Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän ikäisiä naisia haen treffipalstoilta

Vierailija

37 - 42 vuotiaita. Ja itselläni ikää 42 vuotta. Ihan höpöhöpö-juttuja että keski-ikäiset miehet hakisivat itselleen parikymppisiä tyttöjä.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Minä 33v. naisena taas haen 23-33-vuotiaita miehiä. Mulle jo muutama itseäni noin 10 vuotta vanhempaa miestä lähettäneet viestiä hieman valittavaan sävyyn kysellen miksi haen vain itseäni nuorempia tai nipin napin ikäsiäni miehiäni. Vastaus on helppo: koska minä voin. Ja muutenkin nuoremmat miehet kiinnostaa minua enemmän. Tästä tuohtuneena yksi kommentoija alentui jopa haukkumaan minua inhottavaksi akaksi. Milloin te miehet sisäistätte sen, että vain teillä ei ole oikeus nuorempaan kumppaniin, vaan nykyään myös nainen voi halutessaan etsiä itselleen nuoremman miehen??

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä 33v. naisena taas haen 23-33-vuotiaita miehiä. Mulle jo muutama itseäni noin 10 vuotta vanhempaa miestä lähettäneet viestiä hieman valittavaan sävyyn kysellen miksi haen vain itseäni nuorempia tai nipin napin ikäsiäni miehiäni. Vastaus on helppo: koska minä voin. Ja muutenkin nuoremmat miehet kiinnostaa minua enemmän. Tästä tuohtuneena yksi kommentoija alentui jopa haukkumaan minua inhottavaksi akaksi. Milloin te miehet sisäistätte sen, että vain teillä ei ole oikeus nuorempaan kumppaniin, vaan nykyään myös nainen voi halutessaan etsiä itselleen nuoremman miehen??

Mistä päin olet?
M25

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?
M25
Helsingistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä päin olet?
M25
Helsingistä.

:(
M25

Vierailija

Vastenmielistä tuokin. En haluaisi miestä, jolle nainen saa olla vuosia nuorempi, muttei vuottakaan vanhempi. Itse olen 37 ja hakemani ikä 34-40. Ei haittaa, jos nuoremmatkin lähestyvät, mutta yli nelikymppiset miehet vaan alkavat vaikuttaa reilusti ikäisiään naisia elähtäneemmiltä ja sellainen ei vaan kiinnosta.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Naisille nuorempi kumppani on enemmänkin itsetunnon kohotusta. Miehellä on muitakin syitä.

-Mies 29v + 1v-

Oot kyllä harvinaisen yksinkertainen. Jos mä olisin sinkku, niin ottaisin maksimissaan vuoden itseäni vanhemman miehen ja vähintään 18-vuotiaan, koska vanhemmat miehet eivät ole haluttavia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
37 - 42 vuotiaita. Ja itselläni ikää 42 vuotta. Ihan höpöhöpö-juttuja että keski-ikäiset miehet hakisivat itselleen parikymppisiä tyttöjä.

Niinhän sinä luulet. Terveisin 28 v. sinkkunainen, joka saa treffipalstalla jatkuvasti yhteydenottoja yli 40-vuotiailta miehiltä.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Naisille nuorempi kumppani on enemmänkin itsetunnon kohotusta. Miehellä on muitakin syitä.

-Mies 29v + 1v-

Sanoo epätoivoinen vanha ukko. Itse tykkään nuorista miehistä sillä seksi parempaa kuin vanhan miehen kanssa. Itselläni siis vuosi nuorempi mies ja olen 21v. Ja ei en oleta itsekään saavani 30 vuotiaana 20 vuotiasta miestä sillä meidän ajatusmaailmatkaan tuskin kohtaisivat ja muutenkin älöttää ajatus siitä että mies olisi 10 vuotta vanhempi tai nuorempi. Hyväksykää jo että kaikki nuoret naiset eivät kiinnostu vanhemmista miehistä ja asia menee myös toisinpäin eli kaikki nuoret miehet ei halua vanhempaa naista.

Vierailija

Haittaako naisia, jos vähän nuorempi mies ottaa yhteyttä nettideitissä? Yleensä naiset laittaa miehen iän alarajaksi oman ikänsä. Lähestyisin noin 2-5 vuotta vanhempia.
M25

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

Itsetunnon kohotusta? Ai se, että muut pääsee haukkumaan puumaksi? No ei todellakaan ole mikään itsetunnon buustamiseen perustuva valinta tuo. Nuoret miehet ovat kauniimpia, raikkaampia, haluttavampia, energisempiä, innokkaampia, seikkailun- ja kokeilunhaluisempia, avomielisempiä, vikkelämpiä, nokkelampia, vahvempia ja muutenkin kaikin puolin ihanampia kuin vanhemmat miehet. Lisäksi myös mielestäni parempia sängyssä (stondis kova ja halukkuutta/jaksavuutta leikkiä vaikka koko yö). Tuossa vain muutama syy miksi sytyn nuorista miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haittaako naisia, jos vähän nuorempi mies ottaa yhteyttä nettideitissä? Yleensä naiset laittaa miehen iän alarajaksi oman ikänsä. Lähestyisin noin 2-5 vuotta vanhempia.
M25
EI! Sitäpaitsi 2 vuoden ikäero ei edes lasketa ikäeroksi, vaan musta se on melkeen sama kuin 'saman ikäinen'. 5-7 vuotta on just hyvä ikäero. Siis niin päin, että mies on nuorempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
EI! Sitäpaitsi 2 vuoden ikäero ei edes lasketa ikäeroksi, vaan musta se on melkeen sama kuin 'saman ikäinen'. 5-7 vuotta on just hyvä ikäero. Siis niin päin, että mies on nuorempi.

Ok hyvä, ehkä uskallan lähestyä vanhempia naisia :)
Miten osoitan, että olen tositarkoituksella liikkeellä?
M25

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat