Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin seksiä ensimmäistä kertaa yhdysvaltalaisen luokkalaisen kanssa ja YLLÄTYIN!

n26

Eli olen tutustunut yhteen Michiganista kotoisin olevaan mieheen, joka opiskelee täällä Suomessa samassa ryhmässä kuin itse. Olemme tulleet alusta lähtien tosi hyvin juttuun ja illanvieton seurauksena päädyimme jatkoilla harrastamaan seksiä. Yllätyin todella, sillä mies oli YMPÄRILEIKATTU. Keskustelimme tästä ja kyselin varmaan tyhmänä, että miksi sinut on ympärileikattu, että et nimeltäsi kuulosta ainakaan juutalaiselta (sukunimi samanlainen kuin Brittien saarilla). Hän sanoi, että se on amerikkalainen tapa ja että edelleen yli puolet poikavauvoista ympärileikataan edelleen. Siis miksi ne ympärileikkauttaa lapsensa Yhdysvalloissa? Mitä syitä siihen on? Ei tuo itseä haitannut, mutta eipä ole ennen tullut vastaan. Mies kuitenkin on ihan kristitty.

Sivut

Kommentit (139)

Vierailija

Sitä pidetään heillä päin hygieenisenä ja järkevänä tapana. Säästyy monilta ongelmilta. Mun suomalaisen miehen henkilöihin on aikanaan lapsensa ympärileikauttanut ja koskaan ei ole ongelmia ollut. Mulle vielä plussaa esteettisyys :)

Vierailija

Sinkkuelämää -sarjan mukaan suurin osa amerikkalaismiehistä on ympärileikattuja, ja osa naisista pitää esinahkallista miestä ällöttävänä. Vähän kumma tapahan se on, jos ei kerran perustu edes uskontoon.

Vierailija

KYllä, Yhdysvalloissa useat naiset haluavat ettei miehellä ole esinahkaa. Esinahattomuutta pidetään kauniimpana, siistimpänä ja hygieenisempana.

Vierailija

Lievästi sanoen törkeää tuo puhe ällöttävyydestä tai esteettisyydestä. Kannattaisiko nyt mennä provoilijankin vähän itseensä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mitä sukuelinten silpomista.

Missä maailmassa oikein elät jos kuvittelet, ettei operaatiota voi suorittaa järkevästi, tavallisena lääketieteellisenä toimenpiteenä? Mun mies on ympärileikattu pienenä koska muilla perheen miehillä esinahan tiukkuutta. Olisi ollut lapsen pahoinpitelyä JÄTTÄÄ leikkaamatta ja antaa kärsiä hirveästiistä ihottumista ja muista iho-ongelmista ja kivuista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lievästi sanoen törkeää tuo puhe ällöttävyydestä tai esteettisyydestä. Kannattaisiko nyt mennä provoilijankin vähän itseensä.

Voi olla teistä ällöttävää, mutta 100% realismia ulkonäkökeskeisessä maassa nimeltä USA. Tämä on ihan tieto, eikä trollaus.

Vierailija

Luulin, että tämä kuuluu yleissivistykseen. Amerikkalaiset puritaanit siis suosi ympärileikkauksia lähinnä sen takia, että sen ajateltiin vaikeuttavan masturbointia.

Vierailija

Lääkäriliitot Pohjoismaissa taas haluaisivat kieltää ympärileikkauksen kokonaan. He ovat julkaisseet yhteisen kannanoton asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sp-elimet on rumia. Miesten, naisten, eläinten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinkkuelämää -sarjan mukaan suurin osa amerikkalaismiehistä on ympärileikattuja, ja osa naisista pitää esinahkallista miestä ällöttävänä. Vähän kumma tapahan se on, jos ei kerran perustu edes uskontoon.

No onko se nyt sen kummempaa kuin vaikka korvakorujen laittaminen. Länsimaisessa sairaalassa osaavien ihmisten tekemänä, ei ole kyse silpomisesta tai pahoinpitelystä.

Vierailija

Sama kun Somaliassa pidetään kauniina naisen pimppiä mistä on kaikki ylimääräinen napsittu pois ja ommeltu kiinni.

Vierailija

Mäkin oli kerran jenkin kanssa, en muista mistä osavaltiosta oli, mutta kristitty oli ja ympärileikattu.

Mun mielestä ympärileikkauksen sais tehdä lapsille vain terveydellisistä syistä (mm liian kireä) jos haluaa uskonnon tai muun takia, niin pitäisi olla täysi-ikäinen.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat