Saako poikaystävänne katsoa kännykkäänne vapaasti?
Ärsyttää kun poikaystäväni haluaisi nähdä kännykkäni kuvat. Olen sanonut ettei siellä ole mitään salattavaa, mutta en silti pidä siitä että kännykkäni kuvia katsoo joku toinen. Hän ei ymmärrä miksi ei saisi katsoa toisen kännykkää kun olemme seurustelleet jo 1,5 vuotta
Kommentit (26)
Ei saa koska se kumminkin rähmäkäpälillään onnistuisi poistamaan jotain tärkeää. Samasta syystä minä en sorki sen tavaroita.
Saa. Minulla ei ole mitään salattavaa.
Tosin tiedämme molemmat toistemme salasanat, mutta emme lähde puhelimia tutkimaan. Vähän kuin periaatteesta, ei siis luvasta.
Ei saa. Ei siellä mitään erityisiä salaisuuksia ole - tai korkeintaan asioita, joita kenenkään ei tarvitse nähdä (voi olla ihan vain urpon asian googletus sivuhistoriassa), vaikka periaatteessa niissä ei olisi mitään väärää. Ahdistun jos mulla ei ole oikeutta yksityisyyteen, oli siihen sitten syytä tai ei. Traumat lapsuudesta kun äiti "siivosi" lipastonlaatikoita ja nuuski asioitani.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun poikaystäväni haluaisi nähdä kännykkäni kuvat. Olen sanonut ettei siellä ole mitään salattavaa, mutta en silti pidä siitä että kännykkäni kuvia katsoo joku toinen. Hän ei ymmärrä miksi ei saisi katsoa toisen kännykkää kun olemme seurustelleet jo 1,5 vuotta
Jätä se mustasukkainen pienimunainen sika!
Vierailija kirjoitti:
Saa kyllä melko vapaasti käyttää ja selailla puhelintani. Ja minä hänen. Ei ole mitään salaisuuksia joten miksei saisi :D ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole näin avointa
Meillä sama poikaystäväni kanssa, yhdessä oltu 3 vuotta. Ei ole mitään salattavaa, tiedetään toistemme kännyköiden suojakoodit, vapaasti saa tutkia jos välttämättä tahtoo, ei kyllä ole koskaan ollut syytä tai tarvetta :)
Meillä on aikaisemmin saatu luottamuspula aikaiseksi puolin ja toisin, joten saa katsoa puhelintani. Saisi kyllä muutenkin, mutta nyt ainakin hyvällä syyllä.. Vaikka ärsyttäähän se välillä.. Käytätä minun puhelintani välillä, koska siinä netti, omassaan ei ole.