Miksi ex haluaa salata kaiken tiedon uudesta naisestaan?
Soitti minulle ja kertoi että on löytänyt uuden ja ovat vakavissaan. Kaikki tieto on kuitenkin huippusalaista, vaikka missään riidoissa ei eron jälkeen olla oltu ja vaaralliseksi minua ei ole luokiteltu. Meillä kuitenkin yhteisiä tuttuja että jostain se tieto kantautuu kuitenkin, ja pakostakin joskus osutaan vastakkain. Mikä voisi olla salailun syy?
Kommentit (61)
Jos hän on joku jonka tunnet? Tai sitten eivät vielä halua juttuaan muiden ruodittavaksi 😊
Varmaan syy on se, ettei kyseinen asia kuulu sinulle millään lailla. Et ole osa hänen elämää enää, olet osa menneisyyttä (ellei teillä ole yhteisiä lapsia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti joku hullu, stalkkaava sekoopää ja mies haluaa suojata naistaan sinulta viimeiseen asti.
Vai kertooko aiheesta aloituksen tekeminen vauvapalstalle sinusta jotain muuta? Niinpä..Minulla on uusi mies enkä ole kiinnostunut exän uudesta naisesta. Haluan vain suojata itseni noloilta tilanteilta. Mies itse soitti ja kertoi naisellisen naisen nyt löytyneen. ap.
No omassa tapauksessa asia oli juuri noin. Minä siis se uusi nainen ja vanhalla naisella oli jo uusi suhde ollut vuosia. Silti saatiin se eksä riesaksi ja hänet oli hyvin vaikea irrottaa meidän suhteesta. En ymmärrä miksi sitten vaivaat asialla päätäsi, jos kerran sinullakin on uusi suhde, etkä ole eksästä mustis? Anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan syy on se, ettei kyseinen asia kuulu sinulle millään lailla. Et ole osa hänen elämää enää, olet osa menneisyyttä (ellei teillä ole yhteisiä lapsia).
Miksi mies sitten soitti ja kertoi koko naisesta? Vittuillakseen? Vaikka ei olisi ollut mitään syytä. Ehkä se onkin mies joka on jäänyt roikkumaan ja hankki uuden naisen että saisi ap:n mustasukkaiseksi. Miehet ei kestä sitä että nainen toipuu erosta, se on niin nähty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti joku hullu, stalkkaava sekoopää ja mies haluaa suojata naistaan sinulta viimeiseen asti.
Vai kertooko aiheesta aloituksen tekeminen vauvapalstalle sinusta jotain muuta? Niinpä..Minulla on uusi mies enkä ole kiinnostunut exän uudesta naisesta. Haluan vain suojata itseni noloilta tilanteilta. Mies itse soitti ja kertoi naisellisen naisen nyt löytyneen. ap.
No omassa tapauksessa asia oli juuri noin. Minä siis se uusi nainen ja vanhalla naisella oli jo uusi suhde ollut vuosia. Silti saatiin se eksä riesaksi ja hänet oli hyvin vaikea irrottaa meidän suhteesta. En ymmärrä miksi sitten vaivaat asialla päätäsi, jos kerran sinullakin on uusi suhde, etkä ole eksästä mustis? Anna olla.
No en nyt niin hirveästi vaivaakaan, mutta ensimmäisen kerran löysin elämästäni jonkinlaisen aiheen josta voi tehdä aloituksen av:lle. Tässä meni siis av-neitsyys. Kiitos kaikille vastaajille :)
Nainen on tasokkaampi kuin sinä, eikä siksi halua kertoa sinulle hänestä, ettet tunne alemmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on tasokkaampi kuin sinä, eikä siksi halua kertoa sinulle hänestä, ettet tunne alemmuutta.
Tulemme näkemään joka tapauksessa usein koska asumme saman kadun varrella. ap.
Miksi pitää ajatella noin negatiivisesti. Minusta tuossa ei ole mitään väärää, haluavat edetä hitaasti. Ja aplle mies halusi ilmoittaa asian jo etukäteen ilman sen kummempia tietoja ettei tule järkytyksenä sitten jos sattuvat törmäämään jossain 😊
Ehkä syy on siinä, että mitään uutta naista ei oikeasti ole olemassakaan. Hän vain haluaa saada sinut mustasukkaiseksi, jotta kiinnostuisit hänestä ja voisitte palata yhteen.
Miten muilla tämä on toiminut? Eikö kukaan jätetty ole tavannut/ kuullut mitään lastensa äitipuolesta? Ja jos on niin koska ja miten suuri salaisuuden verho on revennyt? ap.
Vierailija kirjoitti:
Miten muilla tämä on toiminut? Eikö kukaan jätetty ole tavannut/ kuullut mitään lastensa äitipuolesta? Ja jos on niin koska ja miten suuri salaisuuden verho on revennyt? ap.
Kuulostat aika pakkomielteiseltä.
Varmaan kertoo sitten, kun hänestä on aika kypsä. Voi olla myös uuden kuvion tahto, eikä muuten millään kyllä sinulle kuulukaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kertoo sitten, kun hänestä on aika kypsä. Voi olla myös uuden kuvion tahto, eikä muuten millään kyllä sinulle kuulukaan.
Uuden kuvion tahto aiheuttaa sen että lapsi ei tapaa isäänsä koska kuvion olomuoto on niin salainen. Lapsihan saattaisi kertoa minulle hui olkoon.
En minäkään kerro exälleni uudesta miehestä mitään. Toivottavasti teinitkään eivät kerro hänestä paljoakaan. Niin kauan kuin uusi mies kohtelee lapsiani kunnioittavasti eikä kaltoinkohtele heitä, niin asia ei kuulu eksälle.
Olemme siis jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen exäni uuden tyttöystävän paremmin kuin exäni. On nimittäin pikkusiskoni.
Hänen uusi naisensa on 17-vuotias postimyyntivaimo Venäjältä.
Nainen on mielikuvituksen tuotetta. Yleensä miehet kertovat uudesta kehuskellen.
Mies kertoo,kun katsoo ajan olevan siihen oikea. Katsoo rauhassa,tuleeko jutusta mitään vai ei.
Juuri jotain tällaista minäkin pelkään! ap.