Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa, että saan yhden miehen pois mielestäni

Vierailija

Välitän hänestä paljon, hänellä ei minua kohtaan ilmeisesti kuin kaveritunteita. On pidetty yhteyksiä monia viikkoja ja tapailtukin. Koska tilanne miehen puolelta tuntuu olevan lähinnä , että vastaa viesteihin kohteliaisuudesta, on paras unohtaa koko tyyppi. Ja kannustusta tarvitsen juuri siihen, että saan tuon pois mielestäni ja etten laita viestejä/soita/vastaa hänen yhteydenottoihinsa. Vapaita olemme molemmat, mutta mies ei näköjään mitään suhdetta halua (ainakaan minun kanssani). Kahdessa pitkässä suhteessa olen ollut ja kyllähän miehen kiinnostuksen huomaa ja sen, että haluaa olla yhdessä mahdollisimman paljon.

Sivut

Kommentit (81)

Vierailija

Sama tilanne. Tosin tämä tapaus vannoi rakkauttaan, halusi kanssani sitoutua. Mutta kun itse lämpenin, hänen puoleltaan välit viilenivät kaveritasolle.

Vierailija

Ei viestejä, ei tapaamisia, ei mitään viikkoon, kahteen. Jos mies oikeasti välittää, tulee kyllä hakemaan.

Vierailija

Olisin voinut itse kirjoittaa tämän aloituksen juuri tänään. Niin vaikeaa pitää päätös siitä, ettei ota yhteyttä, kun monta päivää odottaa viestiä, jota ei koskaan tule... Ja kun tietää, että jos itse ottaa yhteyttä, niin tulee niin mukavaa ja ihanaa viestiä takaisin. Tosiasiassa mies tuskin kuitenkaan välittää, kun ei itse koskaan ota itse yhteyttä.

Vierailija

Kun löytää paremman tilalle, katoaa tuollaiset ikävät miehet kauas pois mielestä. Ketään ei voi saada kiinnostumaan itsestään väkipakolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut itse kirjoittaa tämän aloituksen juuri tänään. Niin vaikeaa pitää päätös siitä, ettei ota yhteyttä, kun monta päivää odottaa viestiä, jota ei koskaan tule... Ja kun tietää, että jos itse ottaa yhteyttä, niin tulee niin mukavaa ja ihanaa viestiä takaisin. Tosiasiassa mies tuskin kuitenkaan välittää, kun ei itse koskaan ota itse yhteyttä.

Olipa tavallaan lohdullista luettavaa. Minun on ainakin nyt lopetettava viestien lähettely ja on tehtävä kaikkea muuta kivaa, että unohtuu tuo mies. Pidän muutaman päivän taukoa, vaikka mieheltä viestiä tulisikin. 

Vierailija

Kuvittele, että olisitte yhdessä. Sitten kuvittelet miehelle tapoja, joita pidät vastenmielisinä. Tai että hän on ideologialtaan jotain täysin päinvastaista kuin sinä. Tai hän pettää sinua. Ihastu joksikin aikaa johonkin turvalliseen, näyttelijään tai laulajaan. Katsele sinuun vetoavia romanttisia leffoja ja kuvittele itsesi naispääosaan. Ulkoista tunteesi.

Vierailija

Kyllä nainen on sen verran luja rakennelma, että pystyy olemaan viikon laittamatta viestejä. Ensin päivä, sitten toinen. Itsensä voi palkita jokaisella viestittömällä päivällä jollain mukavalla jutulla. Viikko on aika hyvä pituus ja jos mies pommittaa sillä aikaa viesteillä, voi viikon päästä vastata neutraalisti, että oli kiireitä. Ja jos tuon viikon jälkeen syttyy miehen kanssa uudenlainen kuvio, jossa mies on se aktiivisempi osapuoli, niin sitten voi heittäytyä tunteilla mukaan. Jos taas yhtä laimeaa kuin aiemmin, antaa viikkojen muuttua kuukausiksi ja siinä ajassa voi tapahtua ties mitä mukavaa.

Mutta nyt naiset, jotka elätte odottamalla viestejä. Tuetaan toisiamme vaikkapa tämän aloituksen turvin. En voi kännykkää sulkea, mutta ehkä numeron vaihtaa. Tai sitten vaan vaaditaan tahdonlujuutta olla reagoimatta viesteihin.

Tollo

Mulla on aivan sama projekti käynnissä, paljon tsemppiä taistoon! :) Ei siinä todellisuudessa auta edellä mainittujen lisäksi (erityisesti ajattele mies jotenkin kielteisenä) kuin olla äärimmäisen kova. Sekä jutella asiasta kaverin kanssa vaikka kasvotusten. Itse kiusasin pari tuntia hyvää kaveria omasta tilanteestani, ja auttoi kyllä kovasti :)

Vierailija

Pitänee ruveta ajattelemaan, että miksi tyytyä noin huonoon mieheen, joka ei edes välitä yhteyttä ottaa. Vai onko niin kiireinen, kun ilmeisesti viestittelee monelle taholle ;)

Vai onko koko mies henkisesti epävakaa tai alkoholin kuluttaja?

Rehellisesti sanottuna: se ei ole kiinnostunut.

Vierailija

Ihanaa, että on kohtalotovereita! Itse olen odottanut miehen viestiä jo kaksi viikkoa ja tänään onneksi tajusin, ettei sitä ikinä tule ja päätin pakottaa itseni eteenpäin. Mies itse nimittäin sanoi laittavansa viestiä ja tiedän hänellä olleen kiireitä, mutta kyllä kahdessa viikossa olisi kerinnyt jos olisi halunnut.

Vierailija

Näin se on muutama viikko mennyt: vilkuilen kännykkää, ei viestiä. Laitan viestin, tulee vastaus.  Olen onnellinen. Koen itseni alhaiseksi, kun en voi olla laittamatta viestiä. Mutta kun tuo ihminen on tullut niin tärkeäksi ja viestillä osoittaa, että ainakin kirjoittamisen ajan on kiinnostunut.

Tänään oivalsin. Olen elänyt toiveajattelussa ja itsepetoksessa. Mielikuvitus oli saanut vallan. Tuhat viestiä, muutama tapaaminen ja ikuinen odottelu. Nyt riittää. Viestien odottelu ei enää määrää elämääni, vaan ryhdyn elämään ja tekemään ihan muuta. Huomenna shoppailua, ulkona syömistä, tiistaina vaeltamaan. Olen tehnyt itseni onnettomaksi ja vaan odottanut kiinnostusta mieheltä, joka tosiasiassa viis veisaa minusta. 

Palaan kyllä tähän ketjuun myöhemmin.

Vierailija

Ihmettelen viestien käyttöä. Miksei voi puhua puhelimessa? Saisi edes jonkinlaisen tuntuman, missä mennään ja voi kysyä epäselvyyksiä. Vielä parempi tietysti olisi tavata kasvotusten.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat