Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten lähentely ja iskuyritykset ahdistaa

Vierailija
07.11.2015 |

En halua enää olla miesten iskuyritysten kohteena. Jokainen tuollainen tilanne ahdistaa ja tekee olon epämukavaksi. Usein miehet ei vielä meinaa antaa periksi vaikka torjunkin heidät. Joskus he suuttuvat. Olen aina ollut kiltti ja herkkä, joten ehkä minusta aistitaan, etten uskalla sanoa lujaa vastaan? Tämä on saanut minut välttelemään miehiä enkä oikein luotakaan heihin enää, sillä usein "viaton" lähestyminen ja jutustelu on muuttunut ehdotteluksi ja iskuyrityksiksi. Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa naisten iskuyritysten puute :<

Vierailija
42/44 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa naisten iskuyritysten puute :<

Sama, miksi tätä ahdistusta vähätellään, eikö miehen ahdistuksella ja tunteilla ole merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ahdistaa se, että melkein jokainen nainen jolle sanon sanaakaan luulee, että yritän iskeä häntä.

Tämä on kyllä taivaan tosi, olen huomannut saman. Meillä tuli työpaikalle uusi nuori naistyöntekijä kesällä, joka oli alussa minuakin kohtaan ihan ystävällinen, mutta on myöhemmin muuttunut jotenkin vältteleväksi ja jopa kiusaantuneeksi seurassani, välttää katsekontaktia ja hädintuskin tervehtii, vaikka emme ole juurikaan olleet edes tekemisissä, työskentelemme vaan samalla osatolla. Olen työporukkamme miehistä tietääkseni ainut sinkku ja uskon että tämä nainenkin on sen saanut joltain kuulla ja nyt sitten välttelee minua, varmaan siksi etten vaan rakastu häneen. Hän on kyllä nätti ja alussa vaikutti mukavalta, mutta jotenkin säälittää tuo yli-itsevarmuus. Kyllä hän muille juttelee ja alussa minullekin, en tiedä mitä tapahtui. Se on johtanut siihen että nyt minäkin olen hieman kiusaantunut tästä tilanteesta ja varmaan hän saa käytöksestäni vain lisäpontta omille kuvitelmilleen. Nykyään tuntuu että pelkän tervehtimisenkin hän tulkitsee jonain iskuyrityksenä.

Vierailija
44/44 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset