Lue keskustelun säännöt.
Tsempatkaa, että saan yhden miehen pois mielestäni
08.11.2015 |
Välitän hänestä paljon, hänellä ei minua kohtaan ilmeisesti kuin kaveritunteita. On pidetty yhteyksiä monia viikkoja ja tapailtukin. Koska tilanne miehen puolelta tuntuu olevan lähinnä , että vastaa viesteihin kohteliaisuudesta, on paras unohtaa koko tyyppi. Ja kannustusta tarvitsen juuri siihen, että saan tuon pois mielestäni ja etten laita viestejä/soita/vastaa hänen yhteydenottoihinsa. Vapaita olemme molemmat, mutta mies ei näköjään mitään suhdetta halua (ainakaan minun kanssani). Kahdessa pitkässä suhteessa olen ollut ja kyllähän miehen kiinnostuksen huomaa ja sen, että haluaa olla yhdessä mahdollisimman paljon.
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mua pitelee tässä löysässä hirressä se kun mies oikeasti kohtelee mua hyvin. Kukaan ei oo koskaan ollut mulle näin mukava ja huomioiva (viestittömyyttä lukuunottamatta). Nähdään joka viikonloppu.. Haluan, että tätä kestää niin kauan kuin mahdollista, koska hänen kanssaan olen onnellinen. Tietenkin kaikki voi päättyä koska vaan, mut haluan elää hetkessä. En halua jättää tämmöistä kokemusta välistä vaikka mulle tulis kuinka surullinen olo sitten loppujen lopuks. Mies vaan saa mut hyvälle mielelle ja rakastan sitä kun saan nukkua hänen vieressään ja kaikkia pikkujuttuja mitä me tehdään.