Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin naista katsomaan leffaa luokseni. Ymmärtääköhän mistä on kyse?

Vierailija
07.11.2015 |

Amerikassa ainekin yleinen "piilokutsu" panemaan on: "tuutko katsoo leffaa".

No pyysin naista katsomaan leffaa luokseni ja hän tulee 20:00 maissa. Ymmärtääkö nainen, että haluan nussia häntä, enkä katsoa leffaa?

Tässä pari kuvaa tuosta "leffan katsomisesta":
http://pbs.twimg.com/media/BHecvfCCAAAcPgd.jpg:large
http://www.quickmeme.com/img/21/211624738bbcfa2630a2e865968f167a5853cac…

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Ymmärtää jos ei ole asperger tai muuten 'viaton'.

Muistan kun omassa nuoruus-nuoruudessani menin 16-vuotiaan tytön luo kylään ja vuokrasimme elokuvan. Sitä sohvalla katsoessa tyttö sitten hivuttautui syliini verukkeen avulla ja alkoi suutelemaan. Olin silloin 22.

-Mies 29v + 1v-

Olitko jo silloin selkeästi(?) miehen näköinen vai nuoren naisen näköinen?

Miksi olisin ollut jotain muuta kuin miehen näköinen? En tajua mihin tämä kysymys viittaa.

-Mies 29v + 1v-

Etpä tietenkään, mutta kerrattakoon tässä, kuinka tuolla nimimerkillä ja hamsterinkuvalla tulit erääseen toiseen ketjuun kertomaan olevasi transmies. Muistutan sinua välillä asiasta, jottei pääse unohtumaan. 

Vierailija
42/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Muistan kun omassa nuoruus-nuoruudessani menin 16-vuotiaan tytön luo kylään ja vuokrasimme elokuvan. Sitä sohvalla katsoessa tyttö sitten hivuttautui syliini verukkeen avulla ja alkoi suutelemaan. Olin silloin 22.

-Mies 29v + 1v-

Miksi olisin ollut jotain muuta kuin miehen näköinen? En tajua mihin tämä kysymys viittaa.

-Mies 29v + 1v-

Etpä tietenkään, mutta kerrattakoon tässä, kuinka tuolla nimimerkillä ja hamsterinkuvalla tulit erääseen toiseen ketjuun kertomaan olevasi transmies. Muistutan sinua välillä asiasta, jottei pääse unohtumaan. 

Ehkä joku on saanut ongittua tunnukseni ja tehnyt sen minun puolestani. Aika puistattavaa, mutta mahdolliset lainvastaiset tekstit tai linkit menevät sentään jonkun muun koneen kautta jos niin on tapahtunut.

Tai sitten joku on vain tehnyt itselleen profiilin samalla kuvalla.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, nainen 31, tiedän kyllä "netflix&chill" -kaksoismerkityksen. Silti elokuvakutsun ottaisin ihan elokuvakutsuna, tai sitten kysyisin, että tarkoittaako tosiaan, että katsotaan leffaa vai oliko kyseessä piilokutsu.

Osaan myös itse ehdottaa miehelle seksitapaamista. Viimeksi käytin juurikin termiä netflix&chill, koska tiesin miehen ymmärtävän (ja oltiin aiemminkin pantu), sitä edellisellä kerralla varmaan kysyin, että josko nähtäisiin ja hommailtaisiin. 

Vierailija
44/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä tajuaisi että "katsotaan elokuvaa" tarkoittaa "pannaan", sen kyllä ymmärrän että voi olla että elokuvan katselun lomassa voi asiat kehittyä siihen suuntaan. Omituista että joku sanoisi että tule katsomaan elokuvaa, ja tietysti sanoisi elokuvan nimenkin, niin sitten menisin paikalle eikä elokuvaa olisi missään, mutta ukko nakkaisi vaatteet nurkkaan ja alkaisi minua kähmiä... pelästyisin moista toimintaa.

Vierailija
45/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten jos sillä on menkat? Joudut vetään lätees

Miksi? Mulla on aina hirveä himotus päällä kun on menkat. Nytkin! Ei ole mulle ongelma eikä sillon tarvis miehellekkään olla.

Vierailija
46/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka "netflix and chill" meemi on itselleni tuttu, eipä tulisi mieleen, että joku suomalainen mies odottaa sen toimivan tosielämässä. Saattaahan sitä jotain tapahtua leffan jälkeen, mutta en minä naimaan ensisijaisesti olisi tulossa.

Vierailija
47/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten jos sillä on menkat? Joudut vetään lätees

Eihän menkat estä seksiä. 

Vierailija
48/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kutsuu katsomaan luokseen leffaa, niin oletan, että katsotaan leffaa. Jos jotain piilo-odotuksia on, niin ne koskee olutta, karkkia ja sipsejä. Jos leffaa ei ala näkyä, lähden kotiin. Jos tulee ei-toivottua lähentelyä, survaisen polvella lujaa kiveksille.

Miksi menet sellaisen miehen luokse, jolta et toivo lähentelyä??

Se on sitä naisten logiikkaa

Vierailija
49/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kutsuu katsomaan luokseen leffaa, niin oletan, että katsotaan leffaa. Jos jotain piilo-odotuksia on, niin ne koskee olutta, karkkia ja sipsejä. Jos leffaa ei ala näkyä, lähden kotiin. Jos tulee ei-toivottua lähentelyä, survaisen polvella lujaa kiveksille.

Eikö tuossa jo ollut neljä hyvää syytä: leffa, sipsit, olut ja karkit? Plus kenties muuten hyvä seura. Ja helvetistäkö sitä etukäteen tietää, tekeekö mieli miestä vai ei. Pitäisikö olla koskaan menemättä?

Et kai sinä nyt mene tuntemattoman miehen luokse katsomaan leffaa?

Jos hänet tunnet niin tiedät jo haluatko vai et. 

Vierailija
50/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä tajuaisi että "katsotaan elokuvaa" tarkoittaa "pannaan", sen kyllä ymmärrän että voi olla että elokuvan katselun lomassa voi asiat kehittyä siihen suuntaan. Omituista että joku sanoisi että tule katsomaan elokuvaa, ja tietysti sanoisi elokuvan nimenkin, niin sitten menisin paikalle eikä elokuvaa olisi missään, mutta ukko nakkaisi vaatteet nurkkaan ja alkaisi minua kähmiä... pelästyisin moista toimintaa.

Kuulostat kuin olisi 12 v. Ei aikuinen ihminen mene ihmisen kanssa katsomaan kahdestaan elokuvaa jota tapailee ilman mahdollisuutta seksiin.

Sinun ei kannata enää ottaa mitään kutsuja vastaan jos tuollaisesta säikähdät. 

Jos menet miehen luokse niin silloin sinun pitäisi jo olla valmis seksiin. Jos et halua tyypin kanssa seksiä niin pysy poissa sen luota ja siitä miehestä. 

Vierailija
51/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa jo ollut neljä hyvää syytä: leffa, sipsit, olut ja karkit? Plus kenties muuten hyvä seura. Ja helvetistäkö sitä etukäteen tietää, tekeekö mieli miestä vai ei. Pitäisikö olla koskaan menemättä?

Et kai sinä nyt mene tuntemattoman miehen luokse katsomaan leffaa?

Jos hänet tunnet niin tiedät jo haluatko vai et. 

Enhän tiedä, äläpäs yritä tietää puolestani kun en tiedä itsekään. Riippuu ihan tunnelmasta, ja biorytmeistä. Se halukkuus selviää vasta paikan päällä. Paljon on kiinni miehen otteista. Ja ihan hyvin voin mennä tuntemattomankin luokse katsomaan leffaa, ei sen niin väliä. Elämää eletään, ja asiat otetaan vastaan kun ne tulee.

Vierailija
52/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka "netflix and chill" meemi on itselleni tuttu, eipä tulisi mieleen, että joku suomalainen mies odottaa sen toimivan tosielämässä. Saattaahan sitä jotain tapahtua leffan jälkeen, mutta en minä naimaan ensisijaisesti olisi tulossa.

Kyllä sinulla on aika hemmetisti opittavaa tapailusta. Jos otat tuollaisen kutsun vastaan niin olet käytännössä jo sanonut että haluat harrastaa seksiä. Jos kieltäytyisit niin minä ainakin heittäisin sinut ulos. 

Vierailija
53/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku salakoodi oikeuttaa huonoon käytökseen? Kuulostaa jokseenkin kakaramaiselta.

Vierailija
54/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen uuden tuttavuuden luo saunomaan, asennoidun sauna-iltaan. Ei seksi ole aina ensimmäisenä mielessä, vaan aika mukavaa on viettää aikaa yhdessä ihan muuten vaan. Kyllä seksiä ehtii harrastaa möhemminkin.

Vierailija
55/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä naisten logiikkaa

Tiedä naisten logiikasta mutta itselläni on niin miehiä kuin naisiakin kavereina ja heidän kanssaan katsellaan elokuvia. Kyllä, ihan ilman taka-ajatuksia. Se on sitä kavereiden kanssa vietettyä aikaa. 

Vierailija
56/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikassa ainekin yleinen "piilokutsu" panemaan on: "tuutko katsoo leffaa".

No pyysin naista katsomaan leffaa luokseni ja hän tulee 20:00 maissa. Ymmärtääkö nainen, että haluan nussia häntä, enkä katsoa leffaa?

Tässä pari kuvaa tuosta "leffan katsomisesta":

http://pbs.twimg.com/media/BHecvfCCAAAcPgd.jpg:large

http://www.quickmeme.com/img/21/211624738bbcfa2630a2e865968f167a5853cac…

Ai leffassa vai? Kyllä varmaan.

Vierailija
57/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ymmärsin silloin aikoinaan kun olin 16-vuotta.

Katsottiin leffaa ja hivuttauduin hänen kainaloon, kun hän vihjaisi niin.. Ei kelvannut että istuin toisella laidalla sohvaa. Siitä se sitten lähti.. Jätkä oli 18.

Vierailija
58/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

-Mies 29v + 1v-

-Mies 29v + 1v-

Ehkä joku on saanut ongittua tunnukseni ja tehnyt sen minun puolestani. Aika puistattavaa, mutta mahdolliset lainvastaiset tekstit tai linkit menevät sentään jonkun muun koneen kautta jos niin on tapahtunut.

Tai sitten joku on vain tehnyt itselleen profiilin samalla kuvalla.

-Mies 29v + 1v-

Voi apua :D

Vierailija
59/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itse sitä tinderin ja "netflix n' chill"in muokkaamaa ikäluokkaa jolle leffailta tarkoittaa automaattisesti panoa ja jos tälläinen toiminta ei kiinnosta, jää filkat katsomatta.

Vierailija
60/66 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse olen mennyt miesten luokse leffaa katsomaan, ilman seksiä. Miehet ei välttämättä ole edes halunneet seksiä, vaan katsoa leffaa.

Olen myös mennyt miesten luokse ihan nukkumaan, miehet ovat itse halunneet pelkästään nukkua vierekkäin.