Muita yksinäisiä täällä?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Juu, tässä yks, sniif!
:/
-Ap
Onko teillä ikinä sellaista oloa, että teillä ei ole mitään virkaa tässä elämässä?
Arvatenkin te "yksinäiset" olette niitä "yksinäisiä" joilla on vaan kaksi ystävää eikä puoliso huomioi tarpeeksi?
Aina kun tällaiselle palstalle tulee noita yksinäisyysvalituksia niin käy lopulta ilmi että mies ja kavereita löytyy mutta silti ollaan ah-niin-yksinäisiä.
Sympatiapisteitä nolla.
Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin te "yksinäiset" olette niitä "yksinäisiä" joilla on vaan kaksi ystävää eikä puoliso huomioi tarpeeksi?
Aina kun tällaiselle palstalle tulee noita yksinäisyysvalituksia niin käy lopulta ilmi että mies ja kavereita löytyy mutta silti ollaan ah-niin-yksinäisiä.
Sympatiapisteitä nolla.
Eipä kuule löydy puolisoa. Joo, kavereita on kourallinen, mutta heillä on puolisot ja muut menot.
Vierailija kirjoitti:
Sympatiapisteitä nolla.
Ei, olen mies ja yksinäinen kaikilla mittareilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ikinä sellaista oloa, että teillä ei ole mitään virkaa tässä elämässä?
Tämä on hyvä kyssäri. Minulla on tuollainen tunne melkolailla 24/7.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Sympatiapisteitä nolla.
Olet säälittävä ja ilkeä ihminen.
Täälläkin viettelen taas lauantai-iltaa yksikseni. Tai onhan täällä nä lapset, senpä takia yksin kotona olenkin
Mä odotan jo perjantai-iltana että olisi maanantai. Pelottaa nämä yksinäiset viikonloput ja se, että jaksaako näitä enää vuosia toisensa jälkeen
Parempi yksin kuin huonossa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä kyssäri. Minulla on tuollainen tunne melkolailla 24/7.
Terveisin Naispelko22
No, niin minullakin. Tänään taas mietin, että mitä tämä maailma muka menettäisi, jos minua ei yht äkkiä olisikaan, ei mitään.
Siksi arvelin kysyä muiltakin.. että onko muilla tällaisia mietteitä.
-ap
Ihan samat mietteet. Ajattelin hoitaa asiat vielä niin ettei jälkeenikään jää juuri mitään mistä huomaa että olen joskus ollut olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloin pitäää vain jaksaa sitkeästi odottaa, että jokin elämän tarkoitus tulee vastaan.
Täällä myös yksinäinen. Tai no, on kavereita, mutta tänä viikonloppuna kaikki ovat jossain. Kaipaisin kunnon parisuhdetta, mutta jostain syystä törmään aina joihinkin draamailijoihin. Itse asiassa tässä samalla selaan nettideittisivustoa...
Töissä tapaan ihmisiä, mutta työkavereista ei kukaan pidä yhteyttä vapaa-ajalla. Toisaalta en kaipaakaan vapaa-ajan ihmiskontakteja, kun töissä saa asiakkaista tarpeekseen. Mies ja lapsi on.
Noh, mulla on kaks kissaa, siinä kaikki. En siis vissiin voi olla yksinäinen?
Vierailija kirjoitti:
Sympatiapisteitä nolla.
Ai tääkin on kilpailu? Kyllä mää oon yksinäisempi ku sää, varppina oon, ainakin paljon surkeempi oon!!
Juu, tässä yks, sniif!