Pitääkö antaa seksiä isänpäivänä?
Mies väittää, että pitää. Itseäni ei kyllä kiinnostaisi.
Kommentit (31)
Juuri annoin saunan jälkilämmöissä (ainut paikka missä ei tartte varoa että lapset yllättäis, eivät saa ovea auki pukuhuoneeseen)
Mies antoi kielihoitoa eka mulle, josta pääsen fiilikseen kunnolla, sit hieroin pimppiäni ja rintoja orgasmiin asti, mies lykki tietysti samalla. Kyllä sugardaddy tykkäsi. (miun lempinimi hänelle :D ) N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai on pakko antaa vaikkei kiinnostaisi juuri tänään? Ihmeellistä sakkia, naisen pitää uhrautua vain koska on joku tietty päivä. Eikö riitä että leivoin kakun?
sitä kakkuuko pitäis panna?
Ihan vapaasti jos on niin elukka että aina on pakko vaan jotain panna!
Vain hyvälle isälle, huonoille ei kannata antaa koskaan enää.
Eikö juhlapäiväseksi ole tuttu käsite?
Mä en ainakaan anna kun runkkasi vessassa perjantaina. Olimme kaksin kotona ja olisimme voineet harrastaa myös oikeaa seksiä. Vetäkööt tumppuun jos mieli tekee,hoitelin itseni eilen niin ei tee mieli nyt ja jos alkaa tekemään niin hoidan itse itseni.
Mies yritti koskea tunti sitten mutta nauroin vain että älä viitti feikata kun ei sua kiinnosta. :D
Ollaan 29v ja 32v
En halua säälimunaa, pitäköön seksinsä.
Te ette kyllä tajua seksistä yhtään mitään.
Voi taivas!! Jos sulla vielä on mies niin ihmettelen todella.
Minttu varmasti antaa Kimille jos tuo tajuaa pyytää.Kannattaa valita sellanen mies ettei seksi kävis työstä tai sitten just tolleen että palkka on enemmän kun kohillaan!
En tiedä pitääkö, mut kyllä itse taisin "antaa" tänään useampaan kertaan...
Eikä muuten pannut pahakseen!
Tottakai, se on ihan laissa, pykälä 5, momentti 3 täten määräämme jokaisen naisen antamaan seksiä miehelle isänpäivänä.