Tsempatkaa, että saan yhden miehen pois mielestäni
Välitän hänestä paljon, hänellä ei minua kohtaan ilmeisesti kuin kaveritunteita. On pidetty yhteyksiä monia viikkoja ja tapailtukin. Koska tilanne miehen puolelta tuntuu olevan lähinnä , että vastaa viesteihin kohteliaisuudesta, on paras unohtaa koko tyyppi. Ja kannustusta tarvitsen juuri siihen, että saan tuon pois mielestäni ja etten laita viestejä/soita/vastaa hänen yhteydenottoihinsa. Vapaita olemme molemmat, mutta mies ei näköjään mitään suhdetta halua (ainakaan minun kanssani). Kahdessa pitkässä suhteessa olen ollut ja kyllähän miehen kiinnostuksen huomaa ja sen, että haluaa olla yhdessä mahdollisimman paljon.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka menee? Oletteko laitelleet viestejä? Mulle on tullut eilen viesti mieheltä, siinä ei kysytty mitään, vaan kertoi olevansa harrastuksensa parissa. En ole vastannut mitään, en kysellyt mitään. Jee, kohta yksi päivä takana!! Tämä viestiketju on vahvistanut minua, nyt on paljon helpompi olla, kun muitakin samassa tilanteessa.
Onneksi löysin tämän viestiketjun, ehkä itsekin saan tästä voimaa lopettaa viestittelyn!
Just nyt menee huonosti: pe sain viestin mieheltä, la vastasin siihen ja su oli hiljaiseloa. Tänään laitoin taas viestiä ja sain ihan lyhyen vastauksen melkein heti. Nyt taas pitäisi se selkäranka kasvattaa, että en enää IKINÄ laittaisi yhtään viestiä hänelle, kun en kerran selvästikään merkitse tarpeeksi!
Joku aika sitten sain jo oltua peräti viikon laitettua yhtään viestiä mutta sitten sorruin taas ja sain kyllä monta vastaustakin, mutta taas on ollut hiljaisempaa. En sitten vain taida olla miehen mielestä tarpeeksi kiinnostava.
Tsempit kaikille muillekin samassa tilanteessa oleville, luvataan toisillemme olla aivan helvetin vahvoja ja upeita naisia, joita yksikään mies ei enää jätä kotiin odottelemaan viestiä!!
Ongelma on siinä että uskottelette itsellenne, että kyllä sitä miestä kuitenkin oikeasti kiinnostaa, kun se kerran vastaa viesteihin ja jopa heti. Sen takia ette pysty luopumaan viestittelystä ja turhasta toivosta. Eikö niin? Mikä saisi teidät siis lopullisesti uskomaan, että miestä ei kiinnosta seurustelu kanssanne, eikä ole romanttisesti kiinostunut vaikka viesteihin vastaakin? Ootteko te kiinnostuneita seurustelemaan kaikkien ihmisten kanssa keiden viesteihin vastaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noille miehille voisi suoraan sanoa, että koska miehen puolelta ei näytä olevan intressejä mihinkään sen kummempaan niin josko ei olla enää lainkaan yhteydessä. Meinaan en minä näe mitään syytä miksi kiusaisin itseäni olemalla yhteydessä miehen kanssa, josta toivoisin jotain enemmän.
Tietysti se viestittely on mukavaa, mutta menee liian helposti siihen, että niitä viestejä odottaa liikaa ja unohtaa oman elämänsä niitä odottaessa. Onko sen arvoista sellaisen miehen takia, joka ei oikeasti edes välitä?
Hyvä kirjoitus, johon tiivistyy koko aloitusviestin kaltainen problematiikka. Mulla just tuo tilanne, että laitan viestiä ja mies vastaa hyvin nopeaan. Harvoin laittaa enää ensimmäistä viestiä. On tavattu ja viestejä tullut. Sen verran haaleaa on kyllä miehen puolelta, että koen tosiaankin ajan hukaksi. Pitääkö sitten suoraan laittaa miehelle seuraavan viestin tultua, että case closed.
Minä olen sanonut suoraan, että en koe järkeväksi enää yhteydenpitoa.
Jos tilanne on se, että alunperin taustalla oli syvä ystävyys, niin tällöinkin pitäisi olla sellaiset välit että voi sanoa miehelle, että pidettäisiinkö taukoa vaikka tietty aika että saisin tunteet hiipumaan. Sitten kun oma sydän selviäisi, niin voisi jatkaa ystävyyttä ja nimenomaan ystävyyttä. Tuona väliaikana voisi kuvioihin tulla itsellekin oikea mies jo.
Vaikka mies ei olisikaan kiinnostunut saattaa hän vastata nopeasti, itsellä ainakin tapana vastata viesteihin heti ne luettuani ihan sama keneltä ne viestit tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mies ei olisikaan kiinnostunut saattaa hän vastata nopeasti, itsellä ainakin tapana vastata viesteihin heti ne luettuani ihan sama keneltä ne viestit tulee.
Niinpä, ihastuneena ihminen vain haluaa nähdä merkkejä ja "viestejä" kaikessa mitä toinen osapuoli tekee. Pitäisi vain hyväksyä että sitä miestä ei oikeasti kiinnosta. Miettiä vaikka joku miespuolinen tuttu josta itse ei ole lainkaan siinä mielessä kiinnostunut ja että se oma ihastuksen kohde miettii itseä aivan yhtä vähän kuin itse sitä miestuttuaan. Eli ei lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka menee? Oletteko laitelleet viestejä? Mulle on tullut eilen viesti mieheltä, siinä ei kysytty mitään, vaan kertoi olevansa harrastuksensa parissa. En ole vastannut mitään, en kysellyt mitään. Jee, kohta yksi päivä takana!! Tämä viestiketju on vahvistanut minua, nyt on paljon helpompi olla, kun muitakin samassa tilanteessa.
Onneksi löysin tämän viestiketjun, ehkä itsekin saan tästä voimaa lopettaa viestittelyn!
Just nyt menee huonosti: pe sain viestin mieheltä, la vastasin siihen ja su oli hiljaiseloa. Tänään laitoin taas viestiä ja sain ihan lyhyen vastauksen melkein heti. Nyt taas pitäisi se selkäranka kasvattaa, että en enää IKINÄ laittaisi yhtään viestiä hänelle, kun en kerran selvästikään merkitse tarpeeksi!
Joku aika sitten sain jo oltua peräti viikon laitettua yhtään viestiä mutta sitten sorruin taas ja sain kyllä monta vastaustakin, mutta taas on ollut hiljaisempaa. En sitten vain taida olla miehen mielestä tarpeeksi kiinnostava.
Tsempit kaikille muillekin samassa tilanteessa oleville, luvataan toisillemme olla aivan helvetin vahvoja ja upeita naisia, joita yksikään mies ei enää jätä kotiin odottelemaan viestiä!!
Nyt vaan lujita itseäsi ja ei viestejä. Jokainen viestitön päivä on voitettu päivä. Ja en vastaa miehellekään kuin seuraavana päivänä, jos mitä kyselee. Myönnän jääneeni viestiloukkuun tuon miehen kanssa, mutta nyt olen pitänyt pintani jo vuorokauden (!). Alkaa inhottaa meidän kaikkien naisten puolesta tuollaiset miehet. Meidän on vaan itse rajattava, kuinka annamme kohdella meitä. Kuinkahan monia naisia saattaa jo yksi mies näin pyöritellä??
Älä luovuta sisko! Kyllä nainenkin voi joutua joskus vähän jahtaamaan! Minäkin olen jahdannut monta kertaa ja aina on lopussa kiitos seisonut.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä että uskottelette itsellenne, että kyllä sitä miestä kuitenkin oikeasti kiinnostaa, kun se kerran vastaa viesteihin ja jopa heti. Sen takia ette pysty luopumaan viestittelystä ja turhasta toivosta. Eikö niin? Mikä saisi teidät siis lopullisesti uskomaan, että miestä ei kiinnosta seurustelu kanssanne, eikä ole romanttisesti kiinostunut vaikka viesteihin vastaakin? Ootteko te kiinnostuneita seurustelemaan kaikkien ihmisten kanssa keiden viesteihin vastaatte?
Rehti mies ei viestittele sellaisen naisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut ja etenkin tietäessään naisen tunteista häntä kohtaan. Eikös tässä ketjussa ole nimenomaan tarkoitus kannustaa naisia olemaan laittamatta viestejä ja unohtamaan ikävät miehet.
Onko tuo joku teinien harrastus vai vieläkö varttuneemmatkin miehet toimii noin? Ei kovin tervehenkiseltä kuulosta.
Mulla jo 2 päivää etten ole viestittänyt tai soittanut... ahdistaa ja haluaisi itse olla toisen kanssa muttei tunnu olevan molemminpuolista. Tätä hulluutta jo vuosi :(
Vierailija kirjoitti:
Mulla jo 2 päivää etten ole viestittänyt tai soittanut... ahdistaa ja haluaisi itse olla toisen kanssa muttei tunnu olevan molemminpuolista. Tätä hulluutta jo vuosi :(
Tiedän tunteen. Helpompi olisi elää ilman noita viestejäkin ja ajatusta koko miehestä. Mutta tavallaan tuo mies on pitänyt kiinni elämässä.
Jos nainen on sanonut, että olisi itse kiinnostunut miehestä, ja mies tietää sen, ja silti viestittelee silloin tällöin siinä mielessä että saa naiselta seksiä, niin silloin mies on ns. pelimies. On kuitenkin miehiä, jotka ajattelee, että vaikka ilmaisin että en ole kiinnostunut ja nainen silti viestittelee ja haluaa seksiäkin harrastaa, niin ilmeisesti nainen on päässyt yli tunteistaan/ hän on ihan tyytyväinen nykytilanteeseen. Ja että nainen on ihan kiva, miksei sen kanssa viestittelisi toisinaan niin kuin muittenkin kavereitten, eritoten jos siltä sattuu joskus irtoamaan paremman puutteessa. Nainen taas tulkitsee että mies pelkää tunteitaan/on OIKEASTI kiinnostunut vaikka ei tajua sitä koska on niin tyhmä/ jotain muuta scheissea.
Jos on vuosi jo mennyt tuossa kehässä niin ei ole enää varaa ajatella että mies ei "tunnu olevan" kiinnostunut vaan se ei ole kiinnostunut. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen. Helpompi olisi elää ilman noita viestejäkin ja ajatusta koko miehestä. Mutta tavallaan tuo mies on pitänyt kiinni elämässä.
Tässä tapauksessa sun pitää hoitaa elämä siihen kuntoon että joku satunnaisesti viestittelevä mies ei ole ainoa mikä estää sinua tappamasta itseäsi. Haluaisitko sinä seurustella miehen kanssa, jolle olisit ainoa syy nousta sängystä? Tällainen riippuvuus toisesta ja oman elämän kaaokset näkyy myös miehille. Siksi ei tule vastaan muita kuin tällaisia viestittelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehti mies ei viestittele sellaisen naisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut ja etenkin tietäessään naisen tunteista häntä kohtaan. Eikös tässä ketjussa ole nimenomaan tarkoitus kannustaa naisia olemaan laittamatta viestejä ja unohtamaan ikävät miehet.
Mulla on vielä surkeampi tilanne..Olen säätänyt erään tyypin kanssa jo pian 1.5 VUOTTA! Olemme harrastaneet seksiäkin kymmeniä kertoja, yöpynyt olen hänen luonaan ynnä muuta. Tunteita on selvästi, miehelläkin. Ja hän tietää minun rakastumisestani (kyllä, ihan tuolla sanalla olen sen joskus hänelle sanonut). Mutta, ainaista odottelua on vaan...ja mitään ei voi minulle luvata. Tällä hetkellä koko säädöstä ei puhuta mitään vaan näemme aina silloin tällöin, molempien aloitteesta. Nimenomaan, rehti mies EI olisi tekemisissä ollenkaan tai vastaisi naisen viesteihin ollenkaan! Pahin tilanne tällainen, että molemmilla on tunteita (minulla enemmän) mutta mistään ei voi puhua mitään tai mies ottaa heti takapakkia.
Jos mies tietää naisen tunteista ja jatkaa, niin haluaa joko saada egolleen pönkitystä (osallehan on todella imartelevaa, että on useampi nainen joka on kiinnostunut vaikka miestä eivät nuo naiset niin juurikaan kiinnostaisi!) tai sitten satunnaisseksiä.
En sanoisi sitä manipuloinniksi, sillä jos mies ei tosiasiassa lupaa tai johdattele naista antaen olettaa, että te kaksi olette suhteessa niin mies toimii vain oman etunsa eteen ja naisen tulee päättää jääkö tuollaiseen, joskus pari viestiä ja kenties kerran kuussa munaa saavaan suhteeseen, vai jättäytyy pois ja löytää aidosti välittävän miehen.
Ja te naiset, jotka kuvittelette että mies teistä välittää niin olette väärässä. Jos mies olisi teihin edes ihastunut, te olisitte olleet oikeassa suhteessa jo kuukausia sitten.
Miesten aidosta mielenkiinnosta EI voi koskaan erehtyä ja mies ei anna sellaisen naisen elää epätietoisuudessa, jonka oikeasti haluaisi itselleen.
Joo siis sehän on ihan OMA valinta että jääkö tuollaiseen "suhteeseen" roikkumaan! Mullakin on ainakin 5 miestä keiden kanssa voisin solmia sellaisen "katellaan leffaa ja paneskellaan ja käydään lenkillä"- suhteen, siis siten etten olisi kenenkään kanssa kiinnostunut seurustelemaan tai menemään naimisiin. Eli tuohon toimintaan ei todellakaan tarvitse mitään suuria tunteita, varsinkaan miehet. Heille riittää ihan kiva nainen seksipuuhiin ja satunnaiseen tapailuun. Omalla kohdalla kyllä paras tapa on ollut se kun ne miehet on ihan itse lopettaneet kaikenlaisen viestittelyn..eli sitäkin vaihtoehtoa kannattaa harkita että sanoo miehelle ettei halua pitää yhteyttä ainakaan niin kauan kuin itsellä on tunteita.
Itellä viikko nyt takana ilman viestien laitttelua miehelle. Odottelen jos hän laittaisi minulle viestiä, mutta niin ei taida enää tapahtua...
Vierailija kirjoitti:
Itellä viikko nyt takana ilman viestien laitttelua miehelle. Odottelen jos hän laittaisi minulle viestiä, mutta niin ei taida enää tapahtua...
Miksi haluat roikkua tuollaisessa kuviossa? Etkö pidä itseäsi niin ihanana ja hyvänä naisena, että mies haluaisi NÄHDÄ sua joka päivä?
Nyt odottelet jotain kämäisiä viestejä...
Hyvä kirjoitus, johon tiivistyy koko aloitusviestin kaltainen problematiikka. Mulla just tuo tilanne, että laitan viestiä ja mies vastaa hyvin nopeaan. Harvoin laittaa enää ensimmäistä viestiä. On tavattu ja viestejä tullut. Sen verran haaleaa on kyllä miehen puolelta, että koen tosiaankin ajan hukaksi. Pitääkö sitten suoraan laittaa miehelle seuraavan viestin tultua, että case closed.