Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä täällä?

Vierailija
07.11.2015 |

.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tässä yks, sniif!

Vierailija
2/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, tässä yks, sniif!

:/

-Ap

Vierailija
4/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ikinä sellaista oloa, että teillä ei ole mitään virkaa tässä elämässä?

Vierailija
5/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin.

Vierailija
6/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin te "yksinäiset" olette niitä "yksinäisiä" joilla on vaan kaksi ystävää eikä puoliso huomioi tarpeeksi?

Aina kun tällaiselle palstalle tulee noita yksinäisyysvalituksia niin käy lopulta ilmi että mies ja kavereita löytyy mutta silti ollaan ah-niin-yksinäisiä.

Sympatiapisteitä nolla.

Vierailija
7/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvatenkin te "yksinäiset" olette niitä "yksinäisiä" joilla on vaan kaksi ystävää eikä puoliso huomioi tarpeeksi?

Aina kun tällaiselle palstalle tulee noita yksinäisyysvalituksia niin käy lopulta ilmi että mies ja kavereita löytyy mutta silti ollaan ah-niin-yksinäisiä.

Sympatiapisteitä nolla.

Eipä kuule löydy puolisoa. Joo, kavereita on kourallinen, mutta heillä on puolisot ja muut menot.

Vierailija
8/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiapisteitä nolla.

Ei, olen mies ja yksinäinen kaikilla mittareilla.

Vierailija
9/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ikinä sellaista oloa, että teillä ei ole mitään virkaa tässä elämässä?

Tämä on hyvä kyssäri. Minulla on tuollainen tunne melkolailla 24/7.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
10/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiapisteitä nolla.

Olet säälittävä ja ilkeä ihminen.

Vierailija
11/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin viettelen taas lauantai-iltaa yksikseni. Tai onhan täällä nä lapset, senpä takia yksin kotona olenkin

Vierailija
12/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan jo perjantai-iltana että olisi maanantai. Pelottaa nämä yksinäiset viikonloput ja se, että jaksaako näitä enää vuosia toisensa jälkeen

Vierailija
13/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kuin huonossa seurassa. 

Vierailija
14/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä kyssäri. Minulla on tuollainen tunne melkolailla 24/7.

Terveisin Naispelko22

No, niin minullakin. Tänään taas mietin, että mitä tämä maailma muka menettäisi, jos minua ei yht äkkiä olisikaan, ei mitään.

Siksi arvelin kysyä muiltakin.. että onko muilla tällaisia mietteitä.

-ap

Vierailija
15/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat mietteet. Ajattelin hoitaa asiat vielä niin ettei jälkeenikään jää juuri mitään mistä huomaa että olen joskus ollut olemassakaan.

Vierailija
16/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin pitäää vain jaksaa sitkeästi odottaa, että jokin elämän tarkoitus tulee vastaan.

Vierailija
17/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksinäinen. Tai no, on kavereita, mutta tänä viikonloppuna kaikki ovat jossain. Kaipaisin kunnon parisuhdetta, mutta jostain syystä törmään aina joihinkin draamailijoihin. Itse asiassa tässä samalla selaan nettideittisivustoa...

Vierailija
18/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tapaan ihmisiä, mutta työkavereista ei kukaan pidä yhteyttä vapaa-ajalla. Toisaalta en kaipaakaan vapaa-ajan ihmiskontakteja, kun töissä saa asiakkaista tarpeekseen. Mies ja lapsi on.

Vierailija
19/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulla on kaks kissaa, siinä kaikki. En siis vissiin voi olla yksinäinen?

Vierailija
20/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sympatiapisteitä nolla.

Ai tääkin on kilpailu? Kyllä mää oon yksinäisempi ku sää, varppina oon, ainakin paljon surkeempi oon!!