Tosikasvissyöjät

Vierailija

Tiedättekö hyvää reseptiä sesamöljylle salaatin kanssa. Salaatin kastike reseptiä siis.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiedetään, muttei kerrota, koska se resepti on vain tosikasvissyöjille, eikä kaltaisillesi wannabe-kasvissyöjille.

Olen kyllä kasvissyöjä. Salaatillehan minä sitä kysyin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ilkeilette, kun toinen yrittää parhaansa?

ap

Mitä sinä yrität? Mihin pyrit?

Saamaan hyvän salaattikastike reseptin sesam öljylle.

Vierailija

Ei ihme ettei kasvissyöjiksi haluta kääntyä, kun heti jos ei ole täydellinen, niin alkaa v-ttuilu.

Sama aikoinaan Ruotsissa. Menit ruotsiin töihin ja jos et heti puhunut täydellistä ruotsia niin halveksittiin ja syrjittiin. Itsekeskeinen kansa.

Vierailija

Mä en jaksa juuri koskaan tehdä erikseen kastiketta mutta pirskottelen suoraan salaatin sekaan öljyä, sitruunamehua, mustapippuria ja sormisuolaa. Jos tekisin kastikkeen niin laittaisin pikkuisen sokeria lisäksi, valkosipulia vähän ja timjamia. Voisin käyttää myös Dijon sinappia tai rosepippuria riippuen mitä salaattia on.

Vierailija

Tosikasvissyöjä ei syö mitään kasvista, joka joudutaan tappamaan ruoaksi. Vain luonnollisesti onnellisena vanhuuteen kuollut kasvi kelpaa tosikasvissyöjän raaka-aineeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rauhottukaa, ap:n käyttämä "tosikasvissyöjä" oli vaan hassu sana. Mitä se ees tarkottaa? :D

sikasvissyöjä ei syö mitään kasvista, joka joudutaan tappamaan ruoaksi. Vain luonnollisesti onnellisena vanhuuteen kuollut kasvi kelpaa tosikasvissyöjän raaka-aineeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei kasvissyöjiksi haluta kääntyä, kun heti jos ei ole täydellinen, niin alkaa v-ttuilu.

Sama aikoinaan Ruotsissa. Menit ruotsiin töihin ja jos et heti puhunut täydellistä ruotsia niin halveksittiin ja syrjittiin. Itsekeskeinen kansa.

Miten seesamikastike olisi kasvissyöjien juttu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tosikasvissyöjä ei syö mitään kasvista, joka joudutaan tappamaan ruoaksi. Vain luonnollisesti onnellisena vanhuuteen kuollut kasvi kelpaa tosikasvissyöjän raaka-aineeksi.

Hedelmät varsinkaan ei käy, koska ne on kasvien vauvoja.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat