Pyysin naista katsomaan leffaa luokseni. Ymmärtääköhän mistä on kyse?
Amerikassa ainekin yleinen "piilokutsu" panemaan on: "tuutko katsoo leffaa".
No pyysin naista katsomaan leffaa luokseni ja hän tulee 20:00 maissa. Ymmärtääkö nainen, että haluan nussia häntä, enkä katsoa leffaa?
Tässä pari kuvaa tuosta "leffan katsomisesta":
http://pbs.twimg.com/media/BHecvfCCAAAcPgd.jpg:large
http://www.quickmeme.com/img/21/211624738bbcfa2630a2e865968f167a5853cac…
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Miksi väkisin antaa pillua, jos leffaillan tunnelma ei sellainen ole. Tottakai varaudun seksiin jos pyyntö kahville/leffailtaa viettämään tulee mutten pidä sitä itsestäänselvyytenä. Aina ei panosynkkaa.
No vaikka siksi, että olet niin ruma suustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää käyttää tuollaista piilokieltä, olisit suoraan kysynyt tuleeko panemaan kahdeksalta? Nyt on todennäköistä että petytty molemmat kun teillä on ihan eri odotukset illalle.
Koska naisille pitää aina käyttää kiertoilmauksia että he eivät tuntisi itseään halvaksi tai hutsuksi. Baarin jälkeenkin pitää sanoa että mennään mun luokse katsomaan kissavideoita vaikka molemmat tietää että panohommia luvassa. Jos sanoo että mennään panemaan niin nainen ei lähde ja sanoo vihaisena että mä en ole kuules semmoinen tyttö!
Sulla taitaa olla vielä poikuus tallella, kun tuollaisia kuvittelet.
Minä ainakin ilman muuta kuvittelisin, että tarkoitus on katsoa leffaa ja ehkä jutella. Jos joku haluaa rakastella, sitä voi tietysti leffan katsomisen lomassa ehdottaa, josko vaikka sattuisi haluttamaan. Mutta muuten ne rakastelutuokiot sovitaan kyllä suoraan, eikä tuolla lailla kieroilemalla ja sirostelemalla.
Hupaisa kuvitelma tuo, että naisen arvo jotenkin panemisesta ja seksin haluamisesta huononisi... Ihan inasen kuulostat kaksinaismoralistiselta, tiedätkös ;-)En minä väitä että naisen arvo siitä huononisi, vaan naiset itse niin kai olettaa, koska noin käyttäytyy. Se on tässä meidän kulttuurissa vielä niin vahvasti. Naiivi olet jos muuta kuvittelet.
No, kuten jo sanoinkin, luulosi on taas minusta naiivi ja tietätämätön. Minä en tiedä, mistä parikymmpisen kollin wt-kulttuurista puhut, mutta tässä akateemisessa stadilaiskuplassa osataan kyllä sanoa suoraan, että mites ois...
Eli en viisikymppisenä naisena ole koskaan tuntenut yhtäkään naista, joka ei kehtaisi ihan suoraan sanoa olevansa valmis seksiin. Tai että ei hotsita, jos ei ole sillä tuulella tai mies ei viehätä.
WT-kortti pelattu. Game over.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten jos sillä on menkat? Joudut vetään lätees
Eihän menkat estä seksiä.
Kuinka mones naista mahtaa kiinnostaa seksi menkkojen aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten jos sillä on menkat? Joudut vetään lätees
Eihän menkat estä seksiä.
Kuinka mones naista mahtaa kiinnostaa seksi menkkojen aikana
Mulla aina. Helpottaa kuukautiskipuja. Kuivuutta ei tod esiinny. Mut se lakanoiden suojaus. Huoh. Ja arastelevat ukkelit. Kaikkee vastoinkäymistä sitä pitää esiintyä (lakanat ja miehet esim.).
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itse olen mennyt miesten luokse leffaa katsomaan, ilman seksiä. Miehet ei välttämättä ole edes halunneet seksiä, vaan katsoa leffaa.
Olen myös mennyt miesten luokse ihan nukkumaan, miehet ovat itse halunneet pelkästään nukkua vierekkäin.
Sama. Kummallisen yliseksualisoitunut alkaa olla tämä maailma, jos ihan kaiken kanssakäymisen pitää aina johtaa panemiseen. Mulla on paljon mieskavereita, joiden kanssa ei todellakaan paneskella, vaikka voidaankin kahvitella, katsella elokuvia ja jopa nukkua sylikkäin. Ja on sitten niitäkin, joiden kanssa paneskellaan, mutta se on jo eri juttu.
Miksi väkisin antaa pillua, jos leffaillan tunnelma ei sellainen ole. Tottakai varaudun seksiin jos pyyntö kahville/leffailtaa viettämään tulee mutten pidä sitä itsestäänselvyytenä. Aina ei panosynkkaa.