Vierailija

Ei mieheni puhelintani tutki, vaikka olen kyllä sanonut että ihan vapaasti saa ratsata kuvat, sähköpostin tai fb:n, ei mulla ole mitään salattavaa ja en jaksa turhaa mustasukkaisuusdraamaa jos ei mitään syytä ole.

Vierailija

Ei saa käyttää puhelintani, vaikka mitään salattavaa ei olekaan. Jotenkin vaan vaivaa mitä kaikkea noloa siellä saattaa olla : D

Vierailija

Ei saa. Mun laukulle, lompakolle, kännykälle ei mennä.

Se olisi vähän kun toinen penkoisi alusvaatelaatikkoani. Ei sielläkään mitään salattavaa ole, mutta tulisi silti outo olo. Liittynee siihen, että minulla on ihmisenä oma tilani, jota toivon toisen kunnioittavan.

Uteliaisuus ei liene mikään synti, mutta älyttömän ärsyttävää se on.

Vierailija

No, mun mies saa, mun puolesta käyköön vaikka koko puhelimen läpi, mulle se on ihan ok. Mutta eikai tuohon nyt mitään universaalia sääntöä ole... Jokainen tavallaan.

Vierailija

Saa kyllä melko vapaasti käyttää ja selailla puhelintani. Ja minä hänen. Ei ole mitään salaisuuksia joten miksei saisi :D ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole näin avointa

Vierailija

Jos olet menneisyydessä pettänyt sen luottamuksen ja hän haluaa yrittää uudestaan niin silloin se minusta on jonkun aikaa ihan ok olla mahdollisimman avoin, muuten ei kellään ole mitään perusteita tutkia toisten viestejä. Kai sen kieltää ihan lakikin.

Vierailija

Muuten sais kattoo kaikki mut mun puhelimessa on ennen laihdutusta -kuvia musta, jotka on tosi noloja. Niitä sen ei tarvis nähdä. Eipä oo koskaan kyllä pyytäny. Mä oon toisaalta näyttänyt jo kaikki hauskat jutut.

Vierailija

No ei minulla ole poikaystävää, mutta itse ajattelen että puhelimet on perheenjäsenten yksityisyyttä, eikä niitä sovi mennä omin päin katselemaan.

Vaimolla kieltämättä on vähän tätä taipumusta että haluaisi ominpäin katsoa jonku ottamia kuvia tms. eikä sitten muka oikein ymmärrä että miksi niin ei voi tehdä.

t. mies

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat