Miksi ex haluaa salata kaiken tiedon uudesta naisestaan?
Soitti minulle ja kertoi että on löytänyt uuden ja ovat vakavissaan. Kaikki tieto on kuitenkin huippusalaista, vaikka missään riidoissa ei eron jälkeen olla oltu ja vaaralliseksi minua ei ole luokiteltu. Meillä kuitenkin yhteisiä tuttuja että jostain se tieto kantautuu kuitenkin, ja pakostakin joskus osutaan vastakkain. Mikä voisi olla salailun syy?
Kommentit (61)
Aika erikoista, näin ydinperheen huomasta katseltuna. Vaikka uusi suhde ei sinulle mitenkään kuulu, olisi ihan kohteliasta kertoa ihmisestä, jonka kanssa yhteinen lapsenne tulee viettämään aikaa. Jos kuitenkin olette puheväleissä, ja mies katsoi asiaksen kertoa naisesta, miksi jättää kertomatta nimi? Jotain hämärää siinä varmaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kertoo sitten, kun hänestä on aika kypsä. Voi olla myös uuden kuvion tahto, eikä muuten millään kyllä sinulle kuulukaan.
Uuden kuvion tahto aiheuttaa sen että lapsi ei tapaa isäänsä koska kuvion olomuoto on niin salainen. Lapsihan saattaisi kertoa minulle hui olkoon.
Taas lapsia käytetään pelinappuloina ja vallankäytön välineinä, todella kypsää. Ei tuollainen ole mikään syy estää lapsia tapaamasta isäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muilla tämä on toiminut? Eikö kukaan jätetty ole tavannut/ kuullut mitään lastensa äitipuolesta? Ja jos on niin koska ja miten suuri salaisuuden verho on revennyt? ap.
Minä tunnen exäni uuden tyttöystävän paremmin kuin exäni. On nimittäin pikkusiskoni.
Huh huh!
Omituista asiasta tekee se, että ex kuitenkin halusi kertoa uudesta vakavasta suhteesta. Ymmärtäisin, jos hän ei olisi kertonut suhteesta ollenkaan, ajatuksena ettei asia kuulu sulle ap. Mutta koki tarpeellisena ilmoittaa asiasta ja jätti kuitenkin sanomatta oleellisia asioita esim. Sukupuoli ja nimi. Tulee heti mieleen että on joku teidän tuttu tms. Jos minä kertoisin samassa tilanteessa, että mulla uusi vakava suhde, kyllä sen nimenkin kertoisin. En välttämättä sen enempää, mutta yhteisen lapsen takia kokisin sen velvollisuudekseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kertoo sitten, kun hänestä on aika kypsä. Voi olla myös uuden kuvion tahto, eikä muuten millään kyllä sinulle kuulukaan.
Uuden kuvion tahto aiheuttaa sen että lapsi ei tapaa isäänsä koska kuvion olomuoto on niin salainen. Lapsihan saattaisi kertoa minulle hui olkoon.
Taas lapsia käytetään pelinappuloina ja vallankäytön välineinä, todella kypsää. Ei tuollainen ole mikään syy estää lapsia tapaamasta isäänsä.
Siis isä ei ole suostunut ottamaan lasta kotiinsa sen jälkeen kun löysi naisen. ap.
Vierailija kirjoitti:
Omituista asiasta tekee se, että ex kuitenkin halusi kertoa uudesta vakavasta suhteesta. Ymmärtäisin, jos hän ei olisi kertonut suhteesta ollenkaan, ajatuksena ettei asia kuulu sulle ap. Mutta koki tarpeellisena ilmoittaa asiasta ja jätti kuitenkin sanomatta oleellisia asioita esim. Sukupuoli ja nimi. Tulee heti mieleen että on joku teidän tuttu tms. Jos minä kertoisin samassa tilanteessa, että mulla uusi vakava suhde, kyllä sen nimenkin kertoisin. En välttämättä sen enempää, mutta yhteisen lapsen takia kokisin sen velvollisuudekseni.
Niin, kyllä se nainen on. Minä en nimittäin ollut tarpeeksi naisellinen joten sain jäädä. ap.
Siksi, että lapsesi kasvaa tästä lähtien skientologiauskontoon.
Jospa sitä naista ei olekaan olemassa! Keksinyt koko jutun. :D
Ap, kuulostat valitettavan tutulta!
Meillä oli aikoinaan vastaava tilanne, eli olimme mieheni kanssa aloittaneet seurustelun. Miehen ex (silloin myös itsekin parisuhteessa joka lopulta kariutui) oli ilmeisesti tuttavien kautta kuullut minusta, mutta exälleen saati lapsilleen ei ollut vielä asiasta maininnut ennenkuin olimme itse suhteestamme sen verran varmoja. Ja asiahan ei siis exälle millään muotoa kuulunut vielä siinä vaiheessa, mutta niin vaan koki itse että kuuluu ja lapsillekin jutteli ettei isä heille koskaan kerro mitään..
No haloo, aika ei ollut yksinkertaisesti kypsä. kyllä näistä sitten kerrotaan kun on sen aika.
Ps AP, mitä muuta tietoa hänestä kaipaat..? Eikö se riitä että on suhteessa? Eihän mies ole sinulle tilivelvollinen saati muutenkaan velvollinen toimittamaan naisystävänsä cv:tä sinulle, oli teillä yhteisiä lapsia tai ei. Laske jo irti exästäsi...
Vierailija kirjoitti:
Miten muilla tämä on toiminut? Eikö kukaan jätetty ole tavannut/ kuullut mitään lastensa äitipuolesta? Ja jos on niin koska ja miten suuri salaisuuden verho on revennyt? ap.
Eihän lasten isän uusi tyttöystävä ole äitipuoli ennenkuin ovat avioliitossa. Etköhän sinäkin saa tarvitsemasi puuttuvat palaset, kunhan aika on oikea. En ihmettele lainkaan että ap:lle kerrotaan vain minimi pakollinen tieto, sen verran mustasukkaiselta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän lasten isän uusi tyttöystävä ole äitipuoli ennenkuin ovat avioliitossa. Etköhän sinäkin saa tarvitsemasi puuttuvat palaset, kunhan aika on oikea. En ihmettele lainkaan että ap:lle kerrotaan vain minimi pakollinen tieto, sen verran mustasukkaiselta vaikuttaa.
Korjaan avoliitossa
No täytyy vaan toivoa etten vahingossa tapaa ja ystävysty tuon naisen kanssa kun en tiedä hänestä mitään. Tai jos onkin vaikka työkaverini ja nauraa minulle selän takana? Olisi se vaan kiva tietää vaikkei asia merkityksellinen olekaan. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mustasukkainen pätkääkään mutta lastakin ärsyttää tavata aina mummolassa tai kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Sinun ystäväsi? Joku exän exä? Huonomaineinen nainen? Julkkis? Varattu nainen? Mies? Liian nuori/vanha? Yksityisyyden vaaliminen? Ärsyyntyminen kyselyistäsi?
Onhan näitä vaihtoehtoja, mistäpä me arvattaisiin mikä on oikea vastaus.
Tässä oikea vastaus!: Uusi nainen on kieltänyt, koska haluaa kuvitella miehen x:sän vainoharhaiseksi mustasukkaiseksi kyyläksi ja nyt hänellä on siihen todisteet: X kyselee hänestä tietoja! Törkeää vainoharhaista vaanimista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä se nainen on. Minä en nimittäin ollut tarpeeksi naisellinen joten sain jäädä. ap.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me olemme avioliitossa, mutta en pidä itseäni äitipuolena, eikä miehen eksän tarvitse minusta mitään tietää. äiti kun ei halua antaa lapsia isälle, oikeutta tässä odotellaan, joten minä en lapsia edes näe.
Ja muutenkin, vaikka lapset olisivat täällä, niin minä en äitipuoleksi ryhdy. Omissa lapsissa on jo tarpeeksi tekemistä.
Olin lapsen kanssa kaupassa kun lapsi hihkaisi iloisesti "Moi Mari!" No, Mari tuli moikkaamaan meitä. Lapsi kertoi että Mari on iskän uusi ystävä ja Marille hän kertoi että olen hänen äiti.
Ei siinä mitään, käsipäivää tervehdittiin. Eksä pisti samana iltana viestiä että näitte Marin kaupassa. Mari on hänen seurustelukumppaninsa.
Juttu oli niin että lapsi oli kerran aikaisemmin nähnyt Marin kun hän oli käväissyt nopsasti eksällä. Juttu oli tosi tosi alkuvaiheessa joten ymmärsin hyvin ettei eksä ollut puhunut mitään. Nyt vaan satuttiin kohtaamaan kaupassa eikä se edes ollut kiusallista (toisaalta lapsi hienosti esitteli meidät toisilleen).
Enkä nyt myöhemminkään ole tivannut eksältä lisätietoja tästä naisesta. Miksi pitäisi? Kun on yhteinen lapsi niin tietenkin sen verran tiedän että lapsi ja Mari tulevat keskenään toimeen.
Nimi muutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän se oikea syy ap:n uteliaisuuteen tuli. Ap ei ole kelvannut exälleen, koska ei ole riittävän naisellinen. Nyt mies on löytänyt uuden ja ap kiehuu mustasukkaisuudesta ja kuolee uteliaisuudesta nähdäkseen minkälainen nainen exälle kelpaa ja miten uusi nainen on ap:ta parempi.
Anna menneiden olla menneitä. Ette olleet exäsi kanssa yhteensopivia. Nauti uudesta onnestasi ja ajattele että nykyiselle miehellesi olet juuri oikea.
Kyseessä joku tuttusi tai sitten ulkomaalainen nimi.
Minkä pikkupoikien kanssa sinä olet pyörinyt. Fiksun aikuisen miehen ei tarvitse kehuskella.