Nyt riitti, tänään lähden yksin baariin ja tanssimaan!
Mies haluaa istua koneella ja juoda olutta, kavereita ei saa liikkeelle kirveelläkään. Mä oon virtaa täynnä vielä siivouksen ja aamulenkin jälkeen. Ja lähden illalla tanssimaan vaikka yksin! Vanhana ehtii istua kyllä kotona.
Nyt jotain vinkkejä ensikertalaiselle yksin baariin menijälle? Kannattaako etsiä joku porukka vai lähestyä muita yksin liikkeellä olevia? Tarkoitus siis vain viettää kiva ilta musiikista, drinksuista ja mahdollisesta seurasta nauttien. Melko reipas ja sosiaalinen olen, mutta voisi varmaan yhden kaksi ottaa pohjille fiilistä nostattamaan. :)
Niin ja ikää on 24, jos sillä mitään väliä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Onko tiukka ja paljaaksi ajaltu pillu? Jos ollaan samoilla kulmilla voin tulla nussimaan nopeasti. Tykkäät varmasti. Olet kyllä vähän vanha mun makuun.
-Vanhempi herrasmies--
Ottaisin huonona vitsinä, ellen tietäisi, että tuommoisia on ihan oikeesti olemassa. Ällöttävää, kun kuvittelevat olevansa kuumaakin kamaa vaikka ovat lähinnä surullisen säälittävän naurettavia kekkaloidessaan siellä nuorten seassa pillua vonkaamassa.
etsi joku hyvännäköinen mies ja purista sitä perseestä ja kysy mennäänkö sen luo. olen tosissani, kerran sitä vaan eletään, miksei vois panna,sehän vois olla jännittävää,kielletty hedelmä
En kyllä ikimaailmassa lähtisi yksin baariin. Surullisempaa kohtaloa en ihan heti keksikään.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ikimaailmassa lähtisi yksin baariin. Surullisempaa kohtaloa en ihan heti keksikään.
Tämä on kyllä hassua :) Mäkin olen kuitenkin tosi perusonnellinen tyyppi ja lähden tänään yksin baariin tosi mielelläni. Varmasti joku lähtisi mukaan jos kysyisin, mutta tänään tekee mieli olla riippumaton ja tanssia ja pohdiskella omiaan - ihmisten keskellä tosin.
[/quote]
Mitä siellä baarissa on sellaista että sinne pitää mennä ilman kavereita? Ymmärrän jos kavereiden kanssa menee dokaamaan, mutta miksi ihmiset menee yksin sinne jolleivat a) ole alkoholisteja tai b) ole etsimässä seksiseuraa.[/quote]
No on kyllä rajoittunut näkökanta. Itse en juurikaan juo alkoholia, ja lähes aina olen autolla liikkeellä. Enkä harrasta yhden illan juttuja. Kummassakaan ei mielestäni ole vikaa, mutta itseäni ei vaan kiinnosta.
Sinkkuna kävin kuitenkin baareissa joskus ilman kavereita. Lähinnä kävin katselemassa näkyykö tuttuja ja kuuntelemassa musiikkia. Samalla tietysti tutustuin uusiin ihmisiin, ja seurailin yleistä meininkiä. Pari kertaa minulle on tuli hyvin vahva olo että nyt pitää mennä kaupungille, ja koska kaverit eivät olleet liikenteessä lähdin yksin. Molempien kertojen seurauksena tutustuin ihmisiin, jotka ovat minulle edelleen, vuosia myöhemmin, hyvin tärkeitä. Toisen kanssa päädyin naimisiin, ja toisesta tuli läheinen ystävä.