Miesten lähentely ja iskuyritykset ahdistaa
En halua enää olla miesten iskuyritysten kohteena. Jokainen tuollainen tilanne ahdistaa ja tekee olon epämukavaksi. Usein miehet ei vielä meinaa antaa periksi vaikka torjunkin heidät. Joskus he suuttuvat. Olen aina ollut kiltti ja herkkä, joten ehkä minusta aistitaan, etten uskalla sanoa lujaa vastaan? Tämä on saanut minut välttelemään miehiä enkä oikein luotakaan heihin enää, sillä usein "viaton" lähestyminen ja jutustelu on muuttunut ehdotteluksi ja iskuyrityksiksi. Onko muilla samanlaisia ongelmia?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi reppanaa, opettele pitämään puolesi kunnolla!
Mikseivät miehet opettele ajattelemaan sitä miltä naisesta voi tuntua objektiksi redusoiminen?
En halua vähätellä tunteitasi mutta puhe objekteista ja redusoimisesta on oikeastaan turhaa sanahelinää ilman varsinaista merkitystä.
Jokainen ihminen on oman elämänsä subjekti ja kaikki muu objektia tai objekteja, joiden kanssa olemme vuorovaikutuksessa.
Kun makaat kirurgin pöydälle, olet operoitava objekti, mutta silti ihminen myös. Puoliso on rakkautesi objekti, kuten myös lapset tai läheiset.
-Mies 29v + 1v-
Miten sä pukeudut ja meikkaat?
Vaatteet, meikit, kampaukset ja olemus lähettää omaa viestiään. Katse peiliin.
Mun mies sanoi ekalla tapaamisella, että näytän naiselta, jolta ei helposti saa. Olin kuulemma kaunis ja kiva joten päätti nähdä vaivaa.
Mitä sä viestität?
Jaa, ei mua vaan ahdista. Asun Espanjassa ja täällä sitä huomiota vasta saakin! Älä ota elämää ja varsinkaan itseäsi niin helvetin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee tasain välein päinvastaisia aloituksia. Välillä miehet on säälittäviä kun eivät uskalla lähetyä ja heti perään ällöttäviä kun yrittävät lähestyä.
Pitäkää tunkkinne. Ottakaa itse yhteyttä jos kiinnostaa, niin voi sitten hyväksyä tai hylätä yrityksenne.
t. mies
Tämä on asia jossa me miehet emme voi voittaa niinkauan kun vastuu aloitteen tekemisestä on pääsääntöisesti meillä miehillä. Joten annetaan naisten kiukutella ja saada näitä prinsessakohtauksia.
Kyllä mulle kelpais. Harmi että sitä mukaa kun kiinnostus kasvaa, ulkonäkö heikkenee.
t. 41-vuotias ryppynen yh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä tulee tasain välein päinvastaisia aloituksia. Välillä miehet on säälittäviä kun eivät uskalla lähetyä ja heti perään ällöttäviä kun yrittävät lähestyä.
Pitäkää tunkkinne. Ottakaa itse yhteyttä jos kiinnostaa, niin voi sitten hyväksyä tai hylätä yrityksenne.
t. mies
Eivätkö miehiset aivosi riitä sen faktan ymmärtämiseen, että jokainen aloittaja ei ole sama vaan tällä palstalla on lukuisia naisia eri kokemuksilla ja preferensseillä ja kenties tämän palstan tarkoitus on keskustelu? =D
Ymmärrän kyllä mutta jos yrityksen lopputulos on joko saada pesää tai rikossyyte, niin mielummi jätän yrittämättä ja vältän jälkimmäisen. Etukäteen yrittämättä kun en voi tietää että tykkääkö nainen minusta vai inhoaako hän minua.
Mutta sen voin luvata että yhdestäkään iskemistäni yrttävästä naisesta en tule tekemän rikosilmoitusta, enkä ole edes ilkeä.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ahdistaa se, että melkein jokainen nainen jolle sanon sanaakaan luulee, että yritän iskeä häntä.
Mistä tiedät varmuudella, että naiset kuvittelevat sinun iskevän heitä?
Siitä kun kysyn paljonko kello on, niin nainen vastaa "mulla on poikaystävä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ahdistaa se, että melkein jokainen nainen jolle sanon sanaakaan luulee, että yritän iskeä häntä.
Totta, pelkkä pieni ele, kasvonilme tulkitaan iskemiseksi, hymyillä ei todellakaan kannata sen naiset kokee ahdisteluna. Sentakia kuljenkin nykyään vihainen ilme kasvoilla ja kommunikoin murisemalla ja tiuskimalla, kaikki muu tulkitaan iskemiseksi tai ahdisteluksi.
Mikä onkin jännä havainto että naiset vaan kiinnostuu lisää jos olet vihainen. Ainakin mulla käynyt näin että jos olen avoimen vihamielisen oloinen niin naiset kiinnostuu. Vihaista miestä kai pidetään itsevarmana ja määrätietoisena ja siitähä naiset tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä pilvilinnoissasi :D
Niin muakin aikaisemmin. Nykyään pidän aika usein sormusta nimettömässä (en ole naimisissa vielä mutta seurustelen, joten ehdottelut ei todellakaan ole toivottuja) ja se sormus kyllä vähentää hurjasti niitä tyyppejä jotka kokeilee mua iskeä. Niille lopuille idiooteille kuivasti vastaan olevani naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, pelkkä pieni ele, kasvonilme tulkitaan iskemiseksi, hymyillä ei todellakaan kannata sen naiset kokee ahdisteluna. Sentakia kuljenkin nykyään vihainen ilme kasvoilla ja kommunikoin murisemalla ja tiuskimalla, kaikki muu tulkitaan iskemiseksi tai ahdisteluksi.
Mikä onkin jännä havainto että naiset vaan kiinnostuu lisää jos olet vihainen. Ainakin mulla käynyt näin että jos olen avoimen vihamielisen oloinen niin naiset kiinnostuu. Vihaista miestä kai pidetään itsevarmana ja määrätietoisena ja siitähä naiset tykkää.
Sekin vielä, eikö tässä maassa saa jumalauta olla rauhassa ikinä, jos olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä pilvilinnoissasi :D
Noin mä just vastaan sille naiselle sitten ja se vihaisena jotain tuhahtaa siihen. Ihme otuksia olette.
Taas menee hyvä, vertaistukea antava ketju tähän kun pari palstahullua täyttävät ketjun omilla, suhteellisen sairailla kommenteillaan "kokemuksistaan" miehinä.
Vierailija kirjoitti:
Jopa naisten keskuudessa epämieluisa huomio verhotaan tuohon, että kaikesta miesten antamasta huomiosta tulisi olla kiitollinen ja ilahtunut. Joo, ei.
Muutamaa hölmöä lukuun ottamatta en usko useimpien naisten ajattelevan, että kaikesta huomiosta pitäisi olla iloinen. Jos ap:ta yritetään iskeä koko ajan, niin on hyvinkin todennäköistä, että osa yrityksistä tulee ihan kivoilta miehiltä, jotka kelpaisivat monelle sellaiselle, jota ei koskaan lähestytä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että ap:n pitäisi tykätä niistä, mutta mielestäni sinä kärjistit asian sellaiseksi, mitä se ei ole.
Minä kyllä ymmärrän niitäkin, jotka sanovat "sinua sentään isketään". Eivät ne naiset halua, että ääliöt tekevät iskuyrityksiä, ja sen väittäminen on väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa naisten keskuudessa epämieluisa huomio verhotaan tuohon, että kaikesta miesten antamasta huomiosta tulisi olla kiitollinen ja ilahtunut. Joo, ei.
Muutamaa hölmöä lukuun ottamatta en usko useimpien naisten ajattelevan, että kaikesta huomiosta pitäisi olla iloinen. Jos ap:ta yritetään iskeä koko ajan, niin on hyvinkin todennäköistä, että osa yrityksistä tulee ihan kivoilta miehiltä, jotka kelpaisivat monelle sellaiselle, jota ei koskaan lähestytä. Tämä ei tietenkään tarkoita, että ap:n pitäisi tykätä niistä, mutta mielestäni sinä kärjistit asian sellaiseksi, mitä se ei ole.
Minä kyllä ymmärrän niitäkin, jotka sanovat "sinua sentään isketään". Eivät ne naiset halua, että ääliöt tekevät iskuyrityksiä, ja sen väittäminen on väärin.
Väärin. Ainakin minulla viimeisen vuoden aikana saadut iskuyritykset ja kaikki epämieluisa huomio ovat tulleet joko liian humalassa olleilta, varatuilta tai sitten yli-ikäisiltä miehiltä. Pitääkö mainita, että itse en iskuyrityksiä tai muutakaan huomiota kaipaa ja mm. juuri baareissa käyn vain ja ainoastaan kavereiden takia joskus (selvänä).
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä mutta jos yrityksen lopputulos on joko saada pesää tai rikossyyte, niin mielummi jätän yrittämättä ja vältän jälkimmäisen. t. mies
Jos nuo ovat sinun vaihtoehtosi, eli et etsi parisuhdetta, vaan pelkkää seksiä, ja haet sitä tavoilla, jolla voi saada rikossyytteen, niin olisi varmaan syytä harkita omaa käytöstä.
38: Pointtini on silti sama. Hyvin harva ajattelee, että epämieluisasta huomiosta pitäisi olla iloinen.
Anteeks, yritin vain auttaa!