Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita yksinäisiä täällä?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Arvatenkin te "yksinäiset" olette niitä "yksinäisiä" joilla on vaan kaksi ystävää eikä puoliso huomioi tarpeeksi?

Aina kun tällaiselle palstalle tulee noita yksinäisyysvalituksia niin käy lopulta ilmi että mies ja kavereita löytyy mutta silti ollaan ah-niin-yksinäisiä.

Sympatiapisteitä nolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin te "yksinäiset" olette niitä "yksinäisiä" joilla on vaan kaksi ystävää eikä puoliso huomioi tarpeeksi?

Aina kun tällaiselle palstalle tulee noita yksinäisyysvalituksia niin käy lopulta ilmi että mies ja kavereita löytyy mutta silti ollaan ah-niin-yksinäisiä.

Sympatiapisteitä nolla.

Eipä kuule löydy puolisoa. Joo, kavereita on kourallinen, mutta heillä on puolisot ja muut menot.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sympatiapisteitä nolla.

Ei, olen mies ja yksinäinen kaikilla mittareilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ikinä sellaista oloa, että teillä ei ole mitään virkaa tässä elämässä?

Tämä on hyvä kyssäri. Minulla on tuollainen tunne melkolailla 24/7.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sympatiapisteitä nolla.

Olet säälittävä ja ilkeä ihminen.

Vierailija

Täälläkin viettelen taas lauantai-iltaa yksikseni. Tai onhan täällä nä lapset, senpä takia yksin kotona olenkin

lonely

Mä odotan jo perjantai-iltana että olisi maanantai. Pelottaa nämä yksinäiset viikonloput ja se, että jaksaako näitä enää vuosia toisensa jälkeen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ikinä sellaista oloa, että teillä ei ole mitään virkaa tässä elämässä?

Tämä on hyvä kyssäri. Minulla on tuollainen tunne melkolailla 24/7.

Terveisin Naispelko22

No, niin minullakin. Tänään taas mietin, että mitä tämä maailma muka menettäisi, jos minua ei yht äkkiä olisikaan, ei mitään.
Siksi arvelin kysyä muiltakin.. että onko muilla tällaisia mietteitä.

-ap

Vierailija

Ihan samat mietteet. Ajattelin hoitaa asiat vielä niin ettei jälkeenikään jää juuri mitään mistä huomaa että olen joskus ollut olemassakaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat